Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt viime aikoina alkanut alavatsaa vihlomaan päivittäin useita kertoja
 
Mulle tullut tosi tukala olla, mahaa kiristää ja ei voi ees istua pitkiä aikoja, maha ei kuitenkaan oo vielä kamalan iso.
Minulla myös ihan sama ja alkaa kylkiin myös sattumaan jos istuu liian pitkään.
 
Onko kellään ollut supistuksia vielä?
En tiedä onko itsellä kun välillä alavatsasta vihloo tai tuntuu menkkakivuilta, välillä saattaa olla hetken vaa tai kestää pidempään.. tänään tuli aaltoilevasti.. En sitte tiedä jos vain on liitoskipuja.. viime synnytyksestä 11v nii ei muista kaikkea :D
 
Onko kellään ollut supistuksia vielä?
En tiedä onko itsellä kun välillä alavatsasta vihloo tai tuntuu menkkakivuilta, välillä saattaa olla hetken vaa tai kestää pidempään.. tänään tuli aaltoilevasti.. En sitte tiedä jos vain on liitoskipuja.. viime synnytyksestä 11v nii ei muista kaikkea :D
Mulla supistellut jo rv15 lähtien enemmän ja vähemmän.
Nyt supistukset jo ottavat vähän kovempaa, joutuu paikalleen jäämään siksi aikaa. Mulla nää ei tosin vaikuta kohdunsuuhun ja olleet samanlaisia kaikissa raskauksissa joten rauhaksiin kattelen vaikka näitä yli 20 päivässä tuleekin.
 
Mulle tulee myös harjoitussupistuksia päivittäin. Alkoivat jo rv15. Lepo auttaa ja silloin niitä tulee vähemmän. Mulla siis noi näkyy siten, että maha menee ihan kiva kivikovaksi. Ja jos noita tulee enemmän niin olo on tukala. Lisäksi välillä tulee sellaista paineen tunnetta alapäähän. Ainakaan toistaiseksi supistukset eivät ole avanneet paikkoja. Lääkärillä tarkastettiin se viimeksi viikko sitten. Lääkäri oli sitä mieltä, että jos nää jatkuu, niin on hyvä käydä välillä tsekkaamassa ettei avautumista ole alkanut tapahtumaan.
 
Mulle tulee myös harjoitussupistuksia päivittäin. Alkoivat jo rv15. Lepo auttaa ja silloin niitä tulee vähemmän. Mulla siis noi näkyy siten, että maha menee ihan kiva kivikovaksi. Ja jos noita tulee enemmän niin olo on tukala. Lisäksi välillä tulee sellaista paineen tunnetta alapäähän. Ainakaan toistaiseksi supistukset eivät ole avanneet paikkoja. Lääkärillä tarkastettiin se viimeksi viikko sitten. Lääkäri oli sitä mieltä, että jos nää jatkuu, niin on hyvä käydä välillä
Itsellä myös tuota paineen tunnetta, entistä enemmän noita alavatsa kipuja..soitin tänään neuvolaan niin käyn varmuuden vuoksi huomenna neuvolalääkärissä. Luultavasti vaan perusraskaus oireita mutta saapahan mielenrauhan.
 
Mulla näitä tulee taas. Etenkin töissä. Huomenna taas lääkäriin. Taitaa mun työnteot olla tässä.
 
Mulla näitä tulee taas. Etenkin töissä. Huomenna taas lääkäriin. Taitaa mun työnteot olla tässä.

Itsellä myös sama että töissä varsinkin. Millasta työtä teet? Tsemppiä :)
 
Oon sairaanhoitaja, töissä leikkaussalissa ja heräämössä :) Entä sä?
Kotihoidossa, lähihoitajana :)
Neuvolalääkärissä käyty, kaikki ok. Täytyy vielä labrassa käydä. Loppu viikko sairaslomaa.
 
Kotihoidossa, lähihoitajana :)
Neuvolalääkärissä käyty, kaikki ok. Täytyy vielä labrassa käydä. Loppu viikko sairaslomaa.
Hyvä, että sait saikkua! Ei ole sunkaan työ kevyttä hommaa. Oon myös lh ja ollut aikoinaan myös kotihoidossa töissä..
Mä sain saikkua reilu 2vko. Sitten mulla alkaa loma. En usko että meen töihin enää ollenkaan
 
Hyvä, että sait saikkua! Ei ole sunkaan työ kevyttä hommaa. Oon myös lh ja ollut aikoinaan myös kotihoidossa töissä..
Mä sain saikkua reilu 2vko. Sitten mulla alkaa loma. En usko että meen töihin enää ollenkaan

Juuh, ei auta muuta kun ottaa rauhallisesti :)
 
Onko muilla ollut matalaa verenpainetta raskausaikana?
jep, mulla. yks päivä oli 92/55 ja juuri ennen tuota mittausta meinasin pyörtyä eli oli varmaan käynyt aika matalalla.. joka kerta kun mitattu on paineet ollut jotain 90/60 luokkaa
 
Onko muilla ollut matalaa verenpainetta raskausaikana?

Tässä raskaudessa ei oo ollut mut toista kun odotin ni oli alhaiset paineet ja aina välillä laski tosi matalalle. Inhottava vaiva kun heikotus iski ni makuulleen oli päästävä samantien. Välillä pelotti lähteä auton rattiin, et jos sattuis siinä laskea paineet.. :hungover:
 
Mulla supistellut jo rv15 lähtien enemmän ja vähemmän.
Nyt supistukset jo ottavat vähän kovempaa, joutuu paikalleen jäämään siksi aikaa. Mulla nää ei tosin vaikuta kohdunsuuhun ja olleet samanlaisia kaikissa raskauksissa joten rauhaksiin kattelen vaikka näitä yli 20 päivässä tuleekin.

Hei, mitäs sinne kuuluu? onko supistukset helpottuneet?
 
Hei, mitäs sinne kuuluu? onko supistukset helpottuneet?
Supistaa edelleen ja kohtuullisen kivuliaita ovat. Kohdunsuu edelleen ennallaan. Eivät vaikuta juuri muuhun kun yöuniin :banghead: yöllä / illalla tulee eniten vaikka olisi aivan rauhassa ollut kokopäivän.
 
Supistaa edelleen ja kohtuullisen kivuliaita ovat. Kohdunsuu edelleen ennallaan. Eivät vaikuta juuri muuhun kun yöuniin :banghead: yöllä / illalla tulee eniten vaikka olisi aivan rauhassa ollut kokopäivän.

Auts :sour: Mutta hyvä jos muuten ennallaan. Toivottavasti saat päivällä hieman nukuttua ettei mene koko päivä väsyneenä :wideyed:
 
Auts :sour: Mutta hyvä jos muuten ennallaan. Toivottavasti saat päivällä hieman nukuttua ettei mene koko päivä väsyneenä :wideyed:
Unet on todella vähissä :banghead::banghead: odotan kauhulla kun vauva syntyy ja sittenkään ei saa nukkua, valmiiksi jo aivan zombi :dead: max.1,5 tuntia kerrallaan unta ollut jo pitkään.
 
Ääh, paljon voimia ja tsemppiä öihin Ulkosuomalainen. Onneksi kuitenkin vauva on pysynyt masussa. :) toivottavasti yösupparit poistuisivat pian!
 
Takaisin
Top