Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
maha päivitystä [:D] tällä kertaa naaman kanssa [;)] vähän typerän näköinen kuva kun naamaan paistaa aurinko mut muuten ei...illalla otettu kuva niin talo varjostaa...

tuosta edellisestä ei mahan koko oikein kunnolla näy joten tässä tämän päiväinen kuva [:D] siis rv 35+0

muoks. mahan ympärys on 112cm

Ihana Eloveena-kuva Riitulla! Tulee niin ikava Suomea. "Illalla otettu kuva" Unohdin jo etta siellahan ei aurinko laskekaan... [8D]

Ihanan isoja kesäisiä mammojen kuvia ilmestynyt tänne. Me palattiin mökiltä tänään. Kiitos hyvien helteiden turvotus on noussut hyvin. Kuten seuraavista kuvista voi naamavärkistä päätellä[:D]. Pikkasen on silmäpusseissa pitelemistä[:D]. Ja ihan naturellina, ilman ehostuksia, eikä tukkaakaan ole kammattu[:D]. Mut näi sitä mökillä yleensä oleillaan.

Toinen

Mun masuni alkaakin olla pieninpiä tässä loppuvaiheessa, ainakin kuvista päätellen[:D]. ympärys nyt illasta mitattuna 103,5cm

Ihanan naturelli Elli, Eemi nää sun kuvat [:D]

Joo pieni tuo masu on muhun verrattuna, masun ympärys 112 cm....

Viikot 33 + 0

Mahan ympärys 111 cm, oma varsi vaan 157 cm.. [&:]

Enään 7 viikkoa laskettuun aikaan, ihanaa [:)]

Sulla on suurinpiirtein samankokoinen masun ympärys ku mulla, mulla on 112 ja sf 36..
oiskiva tietää sun sf, kun samanpitusia ollaan [:D]

Multa on viimeksi mitattu sf viikoilla 29 + 6, ja sillon se oli 27,5 cm.. Perjantaina on neuvola, niin se varmaan mittaa sen nyt sitten.

1,5 viikkoa sit oli neuvola, mut se unohti mitata sen, ku värkkäs sydänäänien kans nii kauan, et mulle tuli niin huono olo, et oli taju lähtiä. Eikä kuulemma enää viittiny sitten mua enää laittaa makkuulleen..

Täällä ollaan vissiin kuitenkin jo laskeuduttu, ku viimeksi 2 terveydenhoitajaa yritti kokeilla et miten päin vaavi on, aluksi sanoivat että perätilassa, et pää tuntuu tuossa ylhäällä, ku oli pieni ja pyöreä [:)] mut sit ku tunnusteli, ja paineli ihan tuolta alhaalta, nii se sanoki että kyllä se pää mahtaa sittenki olla tuolla alhaalla, et se on nii matalalla, et oli vaikia löytää..

Mut ilmoittelen sit pepenä et mitäs se mitta sillon on :)

Kiitos kuvakommenteista. Siinä on mun Bodyguard jengini[:D] Varsinkin nää hurjaharjat ovat kovia vahtimaan mua ja seuraavat lähestulkoon vessaanki perässä.

Riitulla myös kaunis kuva. Ja ihana pyöreä masu

Eemillä ihana masu kans ja katoin että alkaa napakin "pömpöttää" paidan läpi. Teillä näyttää olevan ihanan näköinen mökkipaikka. Meillä on tosiaan saaressa että siellä saa valita joko tuulisen tai tuulettoman puolen[;)]

Haniliinin kuvagalleria on kyllä mainio. Ihanasti näkee vatsan muutoksen.

Hekan maha on niin kauniin pyöreä myös.

Kyllä mun tulee ainakin tätä mahaa ikävä ihan varmasti. Eilen käytiin motskarilla ajelemas ja nauratti kyllä kun sain pitkiä katseita kun olin maha pystyssä ja prätkäkamat päällä [:D] Pikku reissu meni hyvin ja Pikkuinenkin taisi tykätä.Oli ihan rauhassa pyörän päällä ja kun pysähdyttiin alkasi vähän jumppailemaan. Oi ihanaa kyllä.Muistutin kyllä miestä että nyt on sitten vielä arvokkaampi lasti kyydissä kuin aijemmin, ja puristin jaloilla jos musta tuntui että ajoi liika kovaa[;)] Meni nyt vähän aiheen sivusta..

Hanibööki, mun poika ei tykkaa sitten yhtaan tuosta motskariajelusta! Heti alkaa armoton sinkoilu, etta sisuskalut hajoo! [:D]
Mutta juna oli mukava, aina kun pysahdyttiin asemalle, alkoi tokkiminen, etta liikkeelle siita ku olis jo!

Tässä tän hetkinen kuva...Eli 36+3 ja mahan ympärys 123 cm...[8D]
Sorry kuvan tärähdys, mulla tärisee kädet puutumisen takia, joten kuvaaminen on hieman haastavaa...[;)]

Ihania masuja kaikilla [:)]

Omaa masukuvaa en ookkaa pistäny sitten pitkään pitkään aikaa joten tässä ois nyt mun masukuvani kuva otettu maanantaina rv 36+0 [:D] Maha näyttää kuvassa isolta mutta ei se nyt niin iso oo sf mitta on 30cm ja mahan ympärys 104cm, pituutta mulla vaan 163cm joten siks varmaan masukin näyttää noin isolta kuvassa [:D]

http://www.aijaa.com/v.php?i=6404559.jpg

Smellä mojova masu[:D].

Kyllä sä olet Elysee varreltas niin hoikka. Ja vain tuo pallo tuossa edessä[:D]. Mut toi et sulla mahtuu noinkin korkeat alushousut tohon mahan alle on mulle ihmetys[:-]. Mulla kaikki housut rullalla tuolla ihan alhaalla niin et karvat loistaa. Masu alkaa niin alhaalta. Ja alamasu muutenkin aina hyvin herkkä et siihen ei saa painaa mikään. Siis ei mikään! Se on jo ärsyttävää. Onneksi nyt on kesä ja voi käyttää mekkoja, joissa ei ole vyötärönauhaa. Ainoastaan sellaiset mamma shortsit missä on pelkästään pehmeää kangasta ja nousevat kokonaan masun yli mun masuni sulattaa.

Emmää tie miten noi housut tohon sopii[:D]Mut tuntuu istuvan[:D]Mä aiemmissa raskauksissa käytin aina sellaisia odotus "pikku"housuja jotka tuli yli navan,mut edellisestä odotuksesta asti ne on ahdistaneet ja mitä vähemmän mitään vatsan päällä,sen parempi[;)]

aivan mieletömän ihania palloja kaikilla, kukahan se ensimmäisenä näistä masuista jakaantuu [:D]

tässä päivitystä vihdoin omastakin rantapallosta [:)] rv34+6

Takaisin