Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä alkoi aamulla raju vuoto. Kesken siis meni tälläkin kertaa :arghh: kaksi keskenmenoa vähälle aikaa alkaa olla jo liikaa :sorry:
Hyvää loppu odotusta teille muille :Heartred
Voi Ninni! Olen pahoillani, että näin kävi. Meille saat aina tulla purkamaan tuntojasi ja kertomaan kuulumisia. Toivottavasti kaikki menee nyt mahdollisimman helposti ja nopeasti ohi, niin pääset elämään taas kiinni. Olet ajatuksissa. :Heartred
 
Täällä alkoi aamulla raju vuoto. Kesken siis meni tälläkin kertaa :arghh: kaksi keskenmenoa vähälle aikaa alkaa olla jo liikaa :sorry:
Hyvää loppu odotusta teille muille :Heartred

Pahoittelut Ninni. Tuohon tuskaan ei auta mikään muu kuin aika. Voimia teidän koko perheelle [emoji3590]
 
Täällä alkoi aamulla raju vuoto. Kesken siis meni tälläkin kertaa :arghh: kaksi keskenmenoa vähälle aikaa alkaa olla jo liikaa :sorry:
Hyvää loppu odotusta teille muille :Heartred
Voi Ninni! :sad001 otan osaa! :Heartred

Tuolla enkeleiden vanhemmat puolelta löytyy keskenmenon kokeneille salainen ryhmä. Kannattaa sinne tulla purkamaan tunteita, jos yhtään siltä tuntuu! Sieltä löydät paljon vertaistukea.
 
Mulla on tullut viime pe+la ja eilen aavistus vaaleanpunaista/ ruskeaa pyyhittäessä. Tänään soittelen neuvolaan ja kyselen vähän terkkarin mietteitä. Tiedän tollaisen pienen vuodon olevan normaalia, mutta luottoa ei juuri ole ennen kuin asia on tutkittu. Oon vissiin psyykannut itseni niin täysin keskenmenon varalle, että ihmeen rauhallisesti tunnun ottavan. Eipä tässä oikein ite voi kun toivoa, ihmetellä ja pysytellä kyydissä. :notworthy

Onko kellään muulla ollut mitään vuotoja? :anyone

Mullakin ollut ruskeaa ”vuotoa” joka loppui pari päivää sitten. Kesti useamman päivän jota tuli ainoastaan pyyhkiessä kun kävin pissalla. Vähän pelästyttiin et tässäkö tämä nyt sitten oli, mutta uskoisin kaiken olevan kuitenkin hyvin, sen verran yleistä vaikuttaisi olevan kun koitin etsiä tuosta tietoa eikä aina merkitse keskenmenoa tai ongelmia raskaudessa. Muut raskausoireet jatkuvat ja jatkuva kestopahaolo aamusta iltaan pahimpana oireena. Maanantaina varhaisultraan tarkistamaan että syke löytyy ja kaikki kunnossa, luottavaisin mielin :Heartred
 
Täällä alkoi aamulla raju vuoto. Kesken siis meni tälläkin kertaa :arghh: kaksi keskenmenoa vähälle aikaa alkaa olla jo liikaa :sorry:
Hyvää loppu odotusta teille muille :Heartred

Voimia paljon! Toivotan teille todella paljon onnea uudelle kierrolle :Heartred
 
Mulle on tullut kiusaksi päänsärky, joka on koko ajan vaimeasti läsnä... Yritän kituuttaa ja vältän särkylääkkeitten käyttöä, vaikka parasetamolia/panadol on turvallista käyttää..
 
Mulle on tullut kiusaksi päänsärky, joka on koko ajan vaimeasti läsnä... Yritän kituuttaa ja vältän särkylääkkeitten käyttöä, vaikka parasetamolia/panadol on turvallista käyttää..
Same same. Mulla siihen auttoi ainoastaan toi syksyisen raikas sää. Ja pääkipu yltyy, jos yhtään on kirkasta; eli aurinkolasit on tarpeen olla koko ajan menossa mukana. :cool:

Niinhän ne viisaammat sanoo, että jos on migreeniin taipuvainen, saattaa moinen vaiva pahentua raskausaikana entisestään. Ei hyvä.
 
varsin oireettomia ovat päivät olleet o_O väaymystä aika paljon ja alavatsan tuntemuksia tuntemuksia jonkin verran mutta ei juuri muuta.. rinnatkaan ei oikeastaan arat enää.. :sorry: mutta jospa normaalia että oireiden määräkin vaihtelee.. :)
 
tällä viikolla on alkanut pahoinvointi. aamuisin on hirveän huono olo ja kyökkäilen, pari kertaa oksentanutkin. päivisin sama toistuu tasaiseen tahtiin. tuntuu että koko ajan on nälkä ja koko ajan pitäisi napsia jotain pientä ettei huono olo tulisi niin voimakkaana.
Alavatsalla tuntuu menkkamaista jomotusta päivittäin.

neuvolan laskujen mukaan olis nyt 7+1 mutta omien laskujen mukaan 6+3. tiistaina varhaisultra niin selviää mitkä on oikeat viikot.
 
Väsyttää, väsyttää, väsyttää. Ja turvottaa aivan jäätävästi. Tissi kipeät. Hulluja unia. Ruoka ei maistu. Nyt 4+5
 
Mulla on tullut viime pe+la ja eilen aavistus vaaleanpunaista/ ruskeaa pyyhittäessä. Tänään soittelen neuvolaan ja kyselen vähän terkkarin mietteitä. Tiedän tollaisen pienen vuodon olevan normaalia, mutta luottoa ei juuri ole ennen kuin asia on tutkittu. Oon vissiin psyykannut itseni niin täysin keskenmenon varalle, että ihmeen rauhallisesti tunnun ottavan. Eipä tässä oikein ite voi kun toivoa, ihmetellä ja pysytellä kyydissä. :notworthy

Onko kellään muulla ollut mitään vuotoja? :anyone

Täällä tosiaan myös oli vuotoja 4+0-4+3. Nyt kaksi päivää vuodotta. Toivotaan että ei tuu takas
 
Heippa kaikille!
Liityn nyt vielä varovaisesti mukaan, kun en ihan oikein usko vielä, että tässä oltaisiin raskaana, vaikka olot on olleet sellaiset jo oletetusta ovulaatiosta lähtien:grin
Mulla siis niin tässä kuin edellisessäkin raskaudessa(esikoinen nyt 1v 7kk) ihan ensimmäinen oire oli se
1. painon tunne mahassa. Ihan ku ois nielaissut tennispallon: kyykkyyn mennessä housut kiristi ja ahdisti, tuntui ettei pystynyt kunnolla hengittämään:grin
Maanantaina tunsin hassua
2. nipistelyä masussa ja sellaista tuttua kutittelua/lepatusta alavatsassa. Sit alkoi
3. palelu,
4. kauhea nälkä KOKOAJAN,
5. pissähätä,
6. huimaus ja
7. hengästyminen. Tosta hengästymisestä johtuen päätin oikeestaan tehdäkin sen eilisen iltapäiväpissatestin, koska muistan, että esikoista oottaessa se oli ennen pahoinvoinnin ilmaantumista kaikkein selkein normaalista poikkeava oire:grin
 
Hauska tuo hengästyminen.. en oo ajatellut oireeksi mutta itsellä myös sama. Mäkin varovasti täällä, vaikka menkkamaista kipua alavatsassa ollut jo koko tän viikon. Huomenna teen uuden testin, vaikka keskiviikkonakin tuli jo selkeä plussa. Oma mieli ei vaan haluu uskoa vielä todeksi!
 
Tää turvotus on jotain ihan kamalaa!! Näytän siltä, ku viikkoja olis jo vähintään 20 takana :arghh: ja painoki on noussu samaa vauhtia turvotuksen kans....
Onko jotain niksiä, millä turvotusta sais helpottamaan? :anyone
 
Takaisin
Top