Millaisia raskausoireita sinulla on?

Jos kirkasta verta tulee ihan vähän vaan niin voi hyvin olla myös limakalvoilta. Monilla limakalvot kuivuu raskauden aikana ja saattaa tulla helposti pikku nirhaumia jotka vuotelee.
Toivotaan että on jotain ihan harmitonta!

Mullakin eilen ja tänään tullut pientä vuotoa :sad001 Vaikka kuinka yrittää ajatella järjellä, että on todennäköisesti ihan harmitonta, kun on niin vähäistä eikä oo kipuja, niin silti miettii, että onkohan kaikki kunnossa :confused: Ajankohdan puolesta vois sopia valemenkkoihinkin...

No yöllä ei ollut tullut kun pari ruskeaa viirua siteeseen ja aamustakin tuli vaan pyyhittäessä vähän ruskeaa. Alan kallistua normaalin puolelle kun mulla kuitenkin oli ihan häräntappomenkat ainakin 8 kertaa ennen raskautta. Nyt hieman rauhoittuivat 2 edellisestä kierrosta ennen plussaa..

Oliko täällä aiemmin puhetta valkovuodosta? Kun sitä tulee ja paljon. :D Pääosin juoksevaa ja kirkasta. Välillä se tosin haisee pahalta mut toki hajuaisti on edelleen herkillä.

Mulla ainakin tulee valkkaria tosi reilusti. Joka odotuksessa tullu.

Sama täällä. Välillä oikeen häiritsevästi niin että pakko käydä sitä varten vessassa tarkistamassa onko kaikki ok [emoji23]

Runsas valkovuoto kuuluu asiaan, mutta jos pahaa hajua toistuvasti niin kannattaa käydä tsekkaa ettei oo mitään tulehdusta.

Tätä palelu vaan pahenee. Yritä tässä nyt kattoo Idolsia, kun ainoo tapa pysyä lämpimänä on olla päälakea myöten viltin alla.

Tänään ollu älyttömän huono olo koko päivän. Ihan vetämätön ja syömisistä riippumatta koko ajan pahoinvointia :(

Tänään ollu älyttömän huono olo koko päivän. Ihan vetämätön ja syömisistä riippumatta koko ajan pahoinvointia :(

Niin täälläkin :/ Tosin tää on nyt ollut tätä viimeiset 2,5 viikkoa. Mut on kyllä ärsyttävää kun mitään ei jaksais eikä mikään maistuis ja siinä samalla ei sit myöskään kiinnosta mikään... Vesijuoksemaan oon itseni pakottanut kun se on tällä hetkellä ainoa mistä tulee oikeesti loppupäiväksi hyvä olo.

Mua vaivaa myös toi turvotus. Hirveä megamaha näin iltaisin.

Joo, illalla ja ruokailun jälkeen kunnon turvotus. :rolleyes:

Onko kellään tietoa onko huimaus yksi raskausoireista? Semmonen vaivannut nyt vähäsen aikaa ja esiintyy n. 3-6 kertaa päivässä ja yleensä kun noussut seisomaan. Voihan tämä muustakin johtua. :confused:

Mulla kans huimausta, on normaali raskausoire. Mulla on sitä ollut joka raskaudessa.

Pieni verinen vuoto jatkuu jo kolmatta päivää... Varmaan enemmän haittaa on tästä stressaamisesta kun itse vuodosta :oops: Ens viikolla ois ensimmäinen neuvola, mutta ymmärsin ettei siellä oo välineitä ultraukseen, joten eipä sekään taida mitään varmuutta antaa o_O

Mulla oli 5+jotain kolme neljä päivää ruskeaa tuhrua. Nyt sitten eilen ja tänään, eli 6+4-5 aamulla valkovuodon seassa taas ruskeaa.

Meen ens tai seuraavalla viikolla ar-ultraan, paitsi jos vuoto yltyy ja muut oireet häviää. Neuvolakäynti ei minua hirveästi kiinnosta, kun siellä ei tosiaan millään tavalla voida arvioida oikeasti vatsan sisäpuolen tilannetta. Oikeastaan toivoisin, että voisin skipata koko ekan neuvolan kun olen ne jutut viime vuonna kerran jo kuunnellut.

Me ei meinattu mennä varhaisultraan, mutta kyllä se kummasti alkaa sittenkin houkuttamaan :rolleyes: Tosin voi olla, että ultrareissuja tulee muutenkin useampi, kun ainakin puhelimessa neuvolan täti oli pistämässä heti verikokeisiin ja ultraan ens viikon käynnin jälkeen, mutta ite en testien perusteella usko, että oon ihan niin pitkällä. Mutta onhan se liian aikainen käynti helpompi korjata, kun liian myöhäinen :) Eikä varsinkaan nyt haittais, jos sinne pääsis mahdollisimman pian :grin

Hermot todella kireällä. :D Menee itelläkin hermot siihen, kun kokoajan on äkäinen, mutta kun ei vaan voi muuta. :laughing025

Takaisin