Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä viikolla 15, eikä minkäänlaista masua, olen kavereiltakin yrittäny kysellä, että katsonko itseeni sokeasti vai onko maha alkanu kasvaa, mutta kyllä nekin on todennu, että littana se on edelleen:) kai se sieltä ilmestyy, jotenkin asiaa on viäki vaikea uskoa, kun mitää näkyvää ei ole :-D

Mäkin koitin ottaa kuvaa mutta en saanut sellaista asentoa että maha olisi erottunut. Ilman paitaa ehkä onnaisi muttei viitsi sellaisella kuvalla täällä pelotella.

Huomasin kun kokeilin päälle pikkujouluihin suunnittelemaani mekkoa niin sen kanssa mahan kyllä huomaa!! Mekko on mallilta suora, mutta rinnan alla on kuminauha. Kun mekko on vielä täynnä paljetteja niin kumpu erottuu kun kangas jää siihen päälle tönköttämään. Mutta enpä anna haitata :)

Suurin osa varmaan ajattelee että jaa, se on alkanut heti lihomaan laihdutettuja kiloja takaisin :grin Toisaalta kemuissa on sen verran paljon väkeä ja ahdas tila että tuskinpa mahani edes kovin monen näkökenttään osuu.

Miulla on ny toi masuturvotus ollut poissa kolmisen päivää ja hitsi se vauvamaha ON iso! Näkee selkeesti mist alkaa ja minne loppuu. Mieskin sanoi, et nyt se oikeesti näkyy ja miten iso se on!! :P Ja aika kovahan toi on, onneks! Nii ei hölly niinkää!

URL]

Tänään 15+aamulla otettu kuva
a>

Aivan ihania masuja kaikilla! :) Mullakin on masu jo pienesti näkyvissä ja mulla on tullu se tummaviiva (en just muista sen nimitystä) tohon navan alapuolelle. Näkyykö muilla tummaa viivaa jo? :)

Miul yhes vaihees näky haileest raskausviiva, mut eipä näy enää. Tosin iha mielelläni olisinki ilman. Mun äitilläkää ei ollut :)

Pojasta viiva tuli jo rv 10 ja meni melkein jo silloin napaan saakka! Tässä raskaudessa paksu linea menee häpyluun päällä, muttei yhtään ylemmäs :D Hassua! Se vois olla "tyttöoire" :)) Nyt rv 17 + 3 <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Mulla on ollut kaikissa raskauksissa viiva vasta loppuvaiheessa näkyvissä. Ekaa poikaa oottaessa viiva oli pisin ja meni yli navan, kun taas tokaa poikaa oottaessa lyhyempi kuin tyttöä oottaessa. Hassuinta on, et kaikilla lapsillakin on linea negrat edelleen ja esikoinen on alta 6v.

Eli mun kohdalla sekään ei ole kertonut sukupuolesta.. :confused:

En siis pysty mistään päättelemään sukupuolta ennen ultraa, eikä ole mitään ennakkoajatustakaan.. plaah.

Mun maha on pullahtanut! Onhan se kasvanut kovaa vauhtia jo viimeiset 3 viikkoa, mutta eilen sen muoto muuttui selvästi. Nyt se on sellainen pinkeähkö pallo, ei enää epämääräinen joka suuntaan leviävä möykky joka kuljettaa vatsamakkaraa yläpuolellaan. Ilmeisesti suorat vatsalihakset ovat hoksanneet, mistäpäin tuulee, ja luopuneet yrityksestä pitää pakettia kasassa. Mieskin sanoi heti aamusta, että tämä tuntuu ihan erilaiselta.

Tää on tosi tervetullut muutos. Nyt mun profiili näyttää selvästi raskausmahalta, mutta edestä- ja takaapäin näytän itse asiassa hoikemmalta, koska maha suuntaa nyt eteen-, ei sivuillepäin. Tissit näyttävät sopusuhtaisemmilta siinä pallon yläpuolella, ja pinkeää mahaa on kiva silitellä.

(Tänään 16+0.)

Muokattu viimeksi:
Nätti hoikka vauvamasu Itikalla! :) ja ihan selvä viiva!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin