Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tämä tunne jatkuu edelleen ja on vahvin aistimus koko raskaudesta. Sen lisäksi oireistoon kuuluu:
Esikoisesta täysin päinvastoin ja se valuminen oli silloin ensioireeni.
Tää nimittäin jatkui viimeksi koko raskausajan. 

Eilen illalla suostuin lopulta ottamaan siteen pois pikkareista ja uskomaan ettei ne menkat ole ihan heti alkamassa; päivällä vielä ravasin wc:ssä n. 30 min välein varmistamassa ettei vuoto ollut alkanut. Tätä tää on varmaan mun kohdalla aina ekaan ultraan saakka... 

Nämä kaikki oireet on kuitenkin aivan täysin siedettäviä ja tavallaan ihan positiivisia. Olisin paljon vainoharhaisempi, jos ei mitään olisi. Keskenmeno painaa edelleen siinä mielessä, etten oikeen uskalla innostua tästä, jos sitten taas joutuukin pettymään![]()
Nyt vaan mennään porukalla positiivisin mielin eteenpäin ja nautitaan jokaisesta hetkestä -myös siellä wc-pöntön äärellä.
Jos jotain ikävää tapahtuu, siihen emme itse voi kuitenkaan vaikuttaa. Mua ainakin helpottaa jotenkin ajatella, että joku isompi voima on nämäkin asiat ajatellut meidän puolesta; ehken lapsi ei olisi selvinnyt kohdun ulkopuolella tms. Yrittäkäämme siis pysyä positiivisin mielin kunnes toisin todistetaan! Rok Rok! 

Töissä aivan yhtäkkiä tuli noin tunniksi todella huono olo, kurkussa palan tuntua ja kovasti harkitsin pöntön halailua... Tilannetta ei helpottanut yhtään se, että tiesin asiakkaita olevan tulossa 5min sisään. Jotenkin sain asiakastapaamisen hoidettua, vaikka heikotti ja hetkittäin olin aivan varma, että mun huono olo näkyy ulospäin. Sanotaanko näin, ettei tehnyt mieli turhia löpistä vaan äkkiä asiat alta pois 

Musta taas tuntuu, etten pärjää ilman urheiluliivejä! Paketti pitää pysyä hyvin kasassa ja heiluminen tuntuu inhottavalta normi rintaliiveissä.Ah mikä ihana tissikipu! Mä luulin jo selviäväni omien hinkkieni kohdalla, mutta eih; ei toivoakaan pitää vahvan tuen urheiluliivejä!

Tänään kuitenkin töiden jälkeen haisi tosi pahalle. Enpä tiiä mistä johtuu. 
Jännä muuten, kun mies eilen tuli salilta, hän tuoksui mun nenääni ihan hirveen hyvälle. Nuuskuttelin iloisena.Tänään kuitenkin töiden jälkeen haisi tosi pahalle. Enpä tiiä mistä johtuu.
![]()