Mä jotenkin luulen, että salilta harvemmin tulee kauheen hurmaavan tuoksuisia sulhoja kotiin. Taisit tulla vaan järkiis!![]()
Salin jälkeen nimenomaan haisu tosi hyvä
Mulla ei aamulla menny farkun nappi kiinni kunnolla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä jotenkin luulen, että salilta harvemmin tulee kauheen hurmaavan tuoksuisia sulhoja kotiin. Taisit tulla vaan järkiis!![]()

Mulla ei aamulla menny farkun nappi kiinni kunnollaLiekö syynä ruoka vaiko turvotus
![]()

Ootko tai onko muut koittanu niitä jotain rannekkeita, mitä apteekissa ainaki myydään pahoinvointiin? Onko niistä ollu mitään apua?Hellou! Mulla ollut kuvotusta/pahoinvointia koko ajan ja alkos jo ennen raskaustestiä eilen aamulla nousi kyllä sitten jo ihan uudelle levelille: töissä piti miettiä voiko ottaa asiakkaita vastaan ku mietin lentäjä heti laatta vai kohta. Tänä aamuna ihan jäätävä olo! kaks edellistä raskautta mennyt samaan malliin viikolle 16(????!!) asti. Joten olisiko jollain jotain ihmeparannusvinkkejä/edes helpotusta asiaan?
Muista oireista on oikeastaan vain turvotus =näytän siltä et olisin jo tosi raskaana iltaisin
Aika haaleahan tuo on, mutta kuitenkin jotain näkyy. Testaa parin päivän päästä uudestaan, jospa se siitä lähtisi vahvistumaan. Toivotaan parasta!Mulla on alavatsan jomotusta ollut koko tämän viikon. On niin vahva raskausolo, mutta en uskalla vielä iloita, koska en oo varma onko plussa vai ei. Auttakaa, mitä mieltä tästä tuloksesta. Tänään kp 26/30. Dpo:sta ei varmuutta.![]()

Aika haaleahan tuo on, mutta kuitenkin jotain näkyy. Testaa parin päivän päästä uudestaan, jospa se siitä lähtisi vahvistumaan. Toivotaan parasta!![]()
LA 18.5...nään todella todentuntuisia unia, jotka muistan tarkasti vielä aamulla.
Itkuherkkyys! Ei tarvi olla kun joku osuva biisi, surullinen melodia tai mainos, ni saa jo nieleskellä. Normaalisti on aika korkea kynnys itkeä, mutta nyt kyynelehdin menemään ihan hulluistaki asioista![]()

nään todella todentuntuisia unia, jotka muistan tarkasti vielä aamulla.
toivottavasti ei ole mikään enne uni. Viime yönä näin kuitenkin unta että lapsivedet meni

Itkuherkkyys! Ei tarvi olla kun joku osuva biisi, surullinen melodia tai mainos, ni saa jo nieleskellä. Normaalisti on aika korkea kynnys itkeä, mutta nyt kyynelehdin menemään ihan hulluistaki asioista![]()
Kiloja mulle silti ei tainnut tulla kuin muistaakseni 8 raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen tippuivat heti kaikki. Nyt paino on alempi kuin silloin, kun esikoista aloin odottaa, mutta ruokahalu vaikuttaa nyt isommalta ja pahoinvointi ei ole siinä mittakaavassa ainakaan alkanut, niin saa nähdä tuleeko nyt enemmän...