Masut

Joo siis kaikki tutut ja ystävät ihmettelee ettei kolmannella kerralla tämän isompi maha :)
Ilmeisesti tämäkin siro reilu 3kg vauva tulee olemaan, mutta lääkäri sanoi että pitkä!? On meinaan jo pää alas kiinnittynyt ja silti maha näin korkealla. Tiedä sitten mikä amatsooni-tyttö tästä tulee :D
Tää on tällanen "poikamaha" vaikka onkin tyttö, eli kasvaa eteen ja ylöspäin!
 
Mulle kans sanottu et selvä poikamasu. Siks vähä epäilenki et onks tosiaan kumpi tulossa.
 
Mun mahaa kommentoidaan pieneks ainakin pari kertaa viikossa, milloin kukakin puolituttu, tänään jopa joku pankkineiti :D vaikka ihan normaali sf-mitta yms. Kuulemma sitä palloa ei niin huomaa kun keikkuu suht korkealla kahden kukkakeppijalan päässä ja vielä useimmiten mustat vaatteet...
 
No on kasvanut masu!
Ja samaa mieltä, jos sitä nyt kehtaa röllykästään laittaa...Toisaalta eihän se se pointti ookaan, vaan tuntemusten ja kokemusten vertailu ym.
Ostin sellasen Belly Binderin tällä kertaa, aiemmissa en oo käyttänyt, katsotaan auttaako palautumisessa ja tukeeko hyvin selkää/mahaa. Olkoon se jonkinlainen experimentti toimivuudesta kun jos vaikka päivittelen tänne siitä :D
 
Elikkäs tänään aamulla oli vielä 36+1, mutta lääkäri meinas että olis 37+2... tuntuu että oon kyllä jo ihan kypsä saamaan mahan pois, kuvassa näyttää kyllä paljo isommalta mitä peilissä:bored:
 

Liitteet

  • IMG_20150304_043524.jpg
    IMG_20150304_043524.jpg
    262.6 KB · Katsottu: 113
Voi että nuo teidän mahat on söpöjä, Liljuska ja muut... :love017 Minun oli ihan kammottava. Mutta kävin tänään myös eka kertaa vaa'alla vauvojen syntymän jälkeen (ihme aktiivipäivä ollutkin!..) niin tippunut viimeisestä neuvolakäynnistä 19kg!!! Huhhuhhhh!! Enää 3kg niin tämän raskauden tuomat kilot karistettu. Enpä olisi uskonut että tulee lähtemään NÄIN rivakasti!:blob9
 
Wau! Kohta sun pitää kyllä alkaa pitään huoli ettei liikaa tai liian nopeasti laske :woot: Mutta siis uskomaton pudotus, ja kehosi teki kyllä wautsi-wau-työn kun kantoi ja kehitti kaksi upeaa ja hyvänkokoista vauvaa :Heartred:Heartblue keho otti ja ylläpiti selkeästi mitä tarvi!
 
Niin kai, kiitti! Hirvitti kyllä ennen synnytystä että miten paljon jää.. nyt nää vaakalukemat piristää entisestään kun olo kohenee muutenkin päivä päivältä. :joyful: Eikä liiasta laihtumisesta oo pelkoa, oli vähän ylipainoa jo lähtötilanteessa kun en esikoisen jälkeen viittinyt tarkoituksella tiputtaa jos uusi raskaus alkaisi piankin... joten nyt jään katsomaan paljonko pikkuoravat saa "imettyä irti" ja paljon pitää sitten tiputtamalla tiputtaa. Tavoitepainoon nyt matkaa 16,5kg (eilisestä jo taas 900g pois!)
 
Takaisin
Top