Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla ollut univaikeuksia?
Oon tässä kuukauden ajan saanut nukutuksi tosi huonosti tai en juuri ollenkaan. Sitten aamulla tulee herättyä kauheeseen päänsärkyyn ja väsymykseen, tuntee vaan kuinka sydän hakkaa kierroksilla.
kerran viikossa ehkä nukun kunnon yöunet.
Voi kyllä on ollut! Illalla kyllä uni tulee, mutta jos erehtyy heräämään vessaan tai lasten itkuun (niinkuin useimpina öinä) niin puoliksi valvottu yö on taattu. Aamulla kyllä väsyttäisi, kun kello soi. Monesti nukahdan uudelleen vasta tuntia ennen herätystä.
Nukahdan kanssa kyllä hyvin, mut vakiona joka yö 02-04 aikaan herää ihan pirteänä ja siinä sit aina valveilla. Nään myös tosi todentuntuisia unia, ja unet jatkuu siitä mihin jäivät aina jos sattuu heräämään. Hämmentävää
Käytkö töissä? Mietin että miten sitten jaksat päivällä touhuta?
Itse myös tulee herättyä vessaan muutaman kerran ja sitte joskus neljän jälkeen saa nukahdettua.. Olisi kiva ladata akkuja ennen vauvan syntymää mutta tuntuu hieman hankalalta
Voi kyllä on ollut! Illalla kyllä uni tulee, mutta jos erehtyy heräämään vessaan tai lasten itkuun (niinkuin useimpina öinä) niin puoliksi valvottu yö on taattu. Aamulla kyllä väsyttäisi, kun kello soi. Monesti nukahdan uudelleen vasta tuntia ennen herätystä.
On ollut päänsärkyä. Välillä kestää aamusta iltaan, tosi raastavaa. Saunominen auttaa mulla ainakin, voisko olla lihakset vaan niin jumissa?
Mulla ollut nyt välillä koko päivän jatkuvaa päänsärkyä. Yöunetki on mitä on ja selkäkin särkee ja niskat jumittuu usein. En tiedä vaikuttiko yhtenä päivänä se että nappasin monivitskun tyhjään mahaan pelkän veden kanssa kun suositellaan ruuan kanssa otettavaksi. No nyt ei sit oo tullut päänsärkyä niin voimakkaana ja pitkäkestoisena ku oon ruuan kanssa ottanut.
Päänsärky voi myös olla merkki kohonneesta verenpaineesta. Ainakin mulle sanottiin että jos alkaa paljon päänsärkyä esiintyä niin sit verenpainetta seurailla ja jos ei helpota niin sit soitella äitiyspolille. Mulla tosin on jo verenpainelääkityskin aloitettu.
Itsellä verenpaine normaali luokkaa. Lääkärissä kävin myös ja määräsi Panacodia kun panadol ei auta. Mutta ei kyllä huvittaisi ottaa niin vahvaa lääkettä. Lihasjumeja myös täälläkin liikkeellä. Hierojalle pitäisi kait mennä jos auttaisi..