Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on 6+4 ja pahoinvointi on tosi voimakasta ja valitettavasti myös jatkuvaa. Töissä on tosi hankala olla, tänään oksensin työmatkalla metroaseman roskikseen. Vähän on alkanut käydä mielessä, pitäisikö hakea työterveydestä sairaslomaa, kun olo alkaa vaikuttaa työssä suoriutumiseen.

Mutta tämä antaa silti toivoa, että vauvalla olisi kaikki hyvin. Ultra on maanantaina, en malttaisi millään odottaa sinne asti!
 
Tänään olen ollut jotenkin super tunteellisella tuulella. Pääsi itku mm. siitä kun koira istui sohvalla ja katseli ikkunasta ulos. Oli selkä minuunpäin ja ilmeisesti liian söpö. :sad001
 
Täällä kiristää rinnat... Eilen ihan puskista alkoi tykyttelemään.. Edelleen etova olo koko päivän, oksentaa ei oo tarvinnu, onneks. Väsymys on ollut mukana koko matkan, mut ei se aina oo niin helppo huilatakkaan.
 
Täällä niin paha hermosärky alaselässä että työterveyteen jouduin varaamaan aikaa. Saa nähdä saako mitään apua vai passitetaanko vain saikulla :arghh:
 
Väsyttää.. Edelleen vain väsyttää niin kovaati, että teettää töitä pysyäkseen hereillä. Ja nälkä. Edelleen vatsassa kurnii nälkä taukoamatta. Uskomatonta
 
Mullakin oireena väsymys ja sit lisäks välillä semmonen alavatsakipu. Tuntuu aikalailla keskellä ja loppuu aina vähän ajan päästä, eikä tule verta, joten oletan ainakin, että johtuu kohdun kasvamisesta, mutta on kyllä kipee silloin kun iskee.:shifty:
 
Siis keillä muilla on turvotusta mahassa? Tämä on ihan jäätävää! Joudun pitämään jo mammahousuja kun tavalliset puristaa. Etenkin töissä ollessa on pakko pitää.. viikkoja vasta 5+0.
 
Seksiunet alkaa jo näin alussa o_O:shifty:
Aikasemmissaki raskauksissa ook nähny, mutta ei ne näin aikasin ikinä oo alkanu:smiley-angry026
 
Täällä kans alkanut muutama päivä sitten aivan kammottava paha olo. Olin lomalla ja sit kun palattiin niin esikoinen sairastui ja yöt meni katkonaisiksi. Ja sitten töihin paluu. Väsymys ja stressi varmaan provosoi. Voih, ihan kamala olo.. vaikea keskittyä mihinkään. Syöminen auttaa kyllä ja kokoajan onkin nälkä. Mut sit jos syö vahingossa yhtään liikaa tai jotain väärää ruokaa niin paha olo tulee takaisin.. Aika monta viikkoa tätä vielä edessä! Otetaan kaikki hyvät vinkit helpottamiseen vastaan.
 
Mua on alkanut huimaamaan ihan hulluna kun nousen ylös. Joutuu usein ottaa ihan kunnolla tukea seinästä :scratch
 
Täälläkin aikaajoin vatsakipuja, joskus lievää menkkajomoakin, tissit on täyteläiset ja pitkät päällä jatkuvasti :D kahviin on tullu HIMO! Kokoajan tekis mieli juoda :D
 
Mitään muita oireita ei oo kuin väsymys, paleltaa ja vatsa on turvoksissa niin ettei farkkujen nappi tahdo mennä kiinni (Ja joo ummetus on kylässä mut aloitin myös rautalisän vähän aikaa sitten). Rinnat ei oo tällä kertaa reagoineet mut niissä ei kylläkään oo mitään jäljelläkään viime raskauden ja imetyksen jäljiltä joten en ihmettele :rolleyes:

Ja huomaus on kova kun nousen ylös, näkyy vaan tähtiä o_O
 
Täällä kans alkanut muutama päivä sitten aivan kammottava paha olo. Olin lomalla ja sit kun palattiin niin esikoinen sairastui ja yöt meni katkonaisiksi. Ja sitten töihin paluu. Väsymys ja stressi varmaan provosoi. Voih, ihan kamala olo.. vaikea keskittyä mihinkään. Syöminen auttaa kyllä ja kokoajan onkin nälkä. Mut sit jos syö vahingossa yhtään liikaa tai jotain väärää ruokaa niin paha olo tulee takaisin.. Aika monta viikkoa tätä vielä edessä! Otetaan kaikki hyvät vinkit helpottamiseen vastaan.

Kommentoin itselleni! Mutta siis menin ja ostin apteekista pahoinvointirannekkeet ja siis hei, 5min ja pahoinvointi oli tiessään!!! Taustalla kummittelee ajoittain mut siis unohdan jopa välillä sen. Eli todellakin auttaa. Ja pystyy jopa ajattelemaan ruokaa ilman yökkäystä!
 
Mulla vihloo välillä vatsaan, istuelta noustessa silmissä sumenee, väsyttää, ravaan vessassa ja hikoilen (ja hiki haisee yhtäkkiä aivan hirveälle, tää on todella ällöttävää! yöksikin laitettava dödöä! normaalisti voin olla vaikka ilmankin). Myös rinnat turvonneet ja ehkä vatsa vähän myös :wacky:
 
Mulla onneks on oksentelua vaan aamuisin, töissä pystyn olemaan. En kyllä oksentanut aiemmista näin paljon, nyt tulee joka aamu.
 
Täällä niin paha hermosärky alaselässä että työterveyteen jouduin varaamaan aikaa. Saa nähdä saako mitään apua vai passitetaanko vain saikulla :arghh:

Mulla sama juttu jo pari viikkoa niin et on hankala istua, seistä tai kävellä ja välillä on pakko lepuuttaa makuullaan. Kävin kans työterveydessä, panadolia ja tukivyö. Panadol tunnetusti ei auta yhtään :sorry:

Sain myös fyssarille ajan, joka teippas selän ja sepä on alkanut helpottaa oloa! Ja ilman lääkkeitä :gen014 Suosittelen kokeilemaan!
 
Mulla sama juttu jo pari viikkoa niin et on hankala istua, seistä tai kävellä ja välillä on pakko lepuuttaa makuullaan. Kävin kans työterveydessä, panadolia ja tukivyö. Panadol tunnetusti ei auta yhtään :sorry:

Sain myös fyssarille ajan, joka teippas selän ja sepä on alkanut helpottaa oloa! Ja ilman lääkkeitä :gen014 Suosittelen kokeilemaan!

Mut kans pistettiin fyssarille. Selkäkipu oli aivan järjetön yks päivä en päässy edes kävelemään ilman tukea. Mut se Kipu tuli yhen yön aikana ja lähti yhen yön aikana. Ny on ku ei olikaan mitään ollu edes. :dead:
 
Takaisin
Top