Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1398262659.517286.jpg
Lääkäri sanoi tänään ettei vauva ole laskeutunut vielä?! Vaikka tuntee pään?!
Miks en tajua miks mun maha sit roikkuu????
ImageUploadedByVau Foorumi1398262719.848276.jpg

Kai se vaatii ne 2 cm vielä mistä oon kokoajan puhunut :D PLAAh!
Toisaalta, tsekkasin muutaman blogin, joilla oli viikossa vauva syntynyt vaikka oli maha ja vauva ollut ennen sitä _ihan_ ylhäällä, että kai se joillain voi tapahtua viikossa - joillain päivässä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Iiii-saaaa, mulla esikoinen ei ollut laskeutunut vaikka vedet oli mennyt ja synnytys käynnissä. Oli tietty perätila, en tiedä vaikuttiko se jotenkin?

Kysyin lääkäriltä, et pitkittääkö se synnytystä, et vauva ei ole laskeutunut? Sain jotain ympäripyöreitä vastauksia...
Synnytys kesti 18 h.

Mutta ilmeisesti se vauva voi silti syntyä vaikka ei olis laskeutunutkaan niin alas.

Ja kaikille niille, jotka on huolissaan siitä että paikat on kiinni ja viikkoja jo kuitenkin hyvin. Mun kaveri just sai vauvan ja viikko ennen syntymää oli paikat visusti kiinni. Ei mitään synnytyksen merkkejä ollut!

Ne syntyy sillon kun itse niin päättävät!

Juu mullahan tuntui pää lääkärin kopeloidessa jo silloin rv26 et se siitä laskeutumisesta...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on kaikki lähteneet korkeelta ja kovaa :grin Paikkojen kiinniolosta en tiedä, koska ei oo neuvolan lääkärin lisäks muuten tutkittu ku synnärillä.

Masu on kyllä ihan oudon muotonen ku näyttää että alamaha on tyhjä-koko vauva olis ylämahan alueella... mut siellä se on silti pää alaspäin (tuntuu pääki) ja potkii kovasti ylämahaan ja vasempaan kylkeen...

liii-saaa en tiiä mut ihan ku se vähä näyttäis siltä ku vauva työntyis niinku eteenpäin....?!? jos se hakee vauhtia :)

Meillä on kanssa lapsi perinyt suuntavaiston äidiltään, yrittää tulla kyljestä ulos :( .

2vkoa synnytyksestä.. masu ei enää oo ihan niin söpö kuin sillon pari viikkoa sit, mutta kait se tuosta vielä palautuu paremmaksi. Vatsalihakset on toooodella etäällä toisistaan vielä pitkän aikaa (ja ehkä forever) ja onhan tuossa tuota fläskiäkin sulatettavana (seliseliseli). Mut kaikki neljä raskauskiloa jäi synnärille, että nyt olis sit ne aiemmat raskauskilot heivattavana.

(vai oisko tää pitänyt tuonne ällöttävää -ketjuun laittaa...:oops: )

Liitteet

• IMG_1469.JPG
    IMG_1469.JPG
    86.7 KB · Katsottu: 72
Toivottavasti miulla ois samanlainen strech-masu ku äipällä.. Se nimittäi vannoo, et nuorella ei jää maha roikkumaa..

Mä niin odotan että pääsen lisäämään samanlaisen kuvan! Hyvähän tosta on jatkaa jos raskauskilot on poissa jo :) Kyllä ne lihaksetkin pikkuhiljaa palautuu paikoilleen!

Iha yhtä hyvin se maha voi jäähä nuorellaki roikkuu. Kaveri on siitä elävä esimerkki, kilot on saanu pois ja enempiki mut se lerppu vaa on siinä mahassa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Palautu vähä mut lerppu edelleen, lapsi on nyt 2 vuotias..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

mä en usko et mun nahka palautuu enää, kun neljä on venyttäny, enkä oo ehtinyt palautua kuin 2. ja 3. välissä, joten lerppu jää, vaikka kilot saisinkin pois ja lihakset parempaan kondikseen.

Mies varottelee, etten saa alkaa vielä laihduttaa/tehdä sitä liian ripeesti.. vaikka itseä hipottais laittaa kunnon kuuri päälle, mut haluun kyl imettää ja pelkään et maito loppuu jos alan pitää kuuria. Yritän vaan jatkaa siis sitä raskausajan terveellistä valiota, mut enemmillä hiilareilla.

Takaisin