Tuntee olonsa lihapullaksi
kaikki vaatteet ahistaa, ulos meneminen on aivan sieltä ja syvältä vaatteiden takia. Yksi virallinen äitiystakki löytyy kaapista joka sain lahjoituksena mutta sitä en kelpuuta päälleni kuin vasta viimeisinä päivinä jos silloinkaan. On vielä iso minulle ja..... Äh. Näyttää teltalta enkä yhtään tykkää tikkikankaasta saatika kiiltävästä mustasta :arghh: kamala säkki 
Nyt olen vielä jotenkin selvinnyt vanhoissa toppahousuissa (henkselimalliset) vetoketju auki ja softshell-takissa, alla reilun kokoinen villapaita joka suojaa masua avonaisen vetoketjun kohdalla. Takki yltää juuri ja juuri peittämään housujen vetoketjun.
En oikein ole sinut tämän muuttuvan kropan kanssa, en yhtään
Aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään ongelmia peilikuvan kanssa. Nyt on sitten senkin edestä 
Harjoitussupistuksia enenevissä määrin. Ja häpyliitoksia särkee.
kaikki vaatteet ahistaa, ulos meneminen on aivan sieltä ja syvältä vaatteiden takia. Yksi virallinen äitiystakki löytyy kaapista joka sain lahjoituksena mutta sitä en kelpuuta päälleni kuin vasta viimeisinä päivinä jos silloinkaan. On vielä iso minulle ja..... Äh. Näyttää teltalta enkä yhtään tykkää tikkikankaasta saatika kiiltävästä mustasta :arghh: kamala säkki 
Nyt olen vielä jotenkin selvinnyt vanhoissa toppahousuissa (henkselimalliset) vetoketju auki ja softshell-takissa, alla reilun kokoinen villapaita joka suojaa masua avonaisen vetoketjun kohdalla. Takki yltää juuri ja juuri peittämään housujen vetoketjun.
En oikein ole sinut tämän muuttuvan kropan kanssa, en yhtään
Harjoitussupistuksia enenevissä määrin. Ja häpyliitoksia särkee.
Jos ei omahoito ala auttamaan, niin lääkäri kutsuu. Huhhuh.
onko muilla samaan? mikä tähän auttaisi? Hemoglobiini ainakin oli neuvolassa 17.10 hyvä, 138, en usko että se olisi kovin radikaalisesti laskenut 

Olo aika hankala, etenkin jos toisella vielä kyyti ns.vaiheessa
Ei ollut esikoisen kohdalla tämmöistä ja pohdinkin mitä tän kanssa tekisi. En luovu kyllä vielä aikuisten läheisyydestä ennen synnytystä, ellei aivan pakko.