Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko teillä ilmennyt alavatsalla minkälaisia tuntemuksia? Turvotusta? Vihlontaa? Menkkamaista kipua? Painon tunnetta? Pistelyä?

Mulla tuntuu välillä menkoilta, välillä turvonneelta, välillä on viiltävää yksittäistä kipua. Hämmentävää ja vähän pelottavaa.

On kaikkea noita. Kohtu venyy ja paukkuu :)

Väsyttänyt koko aamun jäätävästi. Nukuttiin ton vaja 2 vee kanssa hyvät päikyt ja vieläkin tokkura ja väsymys jatkuu

Onko muilla yöheräilyä? Mä oon nyt pari viikkoa heräillyt monta kertaa yössä.

Onko muilla yöheräilyä? Mä oon nyt pari viikkoa heräillyt monta kertaa yössä.

Mulla ihan sama! Reilun pari viikkoa oon heräillyt aamuyöstä klo 3-4 aikaan. Ja herään niin, etten ihan heti saa unta.

Muokattu viimeksi:
Mä heräilin ennen raskauttakin muutamia kertoja yössä, nyt on heräämiset lisääntyneet entisestään. Nukahdan onneksi uudelleen aika nopeasti niin ei väsytä.

Mun mielestä nuo yöheräämiset on ehkä järjettömin raskausoire :shifty: Luulis, että nyt nimenomaan pitäis saada nukuttua, että jaksaa sitten valvoa vauvan kanssa eikä oo jo valmiiksi monen kuukauden univelat :rolleyes:

Nngghhh! Nyt mitä ilmeisimmin tämä selkäkipu on muuttunut iskiakseksi :(. Särky säteilee pitkin pakaraa ja reittä niin paljon, että itku tulee joka kerta. Aivan sietämätöntä! Mitenkäs ihmeessä tämän kivun kanssa eletään ja saako sen jotenkin loppumaan?

Määki oon muutamana yönä heränny tyylii pissahätään, normaalisti en kyl oo heräilly..

Täällä herään joka kerta yöllä 3-4 välillä pissalle. Meillä menossa tytön kohdalla kuivaksi opettelu joten kun jo päivä kuiva on niin voisi hyvin kokeilla yötäkin ja herättää hänetkin aina pissalle samaan aikaan :D

Pissahätä on kyllä ihan kamala. Töissä ei sitten aina ehdi juomaan ja kotiin päästyä olo on kuin rusinalla. Sitten alkaa illan nestetankkaus ja pissalle herääminen kylmänhorkassa on niin plääh!

Kuume iltaisin. Kääk. Eilen ihan kuumeinen olo ja lämpö 0,5 astetta enemmän ku normaalisti.

Mulla ollut myös iltaisin lämmönnousua jo pitkään. Inhottavaa tutista vilttien alla ja mies vieressä tyyliin ilkosillaan ihmettelee kuinka voin olla niin kylmissäni :D

Yö pissahätä on helpottanut ja en ole enää ehkä viikkoon herännyt pissa hätään :smiley-bounce012

Nngghhh! Nyt mitä ilmeisimmin tämä selkäkipu on muuttunut iskiakseksi :(. Särky säteilee pitkin pakaraa ja reittä niin paljon, että itku tulee joka kerta. Aivan sietämätöntä! Mitenkäs ihmeessä tämän kivun kanssa eletään ja saako sen jotenkin loppumaan?

Mä kävin hierojalla kerran kuussa vähintään koko raskauden niin sillä se mulla esikoisen kans pysy aisoissa.

Mulla alko aamulla tuhruamaan pinkkiä vuotoa vähäsen, toivottavasti loppuu tämän päivän aikaan..

Mäkin palelin aamulla ulkona kun oli -5 c ja piti hakee kesken kaiken paksumpi toppatakki ja lämpimät nahkarukkaset. Lähdin siis toppahousuissa, normi lapasissa, pipossa ja kevyttoppiksessa ulos. Eikä vaan pönötetty paikoillaan.

Toivottavasti on vaaratonta vuotoa mamma!

Täälläkin on ihan mieletöntä palelua ollut, koko viikonlopun olin totaali horkassa. Mut kai tää tästä. Pahoinvointi helpotti pariksi päiväksi, eilen se taas palasi.. Höh..

Kirkkaampaa verta tuli ja sit taas ei.. Hyvin sekava fiilis odotella vaan..

Mietin et voisko olla sitä perus tuhru vuotoa kuitenkin mutku mulla ollu ennen raskautta niin runsaat menkat et sen takia tää olis nyt tällästä. Esikoisen ainaan tuli kans tuhrua muutama päivä mut ei tällästä kirkasta verta (ei sitä oo kyllä tullu kun pyyhkiessä ihan vähäsen)..

Takaisin