Mulla nyt rv 5+4 oireina huimaus ja/tai repäisykivut noustessa (huimaus varsinkin jos kyykystä seisomaan niin varmasti pimenee päässä), ajoittain etovaa oloa, viikko sitten oli vielä enemmänkin menkkajomottelua, mutta se on nyt vähentynyt (ehkä kun siirryin vähemmän vyötäröltä painavin housuihin) ja jäätävä väsymys. Viime raskaudessa muistaakseni siinä 6+ jtn viikolla alko hirveä kuolemankrapulaolo joka jatkui jonnekin viikolle 17, eli sitä odotellessa...
Mulla oli viime raskaudessa tätä unettomuutta ja erityisesti aamuyöstä heräämistä niin kauan kuin oli pahoinvointia.
Ja Mirkku2020 oireesi kuulostavat aivan normaalilta
Hyvin kuvaava toi ”kuolemankrapulaolo”, sellanen olo juurikin täällä ja viikkoja 6+2 toivottavasti ei jatkuisi ihan noin pitkään. Ja täällä kans unet aika heikolla tolalla, aikaisin aamuyöstä herään jo huonovointisuuteen kun verensokeri on laskenut tarpeeksi matalalle. Oon nyt iltaisin yrittänyt saada alas pienen määrän puuroa ja rahkaa tms. joka pitäisi vähän paremmin tuota nälkää. Hankalaa on kyllä ruokailut kun ei mitään tee mieli ja pelkkä ruoan näkeminenkin saa yökkimään. Ostin avuksi pahoinvointirannekkeet mutta ei vielä ainakaan mainittavaa apua