Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on nyt rv 12, jatkuva päänsärky ja kuumeinen olo, poskiontelotulehduksen oireita jatkuvasti. Pulssi tykyttelee 88-100 hujakoilla. Tuntuu ettei jaksa töitä tehdä tämän olotilan takia.
Onko muilla vielä vastaavia oireita?
Flunssainen olo voi tietysti olla pelkkä raskausoirekin, mutta tuo kuulostaisi minusta ehkä jo taudinpoikaselta? Nyt on ainakin jotain päänsärkyistä flunssaa liikkeellä. Eri asia tietysti, jos oirehdinta on jatkunut jo viikkoja. Ehkä levon paikka joka tapauksessa, jos kerran tuntuu ettei töissä jaksaisi olla?
On tätä jatkunut kohta 2kk, yhden ab kuurin syönyt ja hetken helpotti. Tänään uudestaan lääkäriin. Tuntuu ettei pysty nauttimaan koko raskaudesta kun jatkuvasti tälläinen olo.
Onko teillä millon laantunut raskausoireet? Vai onko ollenkaan vielä?
Mulla on nyt menossa 9+1 ja kaksosraskaus eikä mulla ole kummoisia oireita. Alusta alkaen oon päässyt helpolla, kun ei ole ollut minkäännäköistä pahoinvointia, muita oireita on kyllä ollut, mutta nyt tuntuu, että nekin on laantumaan päin. Nyt onkin sit alkanut huolettaan, että voiko kaikki olla mahassa hyvin, kun on näin helppoa olla!
Millonkohan neuvolassa suostuttais yrittään kuunnella sydänääniä?