Millaisia raskausoireita sinulla on?

Pahoinvointi ( onneksi vain kerran oksensin), heikotus, väsy, öisin herääminen pisslle, jatkuva janoja jatkuva pissahätä, turvotus (vatsa vastaa nyt jo 4-5kk *nolo* ) nännien arkuus (imetän silti), lisääntynyt ruokahalu :D,
 
Oksentelu jatkuu edelleen 1-4 kertaa päivässä, ällötystä on kellon ympäri. Llisäksi väsymystä, muuten ei juuri mitään.
 
Kahvi ja puuro ei uppoo. Joka kerta pitää myös miettiä, et mikä menee alas. Onneks vieläkään ei oo suurta himoa mitää herkkuja kohtaan :D muutoin ei mitää ihmeempiä oireita ja taas mietin, kuinka ikinä jaksan odottaa vielä jonku kuukauden ennen ku on ultra... plää
 
No nyt alan olemaan huolissani aiemmista vaihtelevista kokemuksista huolimatta! Oireet olleet koko viikon poissa! Ei ole ällöttävää oloa eikä rintojen arkuutta. Kyllä nyt vaan koko ajan pyörii mielessä että tää oli nyt tässä :(
 
No nyt alan olemaan huolissani aiemmista vaihtelevista kokemuksista huolimatta! Oireet olleet koko viikon poissa! Ei ole ällöttävää oloa eikä rintojen arkuutta. Kyllä nyt vaan koko ajan pyörii mielessä että tää oli nyt tässä :sad001

Ei minullakaan niitä oireita kyllä juurikaan ole eikä se tarkoita että joku olisi huonosti. Ei murehdita nyt liikaa ennen kuin tiedetään varmasti miten asiat masussa ovat :Heartred
 
Nektari, mulla on ihan sama kun Tanjuliinilla. Noilla viikoilla mitä sulla nyt on multa kans hävis ne vähäisetkin olot ja oireet. Nännit on välillä kipeät mut ihan tavallisessa kierrossakin ne joskus oli.
Olikos sulla menoa tai olitko jo varhaisultrassa vai odotatko np-ultraan asti?
 
Vasta 8.viikko alussa ja nyt jo tuntuu epämiellyttävältä makoilla mahallaan :smiley-angry017 Illalla katottii mun puhelimesta miehen kans hassunhauskoja Youtubevideoita ennenku alettiin nukkumaan, en voinu olla mahallaan ku tuntu ikävältä, selällään en voinu olla kauaa ja pitää puhelinta käsissä ku kädet puutu kyynärpäistä sormiin asti ja kylellään oli muutenvaan hankala olla o_O
Oisin vähän vielä halunnu maata mahallani koska parasta, mut ei sitten.
 
Miulla vaihtelee oireet edelleen päivittäin. Nyt on vasen rinta turvoksissa ja kipeä, tosin eniten vaan aamusta ja illasta, oikeessa ei tunnu mitään erityisyyksiä. Päivällä ei saata tuntua vasemmassakaan mitään. Eilen iltapäivällä ällötti hetken, mutta kun pääsin syömään, sekin helpotti. Viikonvaihteessa oli menkkajomoa aaltoillen ja välillä aika napakastikin, mut nyt taas alamahalla tuntuu vaan jos käy pitkälleen pissallakäymisen jälkeen.
 
Nektari, mulla on ihan sama kun Tanjuliinilla. Noilla viikoilla mitä sulla nyt on multa kans hävis ne vähäisetkin olot ja oireet. Nännit on välillä kipeät mut ihan tavallisessa kierrossakin ne joskus oli.
Olikos sulla menoa tai olitko jo varhaisultrassa vai odotatko np-ultraan asti?

Odotellaan np-ultraan asti. Näköjään tää huolesta sekoominen on läsnä myös toisessa raskaudessa, vaikka kaikki pitäis olla tuttua huttua :-D
 
Miten jakselette helteiden kannalta? Mulla tuli illalla aivan tosi huono olo, henkeä ahdisti, rinnassa tuntui muljahduksia, päätä särki ja aina kun kävelin muutaman askeleen keittiöön niin sai haukkoa henkeä sen jälkeen muutaman minuutin. Tuntui ettei saa happea. Sain siitä kivan itkukohtauksen hormonipäissäni ja kun viimein sain kömmittyä yläkertaan missä on ilmastointilaite, niin mies alkoi mua viilentämään ja hoitamaan kunnes viimein nukahdin. Onneksi alkoi loma. Nyt on pakko ajatella että mun päätyöni on lepääminen.
 
Kyllä pahoinvointia pahentaa kuumuus. Muuten voisi ajatella välillä jotain pihalla 2-vuotiaan kanssakin tekevänsä mutten pysty tässä kuumuudessa, en ainakaan suorassa auringossa. Trooppiset yöt on tuskallisia.
 
Sen kerran kun hotelliaamiaisella olisi mahdollisuus syödä vaikka mitä herkkuja niin iskee yökötys :shifty:
 
Ukkoskeliä ja kunnon sateita odotellessa :shifty: Loma alkoi, mutta ei vaan saa nukuttua kun on niin kuuman kostea keli! Onneksi ei okseta, mutta etovaa olo on. Jatkuva nälkä edelleen ja selkeästi kroppa kaipaa suolaa, sillä sipsit maistuu taivaalliselta :woot:
 
Täällä tuli yöllä (7+3 puolella) elämäni ensimmäinen raskausoksu. :yuck: Töissä tietenkin - pahoinvoinnin pahetessa olin vielä asiakkaan kanssa ja hän jäi suustaan kiinni eikä millään meinannut lähteä! Kiva siinä näyttää kohteliaalta ja nieleksiä oksennusta... Eka varsinainen yökkäys tuli heti oven sulkeutuessa asiakkaan perässä.
 
Minä inhoan oksentamista! Osa tulee aina nenän kautta ulos ja sitten se haju jää leijailemaan pitkäksi aikaa :depressed: yök!
 
Magnusti, voi ei :D

Kuumuus kyllä riittää tänne! Luulen et mua ärsyttäis vaik en oliskaan raskaana. Sellaset 20-35 astetta ois sopivat. Ärsyttää kun olin suunnitellut kaikkia lenkkejä itselleni nyt lomalle mutta ei oo jaksanut yhtään!
 
Kasassa 7+5 ja laitoin normi caprit jalkaan ni ei menny kauaa kun alko olee hyvin epämiellyttävä olo alamahalla, nappi ja vetoketju auki ni hetken päästä olo helpotti. :eek: nytkö jo saa laittaa äitiyshousut jalkaan?!
 
Mä oon miettinyt ihan samaa! Pakko ens viikolla mennä kattoo jotain housuja! Jotenkin tuntuu et onko tämä nyt liioittelua näin aikasin mutta mulla välillä turvottaa ihan törkeästi!
 
Voi ei! En haluu käyttää äitiysvaatteita.. Jotaki kivoja oli mut vois olla kivempiaki mut en raaski ostaa.. Olot on ollu kyllä yllättävän normaalit. Turvottava olo kyllä mut ei mitenkä pahasti. Etova olo välillä mut hyvin lievänä vielä. Viime raskaudessa en muista oksensinko, ehkä kerran? Monta kertaa yritin ku se monesti helpottaa mut ei tullu mitää. Kuuma ilma tekee kyl normaalistiki olon vähä heikoks, varsinki jos auringossa on paljon. Viikkoja 5+6
 
Takaisin
Top