Mieliteot

Mun on nyt monta päivää tehnyt mieli jotain missä on oikein paljon valkosipulia. 🤤🤪Melkeinpä mitä vaan, mihin on laitettu jäätävä määrä valkosipulia. 🤣 Mut oon yrittänyt ajatella muitakin, et eivät ihmiset ympärillä pyörry sen löyhkän takia niin en oo sit syönyt mitään valkosipulista.
Mun tekee mieli usein raakaa sipulia😂 siis ei paistettua, vaan ihan sellaisenaan ! Teen sit salaatin mis kurkkuu, tomaattia ja sipulia suikaleena, ah ku on hyvää 😆😋😋

En tiiä mit oikee ravintoarvoo sipulis ny olikaa, vissii sit jokin puutos mulla? 😂
 
Mun tekee mieli usein raakaa sipulia😂 siis ei paistettua, vaan ihan sellaisenaan ! Teen sit salaatin mis kurkkuu, tomaattia ja sipulia suikaleena, ah ku on hyvää 😆😋😋

En tiiä mit oikee ravintoarvoo sipulis ny olikaa, vissii sit jokin puutos mulla? 😂
Oi raaka sipuli just jossain salaatissa on niin hyvää. 🤤🤤😆 Pitää varmaan itsekin tehdä sellasta. 🙈

Viikonloppuna pääsen syömään jotain valkosipulista, kun on pari vapaata. 🤪
 
Mun tekee mieli usein raakaa sipulia😂 siis ei paistettua, vaan ihan sellaisenaan ! Teen sit salaatin mis kurkkuu, tomaattia ja sipulia suikaleena, ah ku on hyvää 😆😋😋

En tiiä mit oikee ravintoarvoo sipulis ny olikaa, vissii sit jokin puutos mulla? 😂
Sipulista on mm magnesiumia ja foolihappoa sekä Cvitamiinia.
Vaan se myös tunnetusti notkistaa verta, laskee verenpainetta ja auttaa jopa kilpparin vajaa-toimintaan.
 
Tämä nyt ei ole varsinainen mieliteko, mutta kyllä jotain on tapahtunu makunystyröille. Tein tänään pinaattipastaa (josta tykkään paljon) ja söin sitä ensin punajuurisalaatin kanssa. Myöhemmin söin vähän lisää, mutta ilman salaattia kun se loppui. Niin en syönytkään kovin paljoa, koska alko niin maistua kaneli. Ja olen aika varma, että pinaattipastassa ei ole käytetty kanelia 😂
 
Takaisin
Top