Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä tossa frutti di maressa on kiellettyä? Tai onko siinä jotain mikä ei mene uunin kautta?Kaikista pahin ruokarajoite on ollut itellä Frutti di mare pizza, jota on tullut syötyä yleensä kerran kahdessa viikossa vakipizzeriassa. Ja salmiakki, voi kun vois vetää. Joskus nappaan pari karkkia, se ei kai haittaa.
Mää tilasin namituvalta raskaana sallittuja salmiakkeja. Toki ne on kovia eli imeskeltäviä, mutta pahimpaan salmiakin mielitekoon menee. Vähän itkettää kun sisko toi laivalta mulle just ennen kun plussasin niin ison rasian salmiakkiaSalmiakinhimo on kyllä ihan kauhea. Ja oon myös pari karkkia silloin tällöin maistanut, auttaa mulla myös pahaanoloon. Varmaan henkisesti enemmän ja ruoka pitäis olla ihan mättöä täälläkin. Pitsaa mielellään
No olen järkeillyt että eikö se on niin että tonnikala + muut merenelävät on kiellettyjä? Ei kai se auta että niitä kuumentaa! Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!!!! Syöksyn saman tien tänään pizzalllleMikä tossa frutti di maressa on kiellettyä? Tai onko siinä jotain mikä ei mene uunin kautta?
Eikös lähes kaikki oo sallittuja kun on kuumennettu. Tonnikalaa suositellaan, että söis vaan harjoin, koska säilykkeistä voi tulla raskasmetalleja? Muistaakseni. Aurajuustoakin saa syödä kuumennettuna. Tein aurajuustopipareita esikoisen raskaudessa pahimpaan himoonNo olen järkeillyt että eikö se on niin että tonnikala + muut merenelävät on kiellettyjä? Ei kai se auta että niitä kuumentaa! Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!!!! Syöksyn saman tien tänään pizzalllle
Luin ohjeet, enkä löytänyt muuta kuin että raaka kala ja äyriäiset on kiellettyjä, kypsennettynä ok. Eli jos siinä ei oo mitään mätiä, graavikalaa tms. raakana uunin jälkeen laitettu niin söisin varsinkin tutusta paikasta, jossa tietäisin ettei ole aiemminkaan tullut mitään vatsaoireita. Ja ehkä jos olis kovat helteet päällä ni jättäisin siitä tutustakin paikasta syömättä.No olen järkeillyt että eikö se on niin että tonnikala + muut merenelävät on kiellettyjä? Ei kai se auta että niitä kuumentaa! Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!!!! Syöksyn saman tien tänään pizzalllle
"Seuraavia tuotteita käytetään vain kuumennettuina (sisälämpötila kauttaaltaan vähintään 70 astetta): Raaka kala, graavisuolattu tai kylmäsavustettu kala (sekä valmiiksi pakatut että pakkaamattomat ja/tai itse valmistetut tuotteet), tyhjiöpakatut sillituotteet, kypsentämättömät äyriäiset, pastöroimaton mäti, edellä mainittuja tuotteita sisältävät ruoat, ml. sushi. Kalasta valmistettuja puolisäilykkeitä (ns. purkkisillit) voidaan käyttää sellaisenaan." |
Jos ne menee pizzauuniin, eikä lisätä pizzan päälle vasta uunin jälkeen, niin siellä kuumuudessa kyllä kuolee kaikki pöpöt!Okei tämä on mahtava uutinen, pitää varmaan vaan varmistaa että kuumentavat siinä 70 asteessa!
Saa, se pitkä keittoaika tappaa maidonb mahdolliset pöpöt!
Mää tilasin tuolta kans, vaikka kovat karkit ei oo lemppareita yleisesti. Tirautin muutaman kyyneleen ku yks maistuu ihan pantterilta!Mää tilasin namituvalta raskaana sallittuja salmiakkeja. Toki ne on kovia eli imeskeltäviä, mutta pahimpaan salmiakin mielitekoon menee. Vähän itkettää kun sisko toi laivalta mulle just ennen kun plussasin niin ison rasian salmiakkia