Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
Ollu jo dpo 5 alkaen oireita. Aika varma olin siitä asti raskaudesta. Nyt on närästys, nippailee alavatsassa, väsymys, alaselkäkipua vähän, hajuherkkyys, etova olo
 
Jännä kropan ”kylmän arkuus”, vaikka oli lämmintä ulkona. Menkkojen alku päivänä pieni rusehtava vuoto, normaalit kk-kivut joten epävarmuutta oli. Kipua pari päivää, ei vuotoa -> pos.testi.
 
Täällä on kauheaa väsymystä ja välillä menkkamaista juilintaa. Toivottavasti säästyisin pahoinvoinnilta, suorastaan pelkään oksentamista..
 
Oireena hieman aristavat rinnat ja kivistäviä kipuja häpyluulla, menkkakipujentyyppisiä mutta lievempiä. Lisäksi jatkuva nälkä, mutta ei tee mieli syödä isoja annoksia. Tänään olen röyhtäillyt koko päivän. Palelemista tai vilunväristyksiä ei ole ollut. RV 4+4
 
4+2. Pientä menkkamaista nippailua ja rintoja vihloo silloin tällöin. Odotan kovasti lisää oireita. Sinänsä en oo pahoinvoinnin tai väsymyksen ystävä (koettu edellisissa raskauksissa), mutta ne tekevät tästä todellisempaa. Pelottaa, kun keväällä raskaus hiipui itsestään niin seuraan koko ajan jos jotain oireita ilmenis
 
Okei, tulipa just laitettua. Väsyttää eikä jaksa tehä mitään. Vähä ärsyttää tää olo lomalla, mut onneks on lomalla et voi laiskottaa
 
4+2, mua ei enää väsytä niin paljoa kuin alkuviikosta. Selkein raskausoire on kosketusarat nännit. Jatkuva nälkä. Mikä ei todellakaan ole hyvä juttu, kun on tota ylipainoa jo ihan valmiiksikin. Eilen illalla itkin melkein ilman syytä, mies sitten silitteli mut uneen. Johtuisikohan hormoneista.:cool05
 
Mulla on tullut kaveriksi etova olo 24/7 :sad001

Edellisessä raskaudessa panikoin kun ei ollut yhtään pahoinvointia, mutta ei tämäkään kivaa ole. Taitaa mennä lomasuunnitelmat uusiksi, ei tee tämän olon kanssa mieli poistua kotoa :grumpy:
 
Täällä myös ajottain etovaa oloa, tosin oli 3 yövuoroa että voi myös olla niistä :grin
 
Närästys, rintoja kihlemöi samalla tavalla, kuin maidon nousun aikaan, herkistynyt hajuaisti, huimaus, hammasharjaa ei uskalla työntää kovin syvälle takahampaisiin :confused:
 
Nyt tän pahoinvoinnin kruunaa järkyttävä ripuli, jota kestänyt jo 2 päivää.

Oli aika kuumottavat hetket aiemmin tänään, kun anoppi ilmestyi ilmoittamatta kylään :nailbiting:Onneksi olin juuri syönyt, niin jotenkin pärjäsin sen ajan.
 
Nyt iski lamaava väsymys, tuntuu ettei tässä pysy mitenkään hereillä. Ja loma lähenee loppuaan, apua. Töissäkin on kesän aijan vähän erit kuviot kun normaalisti, kiirettä ja uusia työkamuja :singing::sleep002
 
Nyt iski lamaava väsymys, tuntuu ettei tässä pysy mitenkään hereillä. Ja loma lähenee loppuaan, apua. Töissäkin on kesän aijan vähän erit kuviot kun normaalisti, kiirettä ja uusia työkamuja :singing::sleep002

Mulla kanssa väsymystä ilmassa. Vähän taistellen joutuu pysyttelee hereillä ajoittain ja monia puolen tunnin päikkäreitä on tullu otettua pitkin päiviä:sleep002
 
Mulla ton väsymyksen lisäksi myös rinnat on pinkeet ja arat ja lievää huonovointisuutta vähän koko ajan :0
 
Voimakkaita alavatsakipuja, rinnapäät kipeät, metallinmaku suussa, tiheään saa juosta pissalla eikä iltaisin tarvi unta odotella :D
 
Pissattaa jatkuvasti ja on alavatsakipuja. Maistuu suussa pahalta ja oon päässy halailee jo vessanpönttöäkin. Tänään rv 4+4
 
Takaisin
Top