Mieliteot

Oooo olispa korvapuustia 🤤 mä en oikein osaa leipoa niin on pakko tyytyä johonkin valmisvalikoimaan 😅

mulla tuli esikoisen odotus aikaan hirviä pullahimo ja en ollu ikinä leiponnu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: oli pakko alkaa leipomaan mutta niistä tuli sellasia tosi sitkeitä :loudlycrying: pullia ois kyllä ihana osata tehä, pitäis vaan alkaa harjotteleen
 
mulla tuli esikoisen odotus aikaan hirviä pullahimo ja en ollu ikinä leiponnu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: oli pakko alkaa leipomaan mutta niistä tuli sellasia tosi sitkeitä :loudlycrying: pullia ois kyllä ihana osata tehä, pitäis vaan alkaa harjotteleen
Mullakin oli esikoisesta pullan himo 😁
 
mulla tuli esikoisen odotus aikaan hirviä pullahimo ja en ollu ikinä leiponnu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: oli pakko alkaa leipomaan mutta niistä tuli sellasia tosi sitkeitä :loudlycrying: pullia ois kyllä ihana osata tehä, pitäis vaan alkaa harjotteleen
Pullan ohjeissa on yleensä kananmuna takinaan, mutta pullista tulee pehmeämpiä ilman ja ei oo niin tiiliskiviä myöskään seuraavana päivänä, myös jauhoja on voinut olla liikaa🤔 Mää teen yleiskoneella niin tulee varmasti hyvin veivattu taikina😋
 
Pullan ohjeissa on yleensä kananmuna takinaan, mutta pullista tulee pehmeämpiä ilman ja ei oo niin tiiliskiviä myöskään seuraavana päivänä, myös jauhoja on voinut olla liikaa🤔 Mää teen yleiskoneella niin tulee varmasti hyvin veivattu taikina😋
joo varmaan siitä vaivauksen puutteesta tuli sitkeitä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: yleiskone ois kyllä kätevä!
 
Ai että ku tekee mieli nyt niitä pikanuudeleita 🥹 mut niissä kaikkee mahollist säilöntäaineita yms et en tiiä voiks niitä raskaana ees syödä… ääh…🫣🫣
 
Chilijuustopähkinät 😂 en yleensä ikinä syö tällasia 😅
 
Ai että ku tekee mieli nyt niitä pikanuudeleita 🥹 mut niissä kaikkee mahollist säilöntäaineita yms et en tiiä voiks niitä raskaana ees syödä… ääh…🫣🫣
Mä oon kyllä vetänyt näitä tyytyväisenä nyt jo pari viikkoa putkeen 🤣 sen mausteseoksen oon laittanut mutta sitä valkosta ”tahnaa” en
 
Mä oon kyllä vetänyt näitä tyytyväisenä nyt jo pari viikkoa putkeen 🤣 sen mausteseoksen oon laittanut mutta sitä valkosta ”tahnaa” en
Okei ☺️ En usko et niistä hirveästi haittaa ole, ei ne neuvolan ohjeissa ainakaa lukenut et pitäis välttää. Voihan niitä syödä🤔 tuleehan niitä ympäristöstäkin kaikkea shaibaa mitä ei voi oikein edes välttää…
Muutenha ei sit voi syödä ku kaurapuuroa ja elää vain tynnyrissä ettei vaan pöpöt hyökkää raskanaa olevaan.. sille linjalle ei haluais mennä 😂
 
tehtiin tytöille irttaripussi kaupassa ja voi kuinka teki mieli tehä itsellekki kunnon salmiakkipussi :loudlycrying: salmiakki-irtokarkit on kyl mun heikkous, synnärille teen kyllä sitte jättipussin :Face With Tears Of Joy:
 
tehtiin tytöille irttaripussi kaupassa ja voi kuinka teki mieli tehä itsellekki kunnon salmiakkipussi :loudlycrying: salmiakki-irtokarkit on kyl mun heikkous, synnärille teen kyllä sitte jättipussin :Face With Tears Of Joy:
Mää himoitsen kauppojen kassalla myytäviä Kouvolan lakritseja (vai onko ne Porvoo?😂). Kuitenkin niitä punnittuja tuoreita pusseja. Ai, että mää ostan niitä synnärikassiin paljon😋. Haribon abc lakritsisalmiakkia ostan myös😍
 
Salmiakki ja lakritsi on mullakin päivittäin mielessä. 🤣 Eilenkin tyyliin kuola valui, kun ajoin Pandan tehtaan ohi ja mietin miten sitten ensi vuoden alussa saan taas syödä lakua ja salmiakkia. 🙈 Mulla varmaan synnärillä kans kassi täynnä niitä. 🤣
 
Salmiakki 🥹💖 Sitä on jo nyt kaivattu niin kovin! Vierestä kun katselee miehen syövän niitä, niin pakko kääntää katse heti pois ja yrittää ajatella jotain ihan muuta 😅
 
Takaisin
Top