Masut

Oi ku ois tollanen maha edes normaalisti:D

Mä odotan vielä sitä kehoangstia..maha on pehmeä ja roikkuva. Vanhat housut menee päälle mutta kyllä siinä löysää vyötärön päälle tulee mut jotenkin toistaseksi oon vielä aika sinut asian kanssa:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulleppa ei mee omat housut ku tuo mun perse on levinny nii paljon!:mad:
 
En oo edes kokeillu vanhoja housuja...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä olin toissapäivänä omissa farkuissa kun käytiin kaupassa ja syömässä ja se ei ollut mukavaa!!
 
En sovi yksiinkään capreihinkaan!! :sad001 nippa nappa mahtuu yhet koon 38 pellava caprit, piti soittaa äitille että käy ostaa mulle kokoa 40 olevat. Paino tippunu kuitenki 8,2 kiloa..10 kiloa jälellä, kaikki näköjään perseessä! Ku uskaltais ees lähteä vaunulenkkejä tekee, muttako tikit kiristää niin paljo etten vielä uskalla! :sad001
 
Maha pienenee päivä päivältä mutta perse on hehtaarin kokonen. vielä on n. 10kiloa lähtöpainoon ja toinen mokoma aikalailla jo lähteny. Kiloja siis kerty +19kg. Hitaasti mutta varmasti :wink onneks mies mainihti tykkääväsä JLo perseestä mut kyl mä siitä eroon tahon! :D
 
Takapuoli mullakin vaikuttais pikkasen suuremmalta kuin ennen ku shoppailin housut eilen.. Mutta taas on puoli kiloa vähemmän kuin eilen. 57,6 kg näytti puntari, enää n. kilo lähtöpainoon. :) Parin kilon kiinteytymisvara on vielä kun oon niin lyhyt. +12 tuli raskausaikana. Tyytyväinen olen.
 
Must tuntuu et maha on nyt isompi ku viikko synnytyksen jälkeen? miten voi olla. Vatsalihakset tuntuu kyl et ois palautunut jonkinverran ja keskivartalo muutenkin tuntuu nyt enemmän normaalilta. Onko elimet nyt tulleet takas paikoilleen ja työntäneet mahaa etiäpäin? Emmätie. Tai sit syön liikaa? Pitäis ostaa vaaka.
 
mullakin masu pienenee hitaasti, mutta varmasti, mutta mulla on edelleen 18kg tiputettavana?!?!?!?! :eek::eek: ja se paino on nyt junnannu pari päivää samassa lukemassa, mua alkaa jo vähän pelottaa :sad001 enkä mä edes syö mitään herkkuja enää.......
 
Huomenna 2vk synnytyksestä. Voin kertoa, että MITÄÄN en oo tehny. En oo pystyny kunnolla ees kävelee ja syöny miten sattuu. Huomenna aion neuvolassaa vaa'alle ja ruokavalion laitan kuntoon :) ja odotan kun pääsee lenkin ja jumpan makuun :)IMG_20140616_192440.jpg
 
15 jäljellä, 15 kiloa lähtenyt :wink
Mutta tosiaan, nestettä on ihan pirusteen.
Käyn 5 kertaa päivässä vessassa ja pissin kuin hevonen! Sillä noi 15 kiloa on lähteneet, 2 kertaa olen polkaissut pyörää, ja kuulaa vähän heilutellut, muuten vaan vauvan kanssa oltu ja isompien kanssa menty.. Ruokavaliotakaan ei ole tarvinut muuttaa kun se on kokoajan ollut kunnossa.. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top