Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ääh, paljon voimia ja tsemppiä öihin Ulkosuomalainen. Onneksi kuitenkin vauva on pysynyt masussa. :) toivottavasti yösupparit poistuisivat pian!
Kokemuksesta tiedän että ne loppuu siihen paikkaan kun viikkoja on riittävästi :woot: näin on käynyt kaikissa täysiaikaisissa raskauksissa :wink
 
Ei voi muuta sanoa kun et ompa turvonnu olo vaikka ei söiskää mitää.. Varsinki ylävatsa ihan turvoksissa, kipee ja kiristää ihan liikaa :bored: Mikään asento ei tunnu hyvältä..:blackeye: :mad:
 
Mustakin alkaa tuntua, ettei vatsan iho enää kestä yhtään venytystä tai se ratkeaa. :meh: Iltaisin varsinkin kiristää ihan kunnolla. No tietääpähän, että vauva kasvaa.
 
Musta tuntui, että viime lauantaina lähti limatulppa tai osa siitä. Kivuliaita supistuksia tai verenvuotoa ei ole onneksi ollut. Sain ohjeeksi käydä varalta lääkärin tarkastuksessa. Sellainen outo tuntemus, että ihan kuin vauva koittaisi tuolla alhaalla ahtaimmassa kohtaa tehdä kuperkeikkaa... Ajoittain sellaista painetta ja kivistystä alavatsalla ja virtsarakossa, ihan kuin rakko olisi täynnä, mutta ei sieltä sit kuitenkaan pissaa tuu paljon yhtään. Tänään taas väsyttää ihmeellinen paljon. Huomenna lääkäriin. Ihan rauhallisin mielin olen kuitenkin. Ja toki vatsas kiristää tää venyminen. Rv nyt 25+2.
 
^näköjään kirjoitin väärään ryhmään, sorry! Mähän kuulun elokuisiin, olen hoksannut nämä asiat vasta viimeisten päivien aikana:banghead:
 
Musta tuntui, että viime lauantaina lähti limatulppa tai osa siitä. Kivuliaita supistuksia tai verenvuotoa ei ole onneksi ollut. Sain ohjeeksi käydä varalta lääkärin tarkastuksessa. Sellainen outo tuntemus, että ihan kuin vauva koittaisi tuolla alhaalla ahtaimmassa kohtaa tehdä kuperkeikkaa... Ajoittain sellaista painetta ja kivistystä alavatsalla ja virtsarakossa, ihan kuin rakko olisi täynnä, mutta ei sieltä sit kuitenkaan pissaa tuu paljon yhtään. Tänään taas väsyttää ihmeellinen paljon. Huomenna lääkäriin. Ihan rauhallisin mielin olen kuitenkin. Ja toki vatsas kiristää tää venyminen. Rv nyt 25+2.

Hui kauheeta :sad001 toivotaan ettei ole sieltä vielä pyrkimässä. Eikö käskeneet menemään aiemmin näytille?
 
^Ei käskenyt. Varmaan jos olisi alkanut supistelee, niin sitten olisin mennyt jo päivystykseen. Lohduttaudun sillä, että limatulppa uusiutuu myös ja voihan se myös olla jotain muutakin, vaikka melko varma olen asiasta. Tämä on kuitenkin kolmas raskaus mulle. Luotan myös tähän omaan vaistoon ja rauhallisuuteen, että ei tässä hätää nyt ole. Kyllä se alkuun säikäyttää, kun jää miettimään, että alkaakohan supistukset kohta...
 
^Ei käskenyt. Varmaan jos olisi alkanut supistelee, niin sitten olisin mennyt jo päivystykseen. Lohduttaudun sillä, että limatulppa uusiutuu myös ja voihan se myös olla jotain muutakin, vaikka melko varma olen asiasta. Tämä on kuitenkin kolmas raskaus mulle. Luotan myös tähän omaan vaistoon ja rauhallisuuteen, että ei tässä hätää nyt ole. Kyllä se alkuun säikäyttää, kun jää miettimään, että alkaakohan supistukset kohta...
Tänään olin lääkärissä ja kohdunkaula kiinteä ja kiinni! Eli säikähdin onneksi turhasta. Mutta se kaiherrus alavatsalla on vauvan pää, hän on siellä jo asemissa! voisi kyllä vielä olla ylempänä, kun tilaa on vaikka kuinka!
 
Rinnat valskaa. Joka päivä saa vaihtaa rintaliivejä, kun ovat illalla ihan tahmeat. Kai se on pakko alkaa liivinsuojia tuhlaamaan.
 
Kylläpäs sitä alkanu taas vihlomaan alavatsaa yllättäen istuma asennossa :sour: Mitään supistuksien tunnetta ei ole.. Kävellä tai istua ei jaksa kauaa kun alkaa koskemaan kylkiin tai alaselkään :bored:
 
Kylläpäs sitä alkanu taas vihlomaan alavatsaa yllättäen istuma asennossa :sour: Mitään supistuksien tunnetta ei ole.. Kävellä tai istua ei jaksa kauaa kun alkaa koskemaan kylkiin tai alaselkään :bored:

Mulla on myös ollut tuota vihlontaa istuessa. Sitten kun siitä yrittää vaivoin nousta ylös niin olo on kuin eläkeläismuorilla. :hilarious: Onneksi menee yleensä nopeasti ohi.
 
Mulla on myös ollut tuota vihlontaa istuessa. Sitten kun siitä yrittää vaivoin nousta ylös niin olo on kuin eläkeläismuorilla. :hilarious: Onneksi menee yleensä nopeasti ohi.

Hehe :joyful: Samalla kun nousee nii tulee sellanen kova paineen tunne:wideyed:
 
Mulla on myös ollut tuota vihlontaa istuessa. Sitten kun siitä yrittää vaivoin nousta ylös niin olo on kuin eläkeläismuorilla. :hilarious: Onneksi menee yleensä nopeasti ohi.

Mullakin vihloo välillä. Ja sitten kun lopulta pääsee ylös, niin ainakin tämä eläkeläismuori saa suunnata suoraan pissalle :grin
 
Nyt on pari päivää tuntunut ajoittaisia menkkajomotuksia vatsan puolella ja alaselässä. Eivät kyllä ole kauaa kestäneet. Saa nähdä, antaako tämäkin vauva kaikista tuntemuksista huolimatta odottaa laskettuun aikaan saakka niinkuin kaksi edellistäkin. :rolleyes: Nyt rv 35+3.
 
Jalkaterät muistuttaa punaisia kuumavesipulloja joista kasvaa punakoita nakkeja! Jalkaan menee enää löllöt, miesten sandaalit jotka nekin alkavat jo puristaa :eek:
 
Jalkaterät muistuttaa punaisia kuumavesipulloja joista kasvaa punakoita nakkeja! Jalkaan menee enää löllöt, miesten sandaalit jotka nekin alkavat jo puristaa :eek:

Ouh nou :arghh: Täällä kiristyy kylki ja selkä meinaa sanoo poks.
 
Takaisin
Top