Masut

Ps.. tulehdusriskin vuoksi ei tatuointia suositella otettavaksi raskaus- ja imetysaikana. Lisäksi värit joita käytetään voivat aiheuttaa reaktioita yms varsinkin jos ekaa tatuointia ottaa uudella tatuoijalla.. itekkin taistelen leimakuumetta vastaan, just sain hihan alotettua ennenku tuli raskaaksi ja mietin että uskallanko jatkaa imetysaikana kun edellinenkin parani ilman mitään ongelmia :D mutta siis ite ehkä just suomessa uskaltaisin ottaa, ovat niin ammattitaitoisia nykyään. Mitään turkkitatuointia en lähtis ottaan... ehkä muutenkaan :D
 
Joo tosi nätti masu.

Mä huomasin et mun maha alkanu roikkuu tosi pahan näköisesti alaspäin. Pitäis ottaa kuva.. Joko lapsen asento jo vaikuttaa. Tai sitte kun raskauksia niin monta takana..
 
Ei sulla nane olis jo vauva sit laskeutunut? Mulla kakkonen varsinki notkahti ihan alas pari viikkoa ennen synnytystä, uuma tuli esiin ja kyljet, maha vaan roikotti ihan alhaalla
 
Mulla näkyy kyljet myös, tosi hassua. Maha on alempana ku aiemmin mutta luulen että mun tapauksessa johtuu siitä kun vauva on vaihtanut asennoksi poikittain..
 
Mörri-Möykky: huomaa et ihan viimesiä viedään!! Voipi vahvasti olla et oot sit toka synnyttäneissä Maaliskuisissa!
 
Kuka on eka?? :grin:smiley-bounce016

Tana90 sai vauvan jo tammikuun alussa. Taisi olla n. 2 kk ennen laskettua aikaa.

Mörri-Möykky: huomaa et ihan viimesiä viedään!! Voipi vahvasti olla et oot sit toka synnyttäneissä Maaliskuisissa!

No mä tosiaan toivon, että tämä alkaisi hiljalleen tulla. Alkaa olla aika tukalat oltavat tämän vatsan kanssa.
 
Näyttääpä Aadaeveliinan massu jotenkin pieneltä :D Vai onko oma vaan kasvanut niin hurjasti :) Kattelin omia kuvia myös tuolta alkutienoilta niin ihmetytti onko mulla oikeesti ollu niinkin littana maha vielä syksyllä :D Hassua. Tähän palleroon on kuitenkin jo niin tottunut :Heartred
 
Takaisin
Top