Musta toi hymiksen sivukuva näyttää aina vaan yhtä samalta, eli pieneltä masulta! :) Tee nyt joku hieno vertailukuva vaikka 4 kuvaa viikot 10-20-30-40 niin näkee sen kasvun
Mä alan kans epäilemään, että Hymis laittaa aina sen saman kuvan sivuprofiiliin!
Edestäpäin kuvattuna näyttää kasvaneen, mutta lepäileekö vauva siellä x-asennossa, kun sivusta kumpu näyttää kasvavan enemmän kohti jalkoja ja kainaloita...
Siis jaksan kai lopunelämääni hämmästellä miten tuonne mahan sisään voi mahtua vauva.. Etenkin tuonne hymiksen masun sisään on vaikeaa kuvitella vauvaa, mut pakkohan sen on siellä olla... :)
Aluksi sitä mietti, että näkyyköhän maha ollenkaan ja nyt miettii, että kuinka kauan tää on ollu näin hirveen iso! Napa ei oo pullahtanut ulos, kuopallaan pysyy edelleen, mutta napakorun reikä on tullut pihalle aikaa sitten :P
Hymiksellä on tollanen treenattu vauvamasu, oot kyllä harvinaisuus :)
Oikein hauskaa vappua! Lupasin kuvan, jollen oo poksahtanut rv40+0 ja täsä mää ny si olen Hitto, menee yli vapun, mahassa on vissiin mukavaa asustella :)
Täysaikaisuuden (37+0) kunniaksi! :) viime viikon masu näytti suipommalta ja eteenpäin työntyneemmältä, jotain vissiin siitä muuttunut tai sitten kirppu oli eri asennossa...
Mulla on kyllä vielä omasta mielestäni aika paljon mahaa jäljellä. Tuntuu että oon ihan turvoksissa! Toivottavasti sekä tää olo että toi maha katois pian...
Kyfixfix kyllä sellanen tulee heti kunhan pääsen näistä sairaalan verkkopöksyistä :) mutta mun mielestä tää maha on melkeen yhtä iso kun ennen synnytystä!