Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ompas hyvä et jollakin muullakin on 2 viikkoo ultraan. Järkyttävän pitkä aika vielä oottaa. Vaikka tiedän et äkkiä menee. Sit onkin jo viikko 14 menossa.

Mulla on vielä melkein kolme viikkoa np-ultraan, just jouduin vielä vaihtamaan ajankohtaa myöhemmäksi... Oon varmaan viimeinen joka käy np-ultrassa :grin Hyvä ettei ekat kerkee jo mennä rakenne ultraan ennen mua:wideyed:
 
Mulla on vielä melkein kolme viikkoa np-ultraan, just jouduin vielä vaihtamaan ajankohtaa myöhemmäksi... Oon varmaan viimeinen joka käy np-ultrassa :grin Hyvä ettei ekat kerkee jo mennä rakenne ultraan ennen mua:wideyed:

Mullakin on toi np-ultra vasta 23.11, hitto että tuntuu pitkältä tämä odotus..:sour:
 
Mulla on edelleen pahoinvointia kellon ympäri, yhdessä vaiheessa ajattelin, että helpotti jo, mutta taisinkin vain olla syönyt säännöllisesti. Samoin väsymys vaivaa, onneksi ei päivisin vaan lähinnä iltaisin.

Tänään alkoi 12 viikko ja toivottavasti pian helpottais. Nt-ultra on huomenna , tasaisin väliajoin olen kyllä kuunnellut kaverin sykkeitä, viimeksi eilen :Heartred
 
Mulla on edelleen pahoinvointia kellon ympäri, yhdessä vaiheessa ajattelin, että helpotti jo, mutta taisinkin vain olla syönyt säännöllisesti. Samoin väsymys vaivaa, onneksi ei päivisin vaan lähinnä iltaisin.

Tänään alkoi 12 viikko ja toivottavasti pian helpottais. Nt-ultra on huomenna , tasaisin väliajoin olen kyllä kuunnellut kaverin sykkeitä, viimeksi eilen :Heartred

Tsemppiä olojen kanssa taisteluun! Toivotaan, että pikkuhiljaa jo alkaisi helpottaa. Mullakin väsymys on edelleen melkoista iltaisin, ja paha olo myös pahempaa iltaisin kuin päivällä. Annoskokoja olen joutunut pienentämään, koska tuntuu että hirveän herkästi tulee paha olo jos syö normaaliin tapaan. Tuntuu, että paras tapa olis vähän väliä napostella jotakin, mutta sekään ei liene kovin terveellistä :grin

Mulla on ihanasti migreeni iskenyt pitkästä aikaa pidempikestoisena päälle, luinkin jostakin että joillakin saattaa raskaus herkistää. Sain estolääkityksen mutta toistaiseksi ei aiemmin käytetystä lääkkeestä ainakaan ole ollut apua. Onko täällä muita migreenistä kärsiviä?
 
Mullakin on toi np-ultra vasta 23.11, hitto että tuntuu pitkältä tämä odotus..:sour:

Samana päivänä on miulla, tuntuu kyllä ikuisuudelta odottaa. No onneks oon jo kuitenkin kahesti pienen nähny, niin tietää et siellä kuitenkin elämää on:)
 
Tsemppiä olojen kanssa taisteluun! Toivotaan, että pikkuhiljaa jo alkaisi helpottaa. Mullakin väsymys on edelleen melkoista iltaisin, ja paha olo myös pahempaa iltaisin kuin päivällä. Annoskokoja olen joutunut pienentämään, koska tuntuu että hirveän herkästi tulee paha olo jos syö normaaliin tapaan. Tuntuu, että paras tapa olis vähän väliä napostella jotakin, mutta sekään ei liene kovin terveellistä :grin

Mulla on ihanasti migreeni iskenyt pitkästä aikaa pidempikestoisena päälle, luinkin jostakin että joillakin saattaa raskaus herkistää. Sain estolääkityksen mutta toistaiseksi ei aiemmin käytetystä lääkkeestä ainakaan ole ollut apua. Onko täällä muita migreenistä kärsiviä?

Toi napostelu on vielä tuplapaha, kun taaperokin haluaa, jos äiti syö... En todellakaan halua sen oppivan, et aterioiden välillä napsitaan hedelmiä tai leipää...
Migreeniä ei oo onneksi ollut, en ole siitä kärsinyt enää yli kymmeneen vuoteen. Toivottavasti pysyykin poissa. Kauhea tauti. Tsemppiä!!
 
Nakari: Ei edes tullut mieleen että voisi olla supistuksia. Välillä on ollut sellainen tunne kuin olisi kova möykky mahassa ja olen pohtinut ääneen miehelle, että turpoileekohan minun kohtu kun tuntuu tuolta. Tuntemus on tosiaan aina hävinnut ja sitten saattaa mennä useampi päivä ja tuntuu taas. Aina tuntunut vähän tuossa vasemmalla puolella. o_O No mutta, ehkä siellä on kaikki hyvin. Tosiaan perjantaina oli nt-ultra ja hyvin eläväinen kaveri siellä riehui.
Uskon myös että ihan normaalia oireilua, nää raskausoireet ku voi olla niiiin monenlaisia. Kohtu saattaa olla aavistuksen jommallakummalla puolella, joten saattaa silti olla supistelua. Tai sitte jotain aivan muuta, tuskin kuitenkaan mitään, mistä pitäis huolestua.
 
Takaisin
Top