Mieliteot

Ei hitsit ku tekee mieli jatkuvasti noita subwayn submelts sämpylöit 😋🤣 en tiedä ees onko ne juustot siellä pästöröitu, täytyy ens kerralla kysyä niin pystyis syömään. ku viimeks söin silloin ku en tiennyt vielä raskaudesta (ennen plussaa söin viimeks) mut nyt kovasti tehny mieli aina ku siellä käynyt…
 
Muokattu viimeksi:
Ääh. Ärsyttää. Esikoisen odotusaikaan oli himo rainbow omena-kaneli pikapuuroon, mut nyt sitä ei enää myydä ku rainbow lopetti. En tiedä onko jossain vastaava ja saman makuinen… töytyypä etsiä.. tekee mieli nii kovasti just sitä..
 
Ääh. Ärsyttää. Esikoisen odotusaikaan oli himo rainbow omena-kaneli pikapuuroon, mut nyt sitä ei enää myydä ku rainbow lopetti. En tiedä onko jossain vastaava ja saman makuinen… töytyypä etsiä.. tekee mieli nii kovasti just sitä..
Elovenalla on omena-kaneli maku ja fazer alku uuniomena on myös (jos itse lisää kanelia😅). Toki maku voi olla ihan eri🥺
 
Elovenalla on omena-kaneli maku ja fazer alku uuniomena on myös (jos itse lisää kanelia😅). Toki maku voi olla ihan eri🥺
Oi kiitti, täytyypä noi testata jos ois yhtään samaa makua! Sit muistaakseni pistin sekaan vielä suomalaisia pakastemustikoita oih nam ku oli hyvväää😋😋😜
 
Oi kiitti, täytyypä noi testata jos ois yhtään samaa makua! Sit muistaakseni pistin sekaan vielä suomalaisia pakastemustikoita oih nam ku oli hyvväää😋😋😜
Oli pakko lisätä kauppatilaukseen myös pikapuuroa. Valitsin vadelman maun ja siihen kun pistää pakkasesta vadelmia ja mansikoita niin ai, että 😋😋
 
Ääh. Ärsyttää. Esikoisen odotusaikaan oli himo rainbow omena-kaneli pikapuuroon, mut nyt sitä ei enää myydä ku rainbow lopetti. En tiedä onko jossain vastaava ja saman makuinen… töytyypä etsiä.. tekee mieli nii kovasti just sitä..
Rainbowhan vaihtui Coop merkiksi ja nyt kaupoissa on vähän sitä ja tätä Cooppia joka puolella, et voithan sä ettiä, et onko siellä sitä puuroa...ootas... En löytänyt oman S-marketin valikoimasta kyllä Coopin omena-kaneli pikapuuroa, siellä oli ainoastaan Elovenan "samanlaista". Et voi harmi ny sitte👎🏻😕
 
Ensimmäinen mieliteko tunnistettu, hirveesti tekee mieli inari-sushia. Puolison veli tulee huomenna käymään, niin ehdotinkin, että mennään sushibuffaan :Smiling Face With Halo: Kunhan jaksaa työpäivän niin mun tulevaisuudessa siintää keko inari-susheja ja muutama kurkku-maki 🤩
 
Takaisin
Top