Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää mun maha oli kyl nii omituisen muotonen eilen saunassa et miehen piti hakea sinne saunaan puhelin ja ottaa kuva! Se nauroki iha räkänä ku se oli semmonen laatikon mallinen et oonko nielly postipaketin! Todella taitavasti poju pönkkäs ittesä siihen asentoon. Mies sit tuumi et näyttää kipeeltä et kyllähä se täytyy viikonlopun aikaan pois mahasta saada. Toivossa on hyvä elää... :rolleyes:

Tää on tällästä turhautuneen ja väsyneen ihmisen huumoria. Naurattaa kaikista typerimmätkin jutut :)

No ku naurattaski, mua ne vaan itkettää! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Nyt on pakko kysyä, onko kukaan kuullut, että linea negra ilmestyis synnytyksen jälkeen? Poitsu huomenna 2 viikkonen ja tänään huomasin, et viiru menee pari senttiä yli navan!

Mulle jäi ihan järkyttävä pötsi!!! Mutta, olipas autolla ajo mukavaa ilman sitä valtavaa palloa!
(Vaikka on mulla välillä ihan vähän ikävä sitä isoa mahaa ja potkujakin) Sektiohaava tosin oli vähän kipee kun meinaa turvavyö vähän painaa.

Mulle muuten jäi raskauskilojakin aika kiitettävästi. Laitokselle mennessä kiloja oli 73, 6 päivää sektiosta niitä oli vielä 65 :eek: Tuliko syötyä ja maattua liikaa laitoksella, vai mitä on tapahtunu?? Normi minä painoi just ja just sen 50kg ja kiloja ei tarttunu ikinä :grin

Jäi mullekin Tinska! Ei jäänyt laitokselle kuin 6kg. Vauva nyt 2vko4pv ja maha pienentynyt silmissä. Painoa en tiedä kun ei omisteta vaakaa :) onhan tuo maha sellanen löllö mutta selkeästi pienempi kuin esim vko sitten! Istuessa inhottavasti jää makkaraa mutta muuten näytän jo melkein ihmiseltä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin on 6 päivää synnytyksestä, ja vasta 7 kiloa lähtenyt! Jäljellä siis kymmenen... Eilen käytiin neuvolassa, ja terkka ekana onnitteli ja seuraava lause oli että jos en tietäisi nii luulisin etten ole vielä synnyttänyt :( olihan toki sijainen, eikä ole mua nähnyt koko raskausaikana mutta silti aika mieltä ylentävää :D

Mahaa ei voi timmiksi sanoa mutta olen melkein yllättynyt että nyt kun pääsi kotiin se on kyllä palautunut jo aikalailla entiselleen. Pullataikinaa on vähän enemmän tuossa vyötärön kohdalla kuin ennen ja vanhoja farkkuja en vielä edes yritä kokeilla mutta vähän väljelmillä vaatteilla pystyy suunnilleen olemaan.

Ja mulla jäi saliin 6 kg kun synnärillä uskaltauduin vaa'alle. Nyt kotona on lähtenyt 4 lisää. Vielä on on kymmenen kiloa matkaa viime kesän lukemiin ja se on varmaan nyt pelkkää läskiä kun löysät eli turvotukset on varmaan nyt jo aika hyvin lähteneet. Helle tietty saattaa tehdä vielä oman osuutensa kyllä.

Mulla tuli raskausaikana sen 21kg, jos nyt on lähtenyt n. 11kg kymmenen päivän sisällä synnytyksestä. Loput on todennäköisesti vaikeammin irrotettavaa matskua, mutta nyt aletaan olla jo totutulla kymmenluvulla! Ja ihmeellistä, mutta totta, selluliitti reisistä jäi synnärille melkein kokonaan! Perse on leveä, reidet tymäkät ja maha iso, mutta edes iho on jotenkuten sileä! Rantakunnossa ne hylkeetkin on!

Hei tosiaan, mullakin on selluliitti kadonnut!

Kuljen trikookietaisumekoissa, vaikka eivät imartele tätä mahaa. Tällä säällä on vaan vaikea löytää muutakaan vaatetta, missä pystyn imettämään enkä saa lämpöhalvausta... En mä kuitenkaan enää näytä raskaanaolevalta, kun synnytyksestä on viisi päivää, vaan vähän pulskalta.

Pikkulintunen: mulla on synnytyksen jälkeen linea negra tummentunut olennaisesti, ei se raskausaikana tältä näyttänyt :)

Mulla on kans linea negra tullut myös navasta alaspäin kun raskaudessa se oli vaan navasta ylöspäin. Ja tänään vaaka näytti samaa painoa kuin ennen raskautta :) tosin tämä vaaka kuulemma on hyvin "armollinen" ;)

Toi on niin hassu nyt toi mun maha. Se on niinku hyytelöä. No kun on tottunut kovan ja kovin pyöreään mahaan tässä :) Eilen kävin puntarissa: synnytyksen jälkeen lähtenyt 6 kiloa. Lähtöpainoon olisi pudotettavaa samoin 6 kiloa. Jännä nähdä miten hyvin turvotukset lähtee kun pääsee arkisiin hommiin

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin