Mieliteot

Ei hitsit ku tekee mieli jatkuvasti noita subwayn submelts sämpylöit 😋🤣 en tiedä ees onko ne juustot siellä pästöröitu, täytyy ens kerralla kysyä niin pystyis syömään. ku viimeks söin silloin ku en tiennyt vielä raskaudesta (ennen plussaa söin viimeks) mut nyt kovasti tehny mieli aina ku siellä käynyt…

Muokattu viimeksi:
Ääh. Ärsyttää. Esikoisen odotusaikaan oli himo rainbow omena-kaneli pikapuuroon, mut nyt sitä ei enää myydä ku rainbow lopetti. En tiedä onko jossain vastaava ja saman makuinen… töytyypä etsiä.. tekee mieli nii kovasti just sitä..

Ääh. Ärsyttää. Esikoisen odotusaikaan oli himo rainbow omena-kaneli pikapuuroon, mut nyt sitä ei enää myydä ku rainbow lopetti. En tiedä onko jossain vastaava ja saman makuinen… töytyypä etsiä.. tekee mieli nii kovasti just sitä..
Elovenalla on omena-kaneli maku ja fazer alku uuniomena on myös (jos itse lisää kanelia😅). Toki maku voi olla ihan eri🥺

Elovenalla on omena-kaneli maku ja fazer alku uuniomena on myös (jos itse lisää kanelia😅). Toki maku voi olla ihan eri🥺
Oi kiitti, täytyypä noi testata jos ois yhtään samaa makua! Sit muistaakseni pistin sekaan vielä suomalaisia pakastemustikoita oih nam ku oli hyvväää😋😋😜

Oi kiitti, täytyypä noi testata jos ois yhtään samaa makua! Sit muistaakseni pistin sekaan vielä suomalaisia pakastemustikoita oih nam ku oli hyvväää😋😋😜
Oli pakko lisätä kauppatilaukseen myös pikapuuroa. Valitsin vadelman maun ja siihen kun pistää pakkasesta vadelmia ja mansikoita niin ai, että 😋😋

Rainbowhan vaihtui Coop merkiksi ja nyt kaupoissa on vähän sitä ja tätä Cooppia joka puolella, et voithan sä ettiä, et onko siellä sitä puuroa...ootas... En löytänyt oman S-marketin valikoimasta kyllä Coopin omena-kaneli pikapuuroa, siellä oli ainoastaan Elovenan "samanlaista". Et voi harmi ny sitte👎🏻😕

Ensimmäinen mieliteko tunnistettu, hirveesti tekee mieli inari-sushia. Puolison veli tulee huomenna käymään, niin ehdotinkin, että mennään sushibuffaan :Smiling Face With Halo: Kunhan jaksaa työpäivän niin mun tulevaisuudessa siintää keko inari-susheja ja muutama kurkku-maki 🤩

Himoitsen edelleen nektariineja ja croisantteja. 😁 Molempia on pitänyt viimeksi tänään ostaa. 😊 Mutta muuten on ollut melko vähän mitään mielitekoja. Helteet on vienyt ruokahalun lähes kokonaan, mutta jotain on välillä pakko yrittää syödä. Niinpä noi nektariinit ja croisantit on ollut hyviä ”välipaloja”. 😁

Miulla on tehnyt nyt muutaman päivän mieli herneitä 🥲 Oisin eilen ostanut mut myyjällä oli pelkkiä mansikoita

Mun on alkanut tehdä mieli riisiä. Mies ehdotti että tehtäis pizzaa, mikä käy mulle aina mut nyt ei jotenkin napannut. Ehdotin jos syötäs riisipuuroa. Sain naurut päälle😂 Mies tekee nyt itselleen pizzaa (sano tekevänsä reilusti kun muutan kuitenkin mieleni) ja mulla oma puuro tuloillaan😂

Ootteko alttiita vaikutuksille nyt mielitekojen suhteen? Itse nimittäin oon 😄 just tuli joku mainos vastaan Atrian omena-kaneli rahkaohukaisista, ja nyt en saa niitä mielestäni ja on sellanen olo että just noita haluan nyt syödä. Vaikken ennen tätä tiennyt koko ohukaisten olemassaolosta xD

Ootteko alttiita vaikutuksille nyt mielitekojen suhteen? Itse nimittäin oon 😄 just tuli joku mainos vastaan Atrian omena-kaneli rahkaohukaisista, ja nyt en saa niitä mielestäni ja on sellanen olo että just noita haluan nyt syödä. Vaikken ennen tätä tiennyt koko ohukaisten olemassaolosta xD
Todellakin😂. Mainosten perusteella alan aina kuolaan jotain. Tai kun joku puhuu jostain tietystä ruuasta😂

noi on niin hyviä! syödään monesti väli/iltapalalla lasten kans :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Pitsaaaaaa… mä voisin syödä joka päivä vaan pitsaa 😂 mitään kunnon ruokaa tai varsinkaan terveellistä ei tee mieli 😏
Tää on joo ihan kamalaa! Mulla tekee oikeasti mieli pizzaa lähes päivittäin 🙉 Toissailtana anoppilasta tullessa haluttiin tai tarvittiin jotain nopeaa ruokaa ja minä varovasti heti ehdottamaan pizzaa. Sit vielä päästiin siihen pisteeseen asti, että päätettiin ottaa useampi pizza, jotta siitä riittäisi hyvin myös seuraavalle päivälle. Joten, olen syönyt kaksi edellistä iltaa/päivää lähes pelkästään sitä itteään ja nyt tekis mieli taas uutta... 🙈 Onneksi anopin luona syötiin sentään suht terveellisesti appiukon 60-vuotispäivän kunniaksi läheisen tilausravintolan mahtavan maittavia kotiruokia 😋
Asiasta toiseen: Oli muuten pikkasen vaikeeta piilotella ylhäältä alas palloksi turvonnutta vatsaa 🥵 Oli vahva tunne siitä, kuinka anoppi skannasi mua päästä varpaisiin ja mietti... Se sanoi ruualla ennen meidän lähtöä sieltä: "Aijai, kun tekee nyt niin hirveästi mieli jotain etikkaista, ihan kuin olisi raskaana" ... 🥶 Ja siis, appivanhemmille en Todellakaan halua vielä kertoa pitkään aikaan, jos vaan voin siltä välttyä. Sieltä saattaisi tulla niin negatiivista kommenttia raskaudesta, että parhaimmillaan saattaisin alkaa itkemään jossain kahvipöydässä.

Mun on nyt monta päivää tehnyt mieli jotain missä on oikein paljon valkosipulia. 🤤🤪Melkeinpä mitä vaan, mihin on laitettu jäätävä määrä valkosipulia. 🤣 Mut oon yrittänyt ajatella muitakin, et eivät ihmiset ympärillä pyörry sen löyhkän takia niin en oo sit syönyt mitään valkosipulista.

Takaisin