Masut

Oon kauhistellu painonnousuani: neuvolan vaa'an mukaan jo lähes +10kg :eek:
Nyt tosin kun vertasin tuohon rv6 räpsäisemään "just lähdössä kuntoilemaan"-kuvaan niin ei ahdista enää niin paljoa! Kyllä ne kilot jotenkin oudosti on kertynyt ihan oikeisiin paikkoihin :wink ja maha vie huomion pois muista ruumiinosista!
 

Liitteet

  • 20141127_085915.jpg
    20141127_085915.jpg
    333.4 KB · Katsottu: 216
Söpönen masu Nane :)
Onks sulla tatska tuossa? Oon miettiny vatsanseudulle ottaa tän kolmosen jälkeen, yks isompi löytyy ennestään yläselästä :)
Oliko kivulias alue ottaa kuva? Selästä muistan välillä karseen hermo/luu kivun kun väritti ja tuntui että osui luihin :D tästä kyllä jo 10v aikaa
 
Joo siin on sydän kuva ja tribaalia. Kokenut kovia. Siis venynyt raskauksissa mut palautunut kuitenkin. Hmm... ton otosta taitaa olla se 9vuotta. Kyllähän se ekaksi tatuoinniksi sattui. Et joku hermo siinäkin on kun muistan muutaman kyyneleen tiputtaneen. Muistan kyllä kun tatuoitiin perhosii,niska kaula alueelle niin kyllä se luun kohtaa kirpas vähän.
Jos en olis tullut kesällä raskaaksi mulla oli jo niin kova tatuointi kuume. No se venähtää sen laitto kun ei saisi ottaa tatuointia jos imettää..
 
Mulla on kans hirvee tatska kuume ja otankin heti "uuden" kun oon lopettanu imettämisen. Mulla kun menee sellainen köynnös nilkasta-pohkeeseen niin haluan pidentää sen jatkuvaksi polvitaipeeseen asti ja yhden köynnöksen yläpuolella lukee poikani nimi niin samalla laitetaan tytönkin nimi.
 
Tässä tämän hetkinen koko, 24+2. Tuntuu että maha on kasvanu ihan valtavasti viimeisen parin viikon aikana, minkähänlaiseks se vielä turpoo! Ja siis kuvassa näyttää ehdottomasti paljon pienemmältä kuin livenä :)
 

Liitteet

  • WP_20141202_003 2.jpg
    WP_20141202_003 2.jpg
    275.4 KB · Katsottu: 167
Kitty, onpa komea maha. Ehkä se itselläkin alkaa nyt paisumaan, jos muutosta voi tapahtua paljonkin parissa viikossa. Täytyy odottaa samoille raskausviikoille ja katsoa tilannetta :)
 
Nätti kisu, Jobblar! :D Ja söpö pieni pömppö-vatsa sinulla tosiaan,. Minä en halua järkyttää ketään niin en laita kuvaa tänne (en ole kyllä ottanutkaan) mutta mittasin eilen illalla mahanympäryksen, siis niinkuin vyötärömitan, ja se oli 113!! Huhhuh.
 
Pupu-kissa kiittää :cat

Rohkeasti kuvaa vaan, kaikki me olemme erilaisia. Itse taas vastaavasti mietin, että miksi mulla on näin pieni maha jne. mutta tällä mennään. Ehkä se saa kasvupyrähdyksen jossain vaiheessa :grin

Laskin myös mielenkiinnosta masunympäryksen ja mulla se oli 95 cm, eli perästä tullaan! :wink
 
Hei mäki oon mittaillu masun ympärystä, nyt näytti isoimmalta kohtaa (navan korkeudelta) 98 cm :) Niin ja viikot siis 25+1.
 
Ohi ketjun aiheen, mutta eihän imettäessä ole mitään kieltoa etteikö saisi ottaa tatuointia. :)
 
Kuvista päätellen ei oo mulla masu paljoo kasvanu...painokaan ei oo noussu kun ollu useemman viikon kipeenä, nyt tuntuis et pikkuhiljaa parempaan päin kuitenkin :)

Nyt rv27+0 ja tuossa ku mittailin kunnolla niin ympärys navan alta 91cm(aiemmin mittasin rullamitalla 92cm)..aika pieni siis. Mut pojatki oli vaan reilu 3kg syntyessään joten odotan tänkin olevan aika sironen syntyessään, kun vielä tyttö kyseessä... en kyl käsitä kun minä+mies oltu syntyessämme 4kg-paikkeilla ja sit nuo pojat kasvanu yläkäyrillä pienestä syntymäkoosta riippumatta :confused004
 

Liitteet

  • 20141218_100032.jpg
    20141218_100032.jpg
    211.7 KB · Katsottu: 186
Ei oo kieltoa mutta suositus on et ei ota. Monet tatuoijat ei suostu tatuoimaan silloin. Kyllähän jotkut ottavat mustetta iholle odotus aikana jos itse haluavat.
onhan täällä suomessa ihan turvallista ottaa kuvia ilman riskejä.


Juu ompa kivoja masuja teillä. :angel4
 
Alkaa maha oleen keuhkoissa, tuntuu siis että kasvaa ylöspäin! Nyt rv 30+5...
Rintsikoita ei oo kuukauteen pystyny pitään, ahdistaa...väljät urheiluliivit ja tukiliivit on pop :D
 

Liitteet

  • 20150110_175717.jpg
    20150110_175717.jpg
    222.8 KB · Katsottu: 144
Takaisin
Top