Masukuvia

joo noi vessakäynnit on niin tympeitä, oikein välillä suoraan sanoen vtuttaa ja kovasti kun tietää että MILLÄÄN ei voi oikeasti olla taas pissahätä kun just 10 min. aiemmin käyny tiristämässä pari tippaa..ja kun se tunne iskee päälle oikein polttavana, tuntuu että nyt tulee housuun ja samantien[:'(]
 
Pitu 10 minuuttia ei ole edes kovin kauan - mä joudun oikeasti välillä nousemaan illalla ennen kuin nukahdan niin ihan alle viiden minuutin välein, kun tuntuu niin pahalta... että kieltämättä hermo menee!
 
Musta tuntuu välillä, et ku jo nousen pöntöltä, et pitäsköhän edes nousta, ku on vähän taas hätä. Mut ku mitään ei tuu. Sit pääsen sänkyyn ja muutaman min. päästä taas mennään... Great...
 
Tässä vielä mun vika päivitys masusta 39+6. Sorry kuvan huono laatu, kun räpsäisin kännyllä kuvan.

 
Mahtavat masut! Toivottavasti Ginessa pääset tänään jo tosihommiin, niin ei huomenna tarvi enää neuvolaan mennä [:D]
 
Muhkea pallo Ginessa [:)]

Viljonka: kävinkin lukemassa sun blogia ekaa kertaa. Mulla on mennyt jotenkin ihan ohi, että aiot synnyttää kotona. Aika ihanaa [:D], vaikka musta ei siihen kyllä olis ainakaan näin ensisynnyttäjänä ja tietenkään tässä tilassa, mutta ajatuksena on musta ihan mahtava.
 
Hohhoiiii, joo toivoisin kovasti että pääsisin hyyyvin pian sinne synnärille tekemään tän lapsen ulos [:D]
Perkuleesti kolottaa häntäluuhun jokahetki [&:]
 
Mulla taas on ihan järkky kutitus koko ajan mahassa, kun se on niin pinkeenä, eikä sitä oikein uskalla raapiakaan... mutta pian Ginessa päästään, pian [:D]
 
Mullakin on ruvennu kutittaa, ja välistä pistelee navan ympärille
mutta nyt nahka on niin pinkeenä että alkavat arvet alkaa olla kohta näkyvillä..
kiva tälleen vikana päivänä [:D]

Ja peräpukamaa ruppee pukkaa näemmä..voi kehno ...[&:]
Mietin että voiko sitä voidetta tuupata kun on raskaana?
 
Upeita kuvia kaikilla!!!
Illin maha on kyllä mainion näköinen. Olikos jo tietoa kumpiko siellä köllöttelee?
 
Meillä kävi tänään kaveri kuvailemassa meitä ja massua. Tässä hänen kättensä jälki.
Tämän mä haluun suurennettuna makkarin seinälle.

 
Hanibööki, kuvasi aiheutti minussa tunnemyrskyn, AIVAN UPEA JA LIIKUTTAVA KUVA <3

Ja joo, yhes koos ollaan...[:-]
 
illi78:komia masu sinulla [:D], mahtaa olla jo kärsimätön olo saada pikkuinen ulos.
miekin tykkään ajatuksesta kotisynnytyksestä, mutten kuitenkaan ole jäärä [:D], jos kätilö suosittelee lähteä sairaalaan -> lähen sairaalaan, tai jos jänistän [:D] viime hetkellä, niin myöskin lähen sairaalaan. Jos olisin esikoista odottamassa en miekään olis kotisynnytystä ajatellutkaan [:D], mutta nyt, kun on jo kolmea pyöräyttänyt, kätilöllä kokemusta, synnytykset kaikki alle 3 tuntia niin ajattelin uskaltaa [:D], jos tyttö pysyy masussa ainakin rv 38+4 asti ja Isäntäkin on tohkeissaan pääsee vähän tositoimiin [:D] mikäli ei kätilö ehdi paikalle (ajomatka n. 2 h) saapi nähdä miten käy. Saisi kyllä neitimme syntyä jo, en kuitenkaan valita ku itselläni on pieni maha ( sf 32 ja ympärys 98) esim. sinun ja ginessan masuihin verrattuna ja aina ajattelen että minun "tuskani" on pientä [:D], hieman helpottaa.

Voimia [:D], kohta  on nyyti kainalossa [:D]
 
Aivan USKOMATTOMAN KAUNIS kuva Hanibööki...
Tuollaisen kelpaa laittaa seinälle kun seinälle..
 
VAU mikä kuva Hanibööki!!! [:)] Ihailen suuresti.
Minusta ei olisi edes rohkeuden puolesta tuommoseen kuvaan saati sitte että saisin miehen samaan kuvaan ja vielä sekin etten oo mikään kaunein kukkanen ainakaan tällä hetkellä! [:D] 
 
ihania masuja oli taas tullut [:)]

tässä päivitys omasta kummusta, Rv 39+0, ympärys edelleen 115cm


 
uskomattomia masuja ja uskomattomia kuvia! Tuo Haniböökin kuva on aivan ihana[:)].

Mulla ei ole masua enää ollenkaan. Vähä löysää nahkaa jäljellä. Et ei nyt ihan normiksi ole vetäytynyt vielä.
 
Ääh täällä on aina nykyään niin ihania kuvia, ettei tunnu olevan pointtia ottaa omasta mahasta kuvia kun ei se kasva enää ilmeisesti! Tosin ei jaksa edes laittautua kunnolla, jotta sais hyviä kuvia.
Voi kun sais itellekin tuollaisia Haniböökin tyylisiä kuvia![:)]
 
Hanibookilla tosiaan oikein kauvis kuva.

Ginessakin tosi hehkeena vaikka kuulostaakin rankalta sun vikat paivat.

Ja Illin masu naytti kylla pinkeelta. Muillakin hienoja masuja - odotan innolla, etta paastaan nakemaan keita siella sisalla oikein kollottelee..
 
Takaisin
Top