Masut

Olin ihan järkyttynyt aamulla kun katsoin peiliin. Mun maha näky todella selvästi enkä saanut sitä vedettyä sisään.. En nyt ihan haluis viel et se näkyis kun ollaan vasta 9+0 ja en haluis kertoo kenellekkään ennen 2.9 olevaa ultraa. Kaikki farkut ahdistaa jalassa kun tuntuu et painavat vatsankohdalta. Olishan mulla noita äitiyshousuja kotona kun edellisestä olen säästänyt mut en mä haluu viel o_O

Pakko vissiin itsekin laittaa eka masukuva julki. Kai se toisesta lapsesta vois muutenkin jo viikolla 11 alkaa näkyä, mutta kai mullakin enimmäkseen turvotusta on. Aamuisin on vähän litteämpi vatsa kuin illalla. Jq minähän olen semmoinen piiloläski, oikeasti mun maha vastais jo jotain rv20 :grin Mutta jännitän aina vatsaa ja vaatteilla kikkailen niin, että suht tasapaksulta kyllä näytän yleensä :) Mutta nyt tosiaan en saa vatsaa enää niin litteäksi kuin normaalisti, tässä kuvassa jännitän vatsaa samalla lailla kuin yleensäkin, ja on kyllä ahdistava pömppis siinä mielessä, kun itsellä vaan semmoinen olo, että ois lihonut :rolleyes:
11+0.jpg
Onneksi ensi viikolla ultra ja ei ole pakko enää sitten salailla, eipä sitä kauaa pystyisikään tehdä :p

Tässä mun mahakuva, rv 9+0 ja aikamoinen patti...turvotusta, mutta sellaista että joutunut jo kireimmistä farkuista luopumaan. Normaalisti vatsa on täysin littana niin tuntuu aika hurjalta :D
Kyseessä siis toinen raskaus, mutta edellisestä jo 10 vuotta.

Liitteet

• WP_20140817_004.jpg
    WP_20140817_004.jpg
    276.6 KB · Katsottu: 154
Itsellä siis 3.raskaus, nyt rv 9+5. Vertailuna aamu maha vs. Ilta maha :) pikkuisen turvottaa iltaa kohden, vaikka aamullakin jo pönöttää. Tosin ylimääräinen pömppis ei minulla niinkään vauvamahaa vaan tuota ylimääräistä nahkaa, rasvaa ym vielä jäljellä kahdesta edellisestä raskaudesta 3v sisään ;)20140818_174151.jpg

Muokattu viimeksi:
Pistän illalla teille kuvaa, kun saan vertailua aamu ja iltamahalle. :)
Rv 6 alko puolitutut huomautella ja kysellä oonko raskaana... Että kyllä se varmaan muutakin oli kuin turvotusta.. Tämä kuitenkin kolmas raskaus, joten ihan ymmärrettävää, että maha jo näkyy. Nyt onneksi tasoittunut, eikä näytä enää niin jättiläiseltä viikkoihin nähden. :) Tänään siis 12+2

Muokattu viimeksi:
Nyt sain kuvan pistettyä, kun siirryin koneelle! :)
Tuohon edelliseen viestiin en kuitenkaan saanut sitä liitettyä, muttei varmaan haittaa. :)
Eilen siis otettu, eli 12+2. :) Vasemmalla aamulla otettu ja oikealla illalla otettu. :)

Liitteet

• 10570345_910189718995916_2940985242938346319_n.jpg
    10570345_910189718995916_2940985242938346319_n.jpg
    61.8 KB · Katsottu: 209
Ihana masu vloek. Mulla samaa luokkaa. Viikkoja nyt 11 ja noin 2kiloa noussut paino. Vältän yleensä turvottavia ruokia. Eikä makea maistu yhtään. Liikun päivittäin kevyesti. Mahakuvia laitan myöhemmin kunhan saan otettua.

Nyt on vähän huonolaatunen kuva eikä ole aamun vertauskuva mutta pakko laittaa teille..
olen hoikka (172/55) ja aamusin/normaalisti törröttää siis lantioluut ja kuuden tunnin työpäivän jälkeen (eilen oli onneks ansaittu lyhyempi päivä!) maha näyttää tuommoiselta! Nooh tänään sit kattelin masua heti herättyäni, niin olihan se isompi kuin normiaamuna. Nyt en pysy vielä tolpillani niin ei onnistunu kuvan otto.. mutta kaveri oli sitä mieltä et siellä voikin olla kaks?! Onkos muilla ollut kans mielessä/pohdinnassa vastaavaa?

Tänään siis 10+4 ja varhaisultrassa ei käyty lainkaan vaan pitäisi vielä odottaa reilun viikon ajan, 1.9. pääsee ekaan ultraan...

Liitteet

• 20140822_194638.jpg
    20140822_194638.jpg
    390.2 KB · Katsottu: 187
En ehkä vetäisi turhia johtopäätöksiä sikiöiden lukumäärästä vain siihen perustuen, millaiseksi vatsa päivän mittaan turpoaa, jos se kerta yön aikana palautuu normaalimmaksi. Turpoamista on, oli sikiöitä sitten kuinka monta tahansa.

Kiitos rehellisestä vastauksesta :)
Ei se olekaan muutamaan päivään palautunu normaaliksi vaikka paino tippunu parisen kiloo pariin viikkoon?!:eek:

Ja voihan se vatsa olla tosi iso, vaikka olisi yksi pieni vauva. Ei se vatsan koko kerro suoraan vauvan kokoa tai sikiöiden määrää. Vaikka toki sekin on mahdollista.

Toivottavasti siellä on kaikki hyvin kuitenkin. Ei millään jaksais odotella ultraa!! :wink

Sanos muuta. Mua ei niinkään kiinnosta seulonnan tulokset, vaan haluan nähdä elossa olevan pienen. Toivon todella, että näin on... ultra vasta 4.9. :/

Me ei haluttu seulontoja mut nimenomaan että onko siellä sittenkään ketään vai onko sillä jopa seuraa... sitä sopii jännittää, itellä ultra "jo" 1.9. eli kahdeksan päivän päästä ja onneks on aamulla mutta voi olla ettei uni maistu vikana yönä ;)

Mulla kans nt-ultra vasta 4.9,onneks sentään maanantaina pääsee uusinta ar-ultraan.

Täällä kanssa nt on 4.9, sitä siis porukalla ootellessa :)

Liljuska onko sulle ikinä missään tutkimuksissa osattu sanoa miten sun kohtu on asettunut? Äkkiempäähän se alkaa näkyä, jos on eteenpäin kallistunut :)

Meillä on nt- ultra ens keskiviikkona:) vähän alkaa jo jännittää, vaikka sykkeen olen löytynytkin ja ar-ultrassa kaikki oli ok heinäkuussa.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Minja, ei olla käyty varhaisultrassa ja meidän pikkukunnan neuvolassa ei ole laitteita.. ei olla tutkittu eikä tiedetä mitään vielä. Muuta ku et eilen saatiin kotikonstein istukan äänet kuuluviin, eli on siä ainakin jotain. Just puhuttiin miekkosen kanssa että sekin ois toki mahdollista että edelliset menkat ois ollu valemenkat kun ei ollu mitään kipuja ja tosi oudot menkat muutenkin, oltiin toki ulkomailla ja keho saattoi siksikin olla sekaisin... nooh, viikko enää niin 1.9. selviää lisää ♡ :)

Liljuska meinasin ihan ehkäisyneuvolan puolella, papa:n yhteydessä. En mäkää muuten tietäisi ellei semmosen yhteydessä olis sanottu :)

Takaisin