Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna 17+0, kaikki sanoo ettei oo muuta havaittavissa kun isot tissit :-D nää on järjettömän paisuneet, kasvanut lähes kaksi kuppikokoa, mutta mikäs siinä jos maha on viä huomaamaton ja tissit tursuaa :-D tosin näillä viikoilla sen luulisi pian pompsahtavan :)

Silti oon tän mitättömän mahan lähinnä turvotuksen peittelijä, ajattelen vaan, että kaikki kattoo, että nyt on joulumässäys alkanu :-D

Mä kanssa enemmänkin vielä peittelen mahaa. Varsinkin töissä.. Tosin työkaverilta oli eilen joku ekaa kertaa kysynyt, että onkohan tuo raskaana? Ovat kuulemma oikein porukalla asiaa miettineet. Nyt sitten odotan, joska työkaverin neuvosta otettaisiin onkeen ja tultaisiin ihan itse kysymään. Ehkä sitten voisin pitää mahan paljastavampia vaatteitakin..

En mä kyllä ymmärrä miksi mä stressaan tästä raskauden näkymisestä. Ehkä mä en halua, että joku tajuaa ja kovaan ääneen kysyy asiasta jossain ruokalassa. Punastelustani ei varmaan tulisi loppua ikinä... En kamalasti tykkää olla keskipisteenä.

Itsekkään en tykkää olla keskipisteenä, mutta nyt olen kertonut kaikille.. Viime raskaudessa heitin yhdessä paikassa pätkätyön ja pomo kysyi onko mulla kotona jotain ongelmia (hormonit) , niin tällä kertaa olen kertonut kaikille, koska en halua että kukaan ihmettelee, jos vaikutan oudolta tai ylitunteelliselta :D
Ja muutenkin, meidän elämä on nyt muutosta täynnä, mietin otanko pojan jo nyt kanssani kotiin vai pidänkö hänet muutamana päivänä viikossa hoidossa.. Varmaan ma tehdään uudet paperit ku nyt mun työt on loppu ainakin kahdeksi-kolmeksi vuodeksi.. Ehkä jopa kauemmin, jos onni suo...

Taidan kuulua myös piilottelijohin. Maha ei oo viel tarpeeks iso, että se näyttäisi vauvamasulta ulkopuolisille. Kyllä sitä tuijotetaan ja huomaan sen aina :) ihmiset ei tajuu, että tajuun sen. Aamulla mietin mikä vaate näyttäis fiksulta ja suht normilta. Tänään on 17+0!!

Täällä kanssa masu piilotetaan väljiin vaatteisiin. Vaikka ei ne mua saa näyttämään yhtään laihemmalta, mut ei kerää yhtälailla kiusallisia tuijotuksia.

Mä taidan olla ihan vastakohta, kun oikeen tykkään masustani :) Ja se on jo suht pitkään näkynytkin, niin on ollut ihan mahdotonta sitä piilotellakaan. Enkä oo kokenu mitenkään kiusalliseks ihmisten katseita, vaan olen vain ylpeä tulevasta lapsestani. Ehkä tähän vaikuttaa sekin, että on niin kauan yrittänyt saada lasta ja vihdoin kun se onnistuu, niin ei sitä onneaan tahdo salata :)

Emmä vatsaani sen takia piilota et häpeisin sitä, mut oikeesti tällä hetkellä se vaan näyttää siltä et oon ottanu varaslähdön joulun herkutteluun. Kuhan tästä vielä kasvaa niin varmasti kävelen tuolla rinta rottingilla, että varmasti näkyy!

Mulle oli viikko-pari sitten aivan selvää, että piilottelu saa loppua. Kun maha pullahti kunnolla, siihen asti turvalliset väljät, tummat paidat alkoivatkin oikein korostaa kumpua.

Alkuraskaudesta oikein toivoin, että saisin nopeasti näyttävän vauvamahan... silloin varmaan kaipasin ulkoista vahvistusta sille, että pulla todella on uunissa. Nyt, kun maha möllöttää tossa paraatipaikalla joka hetki, tuntuu että se olisi sittenkin voinut kasvaa vähän hitaammin. Miten isoksi se oikein paisuu toukokuuhun mennessä?

a>

tää nyt onvähän huono kuva, mut en parempaakaan saanu tabletillilman peiliä otettua.. eli eilen aamulla 17+0. En yritä peitellä vatsaa, jos joku huomaa niin sitten huomaa :)

Joo itteeni suorastaan kans pelottaa, että minkälainen michelin ukko miust viel tulee, kun tunnun olevan hirmu iso. Noh jos sitä michelois viel sen 4kk ja 3vkoa suunnilleen..

Onpa sulla minttu85 korkealla massu:) mä oon tänään kans 18+0 ja kupoli jää navan alapuolelle! :) ihana masu, mä näytän vaan hyvin syöneeltä ja turvonneelta :-D alan hehkuttaa masua täällä varmaa ku muut on jo synnyttänyt :-D

...jos osaisin pukee joskus masu kuvissa muutakun pikkarit jalkaan voisin ehkä myös jtn kuvan tynkää lisätä :)

tässä kuva mun edellisestä vauvasta mahassa viime helmikuulta, kuva otettu kaksi päivää lasketun ajan jälkeen ja 5päivää ennen synnytystä. Lapsi painoi yli 4kg syntyessään.

Nykyisestä masusta ei ole vielä kuvaa, mutta tuo "plussapallovaihe" on taas kohta edessä.. Tätä kuvaa katselen, jos minusta tuntuu nyt jo kömpelölle :D

Liitteet

• masu.jpg
    masu.jpg
    33.9 KB · Katsottu: 97
just niin röppö. Nyt jo tuntuu isolta tämä maha mutta onhan tuohon vielä matkaa. Kovin samanmoiselta näytti munkin maha silloin pari päivää lasketun ajan jälkeen, pari päivää ennen syntymää. HUH! KYllä tää "pieni" maha on vielä kiva.. Vaikka just nytkin alkoi närästää...

Tänään 18+1, jotain pientä havaittavissa:) ? Kerroin tänään hyvälle kaverille, hän sanoi, että kun mun perus massun tuntee niin kyllä se vähän on pyöristyny 8)

Liitteet

• 20131221_161322_1-hires.jpg
    20131221_161322_1-hires.jpg
    536.5 KB · Katsottu: 111
Mimmma vaikea tuosta kuvasta uskoa että olisit kohta puolessa välissä raskautta :o toisaalta eihän kaikille tulekaan hervotonta vatsaa, toisi kuin täällä siltä jo pahasti enteilee..

Mullekin ystävä totesi eilen että "Tuosta tulee kyllä tosi iso!" Sitä odotellessa :)

Takaisin