Masut

Mulla alkaa vihdoinkin vatsa vähän näkymään eli on alkanut pullottamaan ulospäin. Tuntuu, että ihan tässä viikon sisällä tapahtunut muutos, mutta vielä sitä ei ulkopuolinen osaa vauvaksi arvata. RV 14+5 :)

Mitenhän iso tästä miun masusta on tulossa.. Rv 12 lopulla pomppasi selkeästi tunnistettava pallo esiin ja nyt vatsan ympärys navan alta on 102,5 cm (rv18+1). Ihan rentona seisoviltaan mitattu tuo.
Mites teillä muilla?

Pitäis uus kuva ottaa, kun pelastusrenkaan turvotus on kadonnu.. ei ole enää yhtä järkyttävä pallo :D

AadaEveliina, mulla neuvolassa kokeiltiin kohdun korkeus ja sanottiin olevan aivan navan alapuolella ja viikkoja oli 17+2.

Mietin että kylläpäs mulla on kudokset löysät kun tolleen jo liikkeet näkyy :D ei tosiaankaan aikaisemmissa ole tässä vaiheessa näkyny. Ultrat kyllä näyttäny oikeita viikkoja.

iskallt hyvä kuulla että muillakin jo..voin muistaa väärinkin tuon tiedon. Ja vaikka jossain oliskin lukenu niin viitteitähän ne, jokainen raskaus on hyyyvin erilainen :) jopa samalla tyypillä

täytyykin muuten mitata vatsa joku kerta, kuinka iso pallo jo on..

Ei pysty pistään mahakuvaa ku ei sitä mahaa edelleenkään oo :D 18+4... Kai se kohta pullahtaa esiin sitten suoraan megaisona :)

Sama juttu täällä. Rv 21+2 eikä maha vieläkän -.- Ihan pieni möykky vaan. Kai se kohta alkaa kasvamaan,toivottavasti :)

Mulla pamahti reilu pariviikoa sitten yht'äkkiä kunnon maha - onkin tullut uteluita onko masussa kaksin kappalein vauvoja :D Ei olisi mahdottomuus kun mulla suvussa niitä on, mutta ei ainakaan ultrissa oo paljastunut ;) Rv nyt 20+6

eka raskaudessa mulla ei isoo mahaa tullu ollenkaan, tokassa turvotustenkin takia olin kuin täytetty eläin, nyt turvotusta ilmeisesti myös mutta vatsassa vain lähinnä :)

No jassoo, katsoinkin vain noita yllä olevia kuvakkeita enkä sokeana tajunnut katsoa tuohon alas :)

masu 241014.jpg masu syyskuu.jpg Ja meni sitten nämäkin väärinpäin, mutta tässä siis tuo isompi maha on kuvattu tänään (rv 23+6) ja edellinen on syyskuun alusta n. 6 vkoa sitten eli jostain viikon 17 tienoilta. Siinäkin on jo selvästi huomattavissa tuo pömppö verrattuna alkuperäiseen tilanteeseen, mutta aika iso muutos on tapahtunut sen jälkeenkin.

Oli tylsä hetki niin tein kollaasin :D puoliväli ku puhki. Tässä näkyy kokonaisuus paremmin, edestä ja sivusta. Ihan ku tää meiän tyttö leviäis sivuille enempi ku pojista!

Ei näy tosiaan AadaEveliinan kuva.

Onko kenellekään tullut mahaan sitä "pigmenttiviivaa" eli linea negraa? Mä huomasin lauantaina rasvaillessani mahaa, että mulle on tullut napaan asti menevä hyvin haalea viiva. Jotenkin hassua mutta samaan aikaan ihanaa :)

Ei näy tosiaan AadaEveliinan kuva.

Onko kenellekään tullut mahaan sitä "pigmenttiviivaa" eli linea negraa? Mä huomasin lauantaina rasvaillessani mahaa, että mulle on tullut napaan asti menevä hyvin haalea viiva. Jotenkin hassua mutta samaan aikaan ihanaa :)

jotain hyvin hyvin haaleaa mulla tästä tytöstä, pojista tuli aika tummat viivat! saas nähdä tummeneeko tästäkin. viivat ovat aina hävinneet synnytyksen jälkeen

Tästä pojasta ei ole tullut linea negraa, mutta esikoistyttöä odottaessani tuli oikein tumma viiva rintojen alaosaan asti.

24+6
1o5b9j.jpg

Takaisin