Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
upeita masuja kaikilla. Mullakin masu aina ihan oudon muotonen niinku Hekalla ku poju työntää itteensä jostain kohti ulos. [:D] Tässäpä mun masun päivitystä RV 35:

Hei, mulla se vasta masunympärys onki...112 [:D][:D]
Elysee, ei sulla oo hätää, en usko että se tosta enää järkysti kasvaa, ei oo pitkä aika enään.[;)]
Mutta tiiän tunteen kun itelläkin on tuklalaa olla!![&:]
Luulisin muuten että Illiillä on tukalaa olla, olikos sf hänellä 39?
Voi armoa illille, mulla oli edellinen 38,5 synnärille mennessä.
Nyt on 36...[:-]- vielä ehtii kasvaa..
Muttei pelkoo että oisin menossa vielä synnärille..[8|][&o]

Kiva pikkumasu esikoisella [:D]
Elyseelläkin on kaunis, edelleen[:)]
Hekalla hassukumpu[:D]
Lempin oma pikku tikru on tehnyt siellä raidat [:D]
illillä on kunnioitettavan kokoinen masukki [:D]
Eemi ja Hanibööki aina niin hehkeinä siellä masuineen [:D][:D]

Itellä joskus tullu kans ekoista valloittavat raidat, nyt on tullu pari pientä, mut
jotenki vaaleet kuitenkin...[:-]

Jotenki tosiaan pieneltä toi mun masu näyttää tossa kuvassa, ympärys on kuitenki 105cm [:D]

On meillä sitten niin erinäköisiä masuja, mutta ihania kaikki tyynni[:D]

Aamu Mulla aika samannäköinen masu kuin sullaki.
Jospa tääläkin sitten se poika asustaa, niinku oon koko ajan sanonu, miekkonen on sitä mieltä ettei oo poika kun masu on niin pieni.

Tässä ns. virallinen viikon 38 masukuvat. Tälläsii persoonattomii taas tällä kertaa ku yksin kotona olen kuvaamassa.

Ja edestä. Oli pakko laittaa housut jalkaan ku nii kamalat selluliitit olis näkyny sisäreisissä et HUI[:D].

Nii joo: se masun ympärys on edelleen 105.5cm niin kuin paripäivää sittenkin oli.

Aamulla on muuten tosi nätti masu[:)]. Samoin esikoisella. Eikä ikinä uskois edelleenkään et Elyseellä tulossa jo niinkin mones vauva tuosta masusta. On niin tiukkaa ja siistiä tavaraa[:D].

Illilla masun koko on päätä huimaava! Mut ihana tuo on. Oikein kunnon rantapallo[:D].

Lemppin masulla on kans tuota kokoa ja tikrun raapaisut hyvin näkyvissä[;)]. Ihana.

Hanibooki On kylla aika samanmuotoiset masut [:)] Kylla sinnekin poika mahtuu!

Ma kans ihmettelen ja ihailen tuota Elyseen tiukkaa pakettia [:D]

Ja Eemilla kans niin kaunis masu ja varsinkin iho, oot vissiin jaksanut rasvailla [;)]

Illi wou! [:D]

Ja kaikki muutkin, mahtavia mahoja, unohdin jo keta kaikkia oli :)

tosiaan juu, arpia masu täynnä, vaikka vähintään aamuin illoin sitä rasvailisin. mut kyllähän se lääkäri sanoi, että joillakin vaan on tuo kudostyyppi sellainen, että arpia tulee vaikka mitä tekee. ei auta rasvat ei öljyt ei mitkään. mut jääpähän muistoja tästä raskausajasta, eipä tuo minua niin häiritse. [:)]

Ihanan muhkea on jo Riitunkin masu [:D]
täällä tuo sf mitta oli viime viikolla neuvolassa 35 ja masun ympärys äsken mitattuna 95cm[8D]

Tässä 34+2 kun unohtui tasaviikolla ottaa kuva. Pää leikattu irti kun en näköjään onnistu kuvissa[:D]

Ihania masuja mun jälkeen ilmestynyt näytille[:D]

Nyt illalla tuntuu kuin napaa revittäis joka suuntaan.... auts.[:-]

Kiitos Myrsky ja Madie [:)]

kiitos masukehuista[:)]
Mä oon tainnut periä hyvät geenit äidiltä ja äidinäidiltä...Mammalla oli 5 lasta ja oli silti hoikka ja pieni loppuun asti,eikä hänelläkään raskausarpia tullut ja samoin mun oma äiti,3 lapsen jäljiltä ei arpia eikä ylimääräsiä kiloja...

Kauniita vatsoja on kyllä kaikilla[:)]
Ginessalla lähes taiteellisia kuvia[:)]

Ihanan simpsakka masu sulla Miu [:D]

Plääh, mulla vielä 1 vko ja 6 päivää mukamas synnytykseen tai..jopa pitempään.
En jaksa.Oon kypsä ja vali vali.[;)]

Takaisin