Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rantakunnossahan ne hylkeetkin on ;) Ja paita on siitä hyvä, että venyy ja paukkuu katotaan millon saumat antaa periksi.. Mutta tuo paita ei anna yhtään anteeksi, korostuu joka muhkura!

ImageUploadedByVau Foorumi1398681394.188249.jpg
Rv 38+5, ikävä todeta että esikoinen oli jo todella alhaalla tässä vaiheessa ja rv 38+6 syntyi.
Tää on ylempänä, jos mahasta päättelisi nyt niin menisi vielä 1-2 vk:a kunnes syntyy!
Tää maha on kyllä pienempikin, niin sen puoleen en osaa sanoa että miltä sit näyttää kun tää on kokonaan alhaalla.. Esikoisesta oli sellainen kunnon, pitkä suippo mikä oli kaartunut alas n. 3 päivää ennen synnytystä.
Miten sit tällainen keskikäyrävatsa tippuu, hmmmmm...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Välillä musta on ihan uskomatonta miten erilaisia nää meiän mahat voikaan olla!

Mää luulin et mun maha on niinkö roikkuva kaljamaha mut liii-saaa pisti vielä paremmaks! :D

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mie en ees uskos hymykuoppa siun mahasta että ootat!! Se on niiiiiiin pieni :)

Ei toi oo vielä mitään! Esikoisesta mun napa oikeesti oli kunnolla lattiaan päin!
Laitelkaas nyt muutkin kuvia niistä mahoistanne! ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon edelleen kade noista sun pöksyistä spiraali! Oliks ne cittari kamaa vai mistä?

juu juu cittarista :p Tänään viimeksi näin siellä näitä lisää ja taas meinasin ostaa uudet. Täytyy kyllä sanoa että on jo venynyt aika lailla käytössä että taitaapi tippua päältä kun mahasta pääsee eroon :eek:

Mä oon vaan huolissani siitä koska mä tästä mahasta pääsen eroon.. Kuukauden päästä? Puolen vuoden päästä? VUODEN PÄÄSTÄ!? o_O Mut tuskin on myöhästä hankkia noita housuja :grin

Ristus kyllä on porukalla isoja mahoja... :grin
Ja täällä mies "muka kauhistelee" joka ilta että on mulla valtava pallo, se ei oo valtavaa nähnykkään. Katotaa jos oon vielä yli kuukauden raskaana et miten ehtii viel kasvamaan :)
Kuhan ei pliiiis tulis arpia, niin oon ilonen!

Mulla on nyt tuollainen Mimii/Hymykuoppa-maha :D Mut se on tosi outo, pullottaa tosta keskeltä ja lantioluut törröttää tutusti kuitenkin. On se nyt kuitenkin pienempi kuin eilen eli kai se siitä häviää. Ja jättimahasta huolimatta ei tullut arpia! Nyt mahat tanaan ja synnyttämään naiset, haluan kuulla lisää vauvauutisia!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

perjantain synnytystapa-arvion jälkeen jos saan luvan alan tekemään kaikkee hullutusta, et tää pikkukaveri tulis ulos ennen äitienpäivää :)

Mulle on ottaneet melkein tuntemattomat asiakseen kommentoida, miten mun maha on jo "tosi alhaalla". Ite kun en niin tarkkaan olomuotoani/-tilojani rekisteröi niin en oo mitään erikoista huomannu. Kait sitä täytyy jossakin välissä taas kuva napata ja tutkia siitä. Se olis tänään 37+0.

Noniiiiin!! Nyt ne ekat, ihan oikeat, raskausarvet ilmestyneet mahaan. Tai siis vanhat alavatsan arvet on jatkaneet kasvuaan ja mahan keskellä menee rivi sellaisia sentin-parin mittaisia punaisia raitoja. Vähän niiku joku vetoketju vatsan poikki. Kutiaa muuten ihan kiitettävästi.

Mä oon vähän laiskotellu rasvaamisen kanssa vaikka kookosöljyllä lotraaminen kivaa onkin. Pitää ryhdistäytyä.

Mulla on napa kääntyny jo puolvälissä. Nyt se on niin venyny, ettei meinaa ees navaksi tunnistaa. :p Mulla on siis ollu semmoinen tosi söpö matala kuoppa, toivottavasti tulee takaisinkin... Yhyy inhoon mun nykyistä napaa :D

Ensmäinen masukuva tulis tässä:
14091507333_3e9c730d56_m.jpg

Eilen otettu, viikkoja tuolloin 39+4. On siinä kannettavaa!!

Takaisin