Daim-kakku oli ostettava kun teki mieli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulikos sitä myös syötyä, vai riittikö kun kotiin kannoit? Pieninä paloina se on kyllä oikeasti hyvää!Daim-kakku oli ostettava kun teki mieli
Mullakin on Daim-himo! Oon syönyt nyt monena päivänä Daim-jäätelöä yleensä en oo niin kyseisen suklaan fani!Daim-kakku oli ostettava kun teki mieli
Pala riitti, onneksi oli vieraita niin söivät loputTulikos sitä myös syötyä, vai riittikö kun kotiin kannoit? Pieninä paloina se on kyllä oikeasti hyvää!
Mulla rupes kana- ja broileriruuat tökkimään. Maistuvat kaikki suussa mudalle ja haisevat raakana homeiselle kompostille. Toki, se että tiedän miten tehokanoja/ broilereita kasvatetaan ei ainakaan edes auta asiaa (vaikka luomutuotteita käytänkin). Vaan pärjään ilman niitäkin.Mulla ei ehkä oo tullut mitään ihan uusia avauksia mutta eläisin tällä hetkellä vain leivällä, erityisesti ruisleivällä ja valkoisella riisillä. Sekä tähän pelkkää mozzarellaa. Sen sijaan kun yleensä syön ihan kaikkea, nyt ei monikaan ruoka kiinnosta, esim. kanaa ei tee mieli, tuoreyrtit ei kiinnosta, monet kasvikset ei maistu (normaalisti tykkään siis tosi paljon) mutta eipä oikeen mikään liharuokakaan kiinnostele. Eli hiilihydraatteja vain
Mua himottaisi koulun keittiön hauduttama ohrapuuro marjoillaMulla on himo ollu riisipuuro ja ohrarieska. Riisipuuro tulee kerran viikossa ja sitä pitää sillon keittää. Viime perjantaina tuli eka kerta himo suklaaseen, aiemmin ei voinu oikeastaan mitään makeaa haluta. Ainoa makea oli salmiakki ja lakritsi et on näitä joitain
Kannattaa kokeilla luomu ohrahiutaleita. Tulee hyvää suht lyhyellä haudutuksella.Mua himottaisi koulun keittiön hauduttama ohrapuuro marjoilla
Mää oon aina ollu varsinainen sokerihiiri, mutta nyt tekee mieli vaan suolaista. Varsinkin noi paistopisteen tuotteet, erilaiset pasteijatMäkin ostin tänään paistopisteeltä kinkku-juustopasteijoita
Joo mullaki suolainen uppoaa. Nyt viimeisen kolmen viikon aikana on tehny eniten mieli pizzaa ja siis niinku ihan vähän väliä Onneksi oon sortunu Kotipizzan tarjontaan vain kerran, vieläMää oon aina ollu varsinainen sokerihiiri, mutta nyt tekee mieli vaan suolaista. Varsinkin noi paistopisteen tuotteet, erilaiset pasteijat
Mullakin meni suklaan kanssa viime viikon lopulle ettei maistu yhtään ja nyt se taas maistuuTäällä kans pizzaaaaaa tekis mieli koko ajan ja kaikkea muutakin suolaista roskaruokaa. Sit taas suklaa ei maistu yhtään mikä on minulle TODELLA outoa mutta siitä nyt ei haittaakaan kyllä ole
Täällä kans pizzaaaaaa tekis mieli koko ajan ja kaikkea muutakin suolaista roskaruokaa. Sit taas suklaa ei maistu yhtään mikä on minulle TODELLA outoa mutta siitä nyt ei haittaakaan kyllä ole
Saa, se pitkä keittoaika tappaa maidonb mahdolliset pöpöt!mulla sama!! eikä ees jätski maistu.
saakohan punaista heraa eli juhannusjuustoo/juustokeittoa syödä?