Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun massu on hyvin samannäkönen ku mimiin ja toivottavasti pääsen siitä kans 2vkssa eroon 8) pitääki napata pitkästä aikaa kuvaa:)

Mä sain hymis sun blogista hirveen innostuneen mielen :) kun sun maha on lähteny niin hyvin! 8) toivon itelle samanlaista kohtaloa.. ;)

Juu viikossa se katos niin ettei vaatteet päällä huomaa eroa entiseen verrattuna! Harmittaa vaan kun pitää vielä odotella niin pitkään että pääsee kunnolla treenailemaan. Nyt pitää vaan osata olla kärsivällinen...mutta on muuten ihanan vapautunu olo ilman sitä mahaa! Jälkikäteen ajateltuna oli se munkin maha kyllä aika valtava ja rajotti tekemisiä ihan liikaa.

on kyllä vapautunut olo kun sitä isoa mahaa ei enää ole. Pääsee jo joka asentoon ja pystyy nukkumaan mahallaan! Mutta voi luoja noi raskausarvet kutiaa ihan järkyttävästi,koko ajan oon rasvaamassa.!

mä oon niiiiiiin kade teille mahattomille!!!!! mäki haluan jo eroon tästä...!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyfixfix tähän väliin joku (idiootti) sanois että nauti nyt vielä, pian sulla on sitä mahaa jo ikävä, mutta koska ite tiiän paremmin niin sanon vaan että koita jaksaa sitä vielä hetki! Mäkin jaksoin melkeen 41 pitkää viikkoa ennen kun odotus palkittiin :)

niinpä!!! tää on sama ku säiden kans... jos on kuuma kaipaa talvee, jos on kylmä kaipaa kesää..... raskaana kaipaa pientä mahaa ja pieni mahsena kaipaa vauva mahaa :wink

Mä en oo kyllä oikeesti kaivannu sitä isoa mahaa hetkeekään sen jälkeen kun pääsin siitä. Oon vaan ihan supertyytyväinen ettei tarvii elää sellasen pallon kanssa enää ikinä jos ei ruveta toista pikkuapinaa hankkimaan! :)

Hyvin oot spiraali jo palautunut! :)

Ei millään malta odottaa tota mahatonta aikaa!

Tuntuu kun ei ole niiiiin iso tää oma maha ollut ettei kukaan usko miten tuskaselta sekin on silti tuntunut, mutta kyllä se vaan on ollu niin paljon esteenä kaikelle tekemiselle ja tehny liikkumisen paljo vaikeammaksi, ja nukkumisen!

Mullakaan ei ole ikävä mahaa, mutta aloin tänään haaveilemaan 3:sta lapsesta! Hullu minä!
Vauvat vaan on niiiin <3 Ja tää oma vauva on toistaiseksi ollut hyvin tyytyväinen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun masujuttuja voi käydä lueskeleen tuolta blogista aina näin lauantaisin, mutta pidän ne varmaan jatkossa poissa täältä foorumilta...

Mulla viel varmaan 1-3pöivää ni massua ei oo enää ollenkaan. Joka päivä lähten se 10cm pois. :) Tänää siis 11 päivää synnytyksest :)

Hymis, suun masuhan näyttää edestä jo timmille0___o mä haluuuuun kans! Ku oon ihan hulluna kesävaatteisiiin, niiin ääää ne menis päälle :)

ootko mimmma ottanu masukuvaa vähään aikaan? sul oli niiiiin nätti masukki sillon viikkoja viikkoja sit :) .....utelias kun olen :oops:

Enpäs ole en :) varmaa alkaa jo ärsyttää kuvata tätä pötsiä :-D ehkä mää huomenna ;)

Joo mimma laita vielä masukuva tänne ennenku ehit synnyttämään :)
Mulla seuraava on sitten se "after" kuva! Ellei oo niin kamala ettei itekään kehtaa peilistä katsoa saati kuvata.

Huh huh, oli kyllä aika järkky pötsi ekan vuorokauden ajan... Ja näytänhän mä toisena aamuna yhä raskaanaolevalta, mutta nopeasti toi näemmä kutistuu. Ja näytän kapeammalta. Turvotusta on hävinnyt naamasta niin paljon, että mun lauantaina nypityt kulmakarvat näyttävät yhtäkkiä monta viikkoa rehottaneilta, kun turpeus vetäytyy niiden päältä. En ollut edes tajunnut, miten paljon raskaus muutti mun kasvoja.

Takaisin