Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompas kivoja mahoja jo monella :) ittelläkin on jo jotain muutosta tapahtunut, ja varsinkin iltaisin tönöttää niinku yli puolenvälin jo oltais. Mutta omasta mielestä vain läskit ne sieltä toistaseksi kumpuaa... Joten kuvia vasta joskus myöhemmin. Mammahousut on kyllä ollut jalassa jo varmaan kuukauden :)

byyh, en osaa laittaa kuvaa tänne. Instasta en saa url:n kautta tähä kuvaa....... Hölmöö, kun ei voi ladata suoraan koneelta.

Last edited by a moderator:
89d660d8510811e387cc12ac8cffcf8a_8.jpg

Jee sain sen näkyy, mut hirmu ISONA!!! :O Toi on aamumasu.. Siihen tulee päivällä pikkasen lisää kokoo koha turpoo.

Mulla viikkoja ny 15+3 ja vknlppna huomasin et ei perkule, nyt on käynyt jotain. Mulla on elopainoa vähän ylimäärästä, joten olin ajatellut että raskaus tulee näkyviin vasta aikaisintaan ensi vuoden alussa. Nyt oon muutamana aamuna kattelut peilistä ja pakko todeta et ei toi enää pelkkää läskii oo mikä pömpöttää :D Aika kivaa oikeestaan, tulee vaan todemmaksi koko vauva kun kehokin muuttuu. Mammafarkkuja pakko kyllä lähtee metsästää, ei viitti itseä kiduttaa puristavilla housuilla, etenkin ku monien tavoin mullakin tuppaa keho turpoo päivän mittaan.

Kyl toi maha tosiaan jo laardinkin alta alkaa erottumaan. Mulla on aika hyvin pehmustetta vatsanseudulla jo ennestään ja jo tovin maha ollut iso. Alavatsa nostaa tosin tota ylempääkin makkaraa, joten vauvamahan muodon esiintulemisessa taitaa kyllä vielä mennä hetki.

Miun kaveri on n. 2 viikkoa pidemmällä ja painaa jotai 45kg et ei silläkää näy, et sehä on iha yksilöllistä millo se rupee näkyy.. :)

Viikkoja 14+1 ja maha erottuu jo pikkuisen. Luulen, et monet saattaa vaan ajatella, että oon vähän lihonut, mutta yksi kaveri jo kertoi, että oli huomannut asian ennen kuin sanoin asiasta hänelle. Töissä en tosin ajatellut julkistaa asiaa kuin vasta joulun jälkeen.

Jee, vaikka maha kasvaa niin paino oli just pari päivää sitten ihan sama kuin ekassa neuvolassa sillon lokakuun alussa :) JEEEEE!!!!!

Mulla viikkoja 14+1 ja ihan sama juttu, maha kasvanut mut paino prikulleen sama. Eiköhän se kuitenkin pian siitä pakostakin lähde nousuun ;)

Mulla on sama tilanne, eli paino on pysyny samoissa kun ekassa neuvolassa:) JES! Olin varma että paino on noussu, mutta ei ollutkaan! Ruoka ei kyllä oo oikein maistunut, niin johtuu aika pitkälle siitä.

Äiti väitti eilen, että maha on muuttunut ja selkeesti näkyy pyöristymistä. Tämä kommentti tuli, kun sovitin mammahousuja jalkaan :) näki siis todellisuutta vaatteiden alla. Musta tuntuu, että alan kutsua tätä vauvamasuksi sitten, kun se näkyy vaikka olisin makuuasennossa. Siiten uskon itse :)

Kuvia vaan kehiin Lucy ja muut :) Mä tässä taas töissä pähkäilen että pitäis varmaan pikkuhiljaa tilata uusia työhousuja kun ei kuminauha enää anna periksi :oops:

mun oli tarkotus ottaa masukuva kerran kahdessa viikossa eli seuraavan kuvan paikka olis huomenna (18+0) mutta ei mulla oo mitään kuvattavaa!! tuntuu että maha on tänään pienempi kun 2 viikkoa sitten kun laitoin edellisen kuvan tänne. onkohan siellä kaikki hyvin? :eek:

Mullakaan ei ole vielä mitään kuvattavaa ja oon kattonu että ihankun se olis pienempi kun joku aika sitten vielä!
Yritän vaan ajatella että ehkä se alun älytön turvotus on nyt helpottanut, sillon näytti että olis jo paljon pidemmällä kun onkaan.

Raskausviikot 15+6 ja todellakin maha näkyy. Tosin edellisestä raskaudesta jäi liikakiloja reippaasti ja ilmeisesti uusi tulokas on työntänyt mahamakkarat ylävatsalle, kun kumpu on ihan järkyttävän kokoinen. Olin viikonlopun Tallinnassa ja mieli meinas masentua shoppailukierroksella, turha ostaa vaatteita kun ne ei mahdu! Mutta sit eksyin johonkin lastentarvikeliikkeeseen ja siellä oli osasto äitiysvaatteita. Ja vielä ALE! Tää mamma sekosi ihan täysin ja miehen rahapussi keveni! Valikoima oli monipuolinen verrattuna Suomen H&M valikoimiin. Ihania paitoja joissa printtejä, hameita, pikkujouluihin juhlavaatteita ja mammatakkeja! Netistä löytyy hyvin mammavaatteita, mutta mä ainakin olen huono ostamaan ilman sovittamista. Hyvillä mielin otan nyt vastaan pallomahan! :D

Takaisin