Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva nähdä että muillakin on jo isoja masuja,luulin jo jossain vaihees että mussa on joku vika kun yhtäkkiä pullahti isoksi :)

Ihania masuja kaikilla. :) Aluksi oma näytti isolta, kun vertasin sitä kaverin masuun, jolla la 3.5., mutta nyt kun katson teidän masuja niin oma näyttää pieneltä. :grin Mikähän siinäkin on, että ennen raskautta toivoi, että kun joskus tulee raskaaksi, niin tulee pieni vauvamasu ja nyt toivoo, että se olisi vähän isompi? :rolleyes:

Ihania uusia masukuvia tullu tänne :love7
On se oma mahakin kasvanu, mutta en oo päässy kyllä muiden mittoihin vielä. Kovin pieni kumpu se on toistaseks. Mutta pääasia että se on asukkaalle sopiva :)

URL]

Tos eilen otettu kuva 16+4.
URL]

a>

Paino -4, 5kg lauantaista kiitos vatsataudin..

Esitteletkö masua mielellänne? Mulla on jotenkin sellanen, että peittelen mahaa. Mietin aina tosi tarkkaan minkä paidan laitan päälle jos pitää näyttäytyä ilman takkia :) Viimeksi asiakkaat huomasivat raskauteni vasta kun olin viikon päästä jäämässä äitiyslomalle, että niin hyvin mahaa silloin piilottelin.

No eipä tätä mahaa hirveesti kyllä peiteltyä saa. Tosin en näe syytä miksi peittelisinkään. En oo ostanut uusia vaatteitakaa, venytän entiset ja ostan sitten raskauskilojen lähdettyä uusia vaatteita. Mitä nyt toppavaatteet on joutunut ostaa L-kokoo. Että niistä xs-s vaatteist ei oo mitää jälel enää kesällä :P Eli siis ihon myötäsii vaatteita pien eli maha näkyy!

Alkuun peittelin, mutta nyt mahan pullahdettua mä pidän mieluummin vaatteita, joissa se näkyy selvästi. En tykkää ajatella, että muut joutuvat arpomaan, että onko toi raskaana vai lihonut. Istuva paita + neuletakki, josta vain ylimmät napit kiinni = ei jää arvailtavaa.

Mun tyyli myöskin ollut joku t-paita/toppi ja neuletakki josta napit vaan rinnan alta kiinni. Mielummin haluisin et näytän siltä et oon raskaana enkä siltä että alottanut joulumässäilyn hyvissä ajoin. Mulla on yhdet mammahousut, omat farkut ei taida enää mennä lähellekään kiinni plus kireet housut turvottaa entisestään joten kaikki venyvä on käytössä :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

On kyllä silti hauskaa, miten osa ihmisistä ei vaan huomaa. Viikonloppuna yksissä juhlissa mulla oli pallomaha erittäin näyttävästi esillä, mutta onnistuin silti juttelemaan yhden kaverin kanssa ilman että hän rekisteröi mitään koko iltana. Siinä jutellessa ihmisiä kävi onnittelemassa ja halaamassa mua, mutta kaveri pysyi autuaan hoksaamattomana. Ehkä tähän vaikuttaa se, että ko. tyyppi on lapseton mies (ja niin pitkä, että näkee keskustelukumppaneistaan lähinnä päälaet) – voi olla, että tämä aihe ei vaan yhtään kuulu hänen maailmaansa. En valita, oli kiva puhua välillä muustakin kuin raskaudesta.

En ole peitellyt, mutta en myöskään esitellyt. Laitan päälle vaatteet jotka tuntuu hyvältä ajattelematta, että näkyykö raskaus vai ei.

Mä kyllä kuulun vielä näihin peittelijöihin :grin Oon semmonen ihminen, että kuuntelen mieluummin toisten kuulumisia, enkä niinkään tuo omiani tyrkylle ja sit jos raskaus huomataan ni eihän nää muusta enää pysty puhumaankaan... Ja ihmetellään lasten määrää ja miten jaksan ja plaa plaa...

Mä juttelin kans edellisen raskauteni aikana yhen tuttavani kanssa (mies) ja olin jo melko muhkea ja pukenu oikein vatsaa korostavan paidan. Oltiin juhlissa ja totesin vaan naureskellen, että mä olen sattuneesta syystä autolla niin tämä mies ihan ihmeissään, että ootko tosiaan kuski :p Jotkut ei vaan tajuu...

Vähän sama kuin Jonnalla mutta eipä tätä kauheasti enää peitellä. Eikä ole syytäkään. Mun mielestä saa näkyä. Eilen kyllä Flamingossa vesipuistossa vähän tuntui et ihmiset ajattelee tämän olevan kaljamaha eikä vauvamaha... :p

Mäkin olen menossa vkonloppuna varmaan sinne Flamingoon, ja mietin että miltä näytän bikineissä, kun haluaisin näyttää selvästi raskaana olevalta enkä vaan lihonneelta.
Mulla ei ole vielä läheskään niin tullut maha esiin kun monella täällä näyttäs ainaki niillä jotka on masukuvan laittanu.
Oon ihan ihmeissäni kattonu noita kuvia että miten voi kokoerot olla niin suuret näillä viikoilla!

Mulla on isompi maha kun normaalisti mut ei se ole selvä vauvamaha kai.
Äh, ärsyttävää eikä pitäs miettiä yhtään mitä muut ajattelee mutta jos on tottunut litteään vatsaan niin on tää ihan uutta, että bikinit päällä näyttää sit niin erilaiselta kun ennen :)
Ootan jo sitä että kellekkää ei jää arvailujen varaan oonko raskaana vai en.

Mun täytyy kyllä myöntää, että en aivan sinut ole vielä mahani kanssa. Jotenkin ihan turhan paljon pohdin sitä, mitä joku muu siitä ajattelee. Ehkä erityisesti häiritsevät sellaiset tilanteet, joissa yrittää olla jotenkin asiallinen ja vakuuttava. Kun juttelee potilaan kanssa tämän vaivoista, tuntuu hölmöltä, että oma terveydentila ja yksityiselämä on jotenkin tahtomatta myös esillä. Juuri tänään hississä mallailin, pitäisikö pitää työtakkia kiinni, mutta sekin näyttää tyhmältä, kun on taskut niin täynnä tavaraa.

Takaisin