Masut

Tiarella

Puuhakas puhuja
Tänne saa laittaa masukuvia ja seurata vaikka oman sekä toisten masujen kehitystä. :)

Tällä hetkellä vaun mukaan menossa rv 5+3 illalla alkaa turvotus, joten sillon isompi. Tämä otettu n. 13 aikoihin tänään. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1404387844413.jpg
    1404387844413.jpg
    47.4 KB · Katsottu: 209
No hyvänen aika! Miten voi muka näillä viikoilla jotain näkyä :D itellä siis ylipainoa semmone 25kg, joten mitään erityistä masua saa odotella varmaa jonku aikaa =) Ehkä se alkaa pyöristymään jossai kohtaa..
 
Ei näillä viikoilla todellisuudessa ole kuin turvotusta, raskausmassaa on kuitenkin kovin vähän vielä 12viikollakin kun useimmilla housut alkavat kiristää. Sikiö on 12 viikolla n. 4-5cm.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei kai tässä vaiheessa kellään vielä mitään raskausvatsaa ole. :)
Vaikkakin itse olen hoikka niin vatsa alkoi pyöristymään ekassa vasta +16vk ja reilusti päälle 20 alkoi tuntemattomat vasta huomaamaan.
Toki on yksilöllistä, mutta alussa kohtukin on niin pieni ettei se vielä vatsaa kasvasta, toki pullistamalla jotain voi näkyä. ;D
 
Kyllä tietyt turpoaa heti alusta, mutta se on tosiaan sitä turvotusta. Minulla löytyy sitä myös ja oli myös esikoisen kanssa. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joku joskus sanoi et maha on oikee raskausmaha vasta sit ku sitä ei voi enää vetää sisään. No mä en varmaan ollu raskaana ollenkaan kun laskettuna aikanakin sen mahan sai vedettyä kylkiluulinjan taakse. Et mikä sit on raskausmahaa ja mikä ei, kyllä miusta se turvotus on raskauden aiheuttama muutos siinä missä se sikiökin :)
 
Voihan sitä vertailla vaikka juuri sitä alku mahaa siihen omaan mahaan kun joka viikko ottaa kuvan. Sen takia tämän tein, että ei tartte näkyä alussa koko raskautta. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen pienikokoinen, mutta mulla kyllä heti nousee turvotus ihan kamalaksi. Monet sanonnu et MITÄ, ootsä vasta 6viikolla. Enkä pysty normi housuja pitää..

nyt tosin epäilen keskenmenon alkua kun turvotus paha olo ja väsymys on hävinnyt.
 
Kuningatarkuu, toivotaan et kaikki olis silti hyvin! :Heartred ootko menossa alkuraskauden ultraan?


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Kuningatarkuu, mullakin oli vähän aikaa sitten isompi masu, kuin nyt. Reilu viikko sitten näkyi selkeämmin. En ole kyllä silti ajatellu, että se voisi olla keskenmenoa, ehkä turvotus vaan vaihtelee? Tsemppiä!! :):):)
 
Joo,ei se turvotus ainakaan mun kohdalla ole merkannu mitään.Kaikissa km turvotus pysy loppuun asti.Tällä kertaa taas vaihtelee,riippuu syömisistä esim.suolanen kerää nestettä:)
 
Minullakin on turvotus nyt lähes poissa ja kaikki muutkin epämiellyttävät oireet ovat jo lähes kokonaan väistyneet, eikä se silti tarkoita, että jotain olisi vialla. Vaihtuvat olotilat ja erityisesti näiden alkuvaiheen oireiden väistyminen raskauden edetessä kuuluu asiaan.
 
Tässä nyt sitten kuvakooste turvotuksen kehittymisestä :wink

Ensimmäisessä rv4+6, toisessa rv6+0 ja kaksi viimeistä rv8+0, ensin maha normaalisti vähän jännitettynä ja toisessa ihan rentona.

Kaikki kuvat otettu pian herättyäni ja käytyäni ensimmäisen kerran sille päivää vessassa, eli tilanteeltaan vertailukelpoisia :)

3Rv4+6(2) copy.jpg




8Rv6+0.JPG




8Rv8+0.JPG 9Rv8+0.JPG
 
Ja ainakin omaan silmään muutosta on tullut. Ensireaktio oli tänään koneelta katsoessani 4+6 kuvia, että Oho!
 
minun turvotusmasu viikoilla 8+2 :D oli pikkasen pyöreenä jos niin voi sanoo.. kuva otettu töiden jälkeen iltapäivällä
 

Liitteet

  • Kuva0475.jpg
    Kuva0475.jpg
    357.2 KB · Katsottu: 155
varmaan mullakin edelleen turvotusta mut kun alkaa tuntuu etten enää saa masua.. pömppistä edes sisää vedettyä. 9+4
 
Takaisin
Top