Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen töissä ensimmäistä kertaa eräs asiakas yht äkkiä kysyi olenko raskaana. Aikaisemmin ei kukaan tuntematon ole kiinnittänyt mitään huomiota masuuni. Hämmennyin kyllä aikamoisesti kun omasta mielestäni mahani on kyllä hieman pyöristynyt, mutta lähinnä näytän vain siltä, että olisin lihonut muutaman kilon eikä maha vielä varsinaiselta vauvamahlta näytä.

Toi tuntuu riippuvan niin huomiokyvystä ja vähän vaatteistakin. Mie oon ny 22. viikolla ja ku koulussa on ny kahdelle opettajalle tarvinnu mainita että oon raskaana ni molemmat on näyttäny yllättyneeltä. Sen sijaan ku meillä kävi sähkäri ni pahoitteli ku flunssassa tulee ku mieki oon siunatussa tilassa ja kaikkea. :p

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Jep, mun viime aikoina saamat kommentit vaihtelee välillä "eihän susta näe ollenkaan" ja "herrajumala miten iso vatsa, sä voisit olla seitsemännellä kuulla".

Mun vanha ystävä näki mua eilen ekaa kertaa nyt tän raskauden aikana Ja oli sitä mieltä että jos yks vaan toukokuussa tulee niin on ihme! Eli vissiin vähän isolta näyttää viikkoihin nähden tämä mun pötsi ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

2pvJuBA.jpg

Tämmöseks se on pullahtanut. Tosta ei oikeastaan saa enää vedettyä sisään. Jos pullistan vatsaa, se on niin iso että itsekin säikähdän.

Musta olis kauheen kiva saada kuva mun masusta kun se on nyt viikon aikana pullahtanu niin selkeesti esille, mutta oon ilman puhelinta ja saan uuden vasta ens viikon alussa niin kuva saa oottaa vielä :sad001

Aamulla huomaa selällään maatessa kyl miten on isontunu maha. :)

Jeps, ja istuessa (kun ei kuitenkaan ihan selkä lautasuorana jaksa jäpittää) tulee sellanen hämmentävä taitos rintojen alapuolelle. Samasta kohtaa taittuu nykyisin myös maha, jos kumartelee, ihan omituisesta kohdasta aiempaan verrattuna siis! :P Piti oikein yksi päivä raahata tuoli peilin eteen nähdäkseni, onko mahani oikeasti istuessa niin iso ja palloisa kun miltä se tuntuu. Oli se. :grin

Jee masut alkaa pullottaa :) mulla aika samankokoinen kuin hki00550:lla! Nyt 18+1. Jos antaa mahan vaan röhnöttää niin on kyllä valtava varsinkin illalla! Ja navasta alaspäin näkyy just ja just viiva, samalla tavalla oli edellisessäkin raskaudessa, mut se tuli esiin paljon myöhemmin. Kävin tänään h&m:n mammaosastolla, mut jotenkin ei vielä viittinyt ostaa mitään, kun masu ei vielä niiiin suuri, vaatteet oli... Onneks housuja ja joitain paitoja vielä on viime kerrasta :) ja osa tavallisista paidoista menee kuitenkin (venyneinä)loppuun asti.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voisin jossai vaihees napsasta omasta massusta kuvan. JA miu raskausviiva on tehny comebackin, joskus viikol 12 näky haikeesti ja nyt se näkyy taas.. Katoin peilistä tänää itteeni suihkun jälkee ja sielt se.. Piti viel tarkistaa, ettei oo joku housun painauma, mut eihä miul ollu housuja viimeseen 12h ja mieheltäkin piti kysyy, et näkeeks se sen niin juu! Ja se ylettyy napaan asti.... Eli siis kaikki ennustukset pitävät paikkaansa, et tytsi ois tulossa!! Oivoi mistähä se varhainen poikaolo oikein kumpusi ja sitäkään ei oo ollu moneenmoneen hassuun viikkoon!

Eli siis todennäköisesti akkavalta jatkuu ! 3-1 ! :hug007
Koirakin on nimittäin tyttö :P Miulle kyl periaattees sama kumpi tulee, mut mies toivoi, ettei tää akkavalta jatkuisi.. Lällislää, tyttöpoweria! Ens viikolla kuitenkin ultras todetaa, et se ois mahdollisesti poika! Noh, sit se meitsin varhainen poitsuolo ois oikees! Mut iha sama, kohan kiusallaan kiusin miestä akkavallalla :P Kivaa arvuuttelua, mutten malta kyl oottaa synnytykseen.. Vaikka kivaa on ollu arvuutella ja mieskää ei jaksa oottaa :D

Ihania masuja kaikilla! Mä en kehtaa laittaa kuvaa mun löllömasusta. No ei, on se jo iso ja pinkee, mutta silti! :)

Takaisin