Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään ei oo ollut sitä turvotusta, mutta väsyttää ihan hirveesti. Ois tehny mieli mennä töistä suoraan nukkumaan...

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Palelee koko ajan! Turvottaa (vauva vai jouluähky?), nivusia ja alavatsaa vihloo.
Ajoittaista etomista. Ja kaikki hajut käy nenään :yuck:
Rv 4+2

Kiva kuulla, että muitakin paleltaa! Etenkin iltaisin! Mut kenties se liittyy lisääntyneeseen väsymykseen
 
Täällä on kans maha ihan ilmapallo ja tissit kipeet. Mua paleltaa aina, mut nyt ehkä ihan ekstra paljon. :confused: Viikon ajan nukuin todella huonosti ja heräilin parin tunnin välein kovaan mahakipuun, kuvotukseen ja nälkään. Ei auttanu muu kun yöpala :grin Nyt pari yötä on onneks menny helpommin.
 
Aikasempina päivinä on vaa vähä ällöttäny, mut tänää rupes rupes aamupuuron jälkee oksettamaa iha tosissaa :hungover: tuskaa työskennellä keittiöllä mis ei pääse hajuja pakoo :yuck:
 
Aamulla kun nousin sängystä ajattelin että ihanaa kerrankin ei oo huono olo. Siitä n. 2 sekuntia niin olin jo oksentamassa, tulee näköjään aivan puskista. Tietty kun on maha tyhjä nii eihän sieltä muuta tuu kuin mahanesteitä, yök.
 
Eilen 5+6 alkoi pahoinvointi :yuck: ja ihan niin kuin edellisessä raskaudessa, se ei todellakaan rajoitu vaan aamuun. Eilen illalla varsinkin voin tosi huonosti. Onneksi on viikonloppu ja pystyn lepäämään.
 
Pahin on selkäkipu, ristiselän vanha vaiva pahenee kun hormonit löysyttää niveliä.
Palelee, yököttää, turvottaa, ummettaa, närästää ja väsyttää kaameesti. Eikä ruoka oikein maistu.

Tulee flashbackejä ekasta raskaudesta :wideyed:
 
Täällä olo ollut suht ok. Nyt rv 5+2 ja oireina on palelu, alavatsan vihlonta kuin menkat alkais, ummetus ja ilmavaivat. Aiemmin oli tissit ja varsinkin nännit todella arat. Valkovuotoa on kanssa normaalia enemmän.
 
Eilen 5+6 alkoi pahoinvointi :yuck: ja ihan niin kuin edellisessä raskaudessa, se ei todellakaan rajoitu vaan aamuun. Eilen illalla varsinkin voin tosi huonosti. Onneksi on viikonloppu ja pystyn lepäämään.
Mulla alkoi kans 5+6 ja sama oli edellisessä raskaudessa. Täsmällistä.

Lisäksi väsyttää hulluna, en muistanu tätä edellisestä raskaudesta, paleltaa ajoittain. Tissit on vähän arat ja turvonneet.

Kaikki hajut ällöttää! Miksi kaiken pitää haista mietin jo laittavani jotain tuoksua nenän alle, että peittyis kaikki muut hajut.
 
Tänään 4+0, muutamana päivänä on tuntunu nipistelyä alavatsalla ja pissalla on saanu kans juosta normaalia tiuhempaan. Muita oireita ei vielä oikeastaan ole. Tuntu että ekassa raskaudessa oli enempi kaikkea heti. Mutta ei kiirettä pahoinvointiin :grin
 
Taas alkoi aamu pää pöntössä, onneks olo siitä tasoittuu kunhan saa edes jotain syötyä. En pysty kyllä isoja annoksia kerralla syömään, muuten tulee huono olo. Parasta on joku suklaavanukas aamulla, niitä täytyykin hakea lisää.
 
Päivä päivält pahentunu olo, tänää oksetti jo yöllä ku kävin vessassa. Ja oksettanu koko päivän! :hungover: ei oo ainakaa viel tarvinu oksentaa. Jännittää millane päivä huomenna on.
Syömisen jälkee ehkä 30min hyvä olo.. ei vaa kaiken aikaa kehtais jotai pupeltaa.
Ja miuta alkaa ärsyttää joka öiset sekopäiset unet! Toissa yönä erottii, viime yön jahtas murhaaja, mitähä ens yönä.
Rv 6+5
 
Mulla on kanssa ollut ihan sekopäisiä unia! Yksi yö oma äitini, melkein 60v, oli raskaana ihan kunnon pallomahan kanssa ja viime yönä yksi siskoistani kuoli ja mua ei lähettänyt yhtään. Näen muutenkin paljon unia, mutten ihan näin paljon ja näin "ahdistavia".
 
Onko muilla tällästä lamaannuttavaa väsymystä? :anyone
Pahoinvointi ei onneksi ole tänne rantautunut, ajoittain vaan etovaa oloa..
 
Täällä kans yöt ollu aivan tuskaa :hungover: oon kova narskuttamaan hampaita mutta nyt kuulemma raskauden aikana vielä lisääntynyt. Sitten vielä aivan oudot unet ja vessassa ravaaminen :smiley-angry019
 
Hajuaisti on parantunut ja taas jääkaapissa haisee joku....sitä jotaki ei vaan löydy :wtf:
Ja iltaisin väsyttää aikaisemmin sekä nälkä kurnii vatsassa usein. Mutta muuten ei juurikaan vielä mirään. Haluaisin kyllä säästyä tässä siltä pahoinvoinnilta. Yök:yuck:
 
Hetken aikaa meni jo lähes täysin oireettomana ja ehdin jo vähän huolestua. Mutta nyt ennen plussaa vaivannut närästys on tullut takaisin kahta kauheampana. Vatsassa korventaa jatkuvasti pitkin päivää ja öisin närästys ja levottomat unet valvottavat kilpaa.:dead: Mutta olen todella kiitollinen, kun pahoinvointi ei kiusaa ja tähän pystyy vaikuttamaan omilla syömisillään.
 
Mulla on noisaa kolmessa aikasemmassa raskaudessa ollu niin jäätävää se pahoinvointi ekan puolikkaan, että ei oo syöminen auttanu yhtään. Joten todella toivon, että säästyis kokonaan ilman. Vaikka... Sit kun ei ole oireita niin pelottaa ettei kaikki ole hyvin :shifty:
 
Takaisin
Top