Mieliteot

Uusin himotukseni 😄 Mies osti näitä, jotta voisin heti heräämisen jälkeen aamulla syödä pari huonon olon torjumiseksi, mutta nää on niin hyviä, että oon syönyt jo puoli pakettia 🙈😳
 

Liitteet

  • D526F129-BD32-44CE-87BA-E3D17D464067.jpeg
    D526F129-BD32-44CE-87BA-E3D17D464067.jpeg
    494.2 KB · Katsottu: 5
Mulla menee sitrushedelmiä, maitoa, maitokaakaota, omenaa, valkoista leipää juustolla, puuroa, pizzaa tekee mieli koko ajan, suklaata on mennyt 50grammaa päivässä. Oon syönyt vähintään 30 prossaa enemmän ruokaa alusta asti. Koko ajan on nälkä. Ja kun oli pahoinvointia vkot 5-10 niin syömällä pysyi poissa. Mulla oli noussut paino jo 8 vkolla ekassa neuvolassa lähes kaksi kiloa. Mutta oon aika hoikka ja viimeisimmässä kehon koostumusmittauksessa ennen raskautta tulos sanoi että pitäisi olla 1,5kilos enemmän rasvaa kehossa. Eli kai se keho pyrki laittamaan heti asian kuntoon sitten 😌🤣
 
Mulla ei ehkä oo tullut mitään ihan uusia avauksia mutta eläisin tällä hetkellä vain leivällä, erityisesti ruisleivällä ja valkoisella riisillä. Sekä tähän pelkkää mozzarellaa. Sen sijaan kun yleensä syön ihan kaikkea, nyt ei monikaan ruoka kiinnosta, esim. kanaa ei tee mieli, tuoreyrtit ei kiinnosta, monet kasvikset ei maistu (normaalisti tykkään siis tosi paljon) mutta eipä oikeen mikään liharuokakaan kiinnostele. Eli hiilihydraatteja vain :tears:
Mulla rupes kana- ja broileriruuat tökkimään. Maistuvat kaikki suussa mudalle ja haisevat raakana homeiselle kompostille. Toki, se että tiedän miten tehokanoja/ broilereita kasvatetaan ei ainakaan edes auta asiaa (vaikka luomutuotteita käytänkin). Vaan pärjään ilman niitäkin.
 
Mulla on himo ollu riisipuuro ja ohrarieska. Riisipuuro tulee kerran viikossa ja sitä pitää sillon keittää. Viime perjantaina tuli eka kerta himo suklaaseen, aiemmin ei voinu oikeastaan mitään makeaa haluta. Ainoa makea oli salmiakki ja lakritsi 😂 et on näitä joitain 👌
 
Mulla on himo ollu riisipuuro ja ohrarieska. Riisipuuro tulee kerran viikossa ja sitä pitää sillon keittää. Viime perjantaina tuli eka kerta himo suklaaseen, aiemmin ei voinu oikeastaan mitään makeaa haluta. Ainoa makea oli salmiakki ja lakritsi 😂 et on näitä joitain 👌
Mua himottaisi koulun keittiön hauduttama ohrapuuro marjoilla😂🙈
 
Täällä kans pizzaaaaaa tekis mieli koko ajan 😂 ja kaikkea muutakin suolaista roskaruokaa. Sit taas suklaa ei maistu yhtään mikä on minulle TODELLA outoa 😆 mutta siitä nyt ei haittaakaan kyllä ole 🤭

mulla sama!! :tears: eikä ees jätski maistu.

saakohan punaista heraa eli juhannusjuustoo/juustokeittoa syödä?
 
Pizzzaaa voisin syödä joka päivä. Mulle kans rieskat ihan must. Nyt mennyt paljon omenaa ja sitrushedelmiä. Suklaata perus annos päivässä, n. 50grammaa 🙃Onneksi pahoinvointi alkanut hellittää näin 12:tai vklla, mut jos ehtii tulla liian kova nälkä niin heti on olot. Eilen ekaa kertaa oksensin, tuli ihan puun takaa yhtäkkinen kuvotus aamulla ennen aamupalaa.😣 Mut muuten itellä jo parempaan päin.
 
Takaisin
Top