Masukuvia

kiittää kauniisti kaikkien ihanista kommenteista...

Eemillä ihana pikku punainen vaaveli olalla.. USKOMATONTA... tuota sinä sitten odottelit monen monta kuukautta [:)]
Hienosti on masu jo "palautunut"...välillä tuntuu tällaisista palloista on ihan mahdotonta palautua ollenkaan..

Lempillä mahtavan kokoinen pallo kuljetettavana!
 
Hieno BALLO lempillä, ja sulla on muuten samanlaiset verhot ku mulla keittiössä,-tosin mulla on punaiset [:)]
 
EEmillä pallo vaihtunut söpöliiniin[:D]

Lempillä on kyllä hieno maha, ja hieno kuva myös.

Myrskyllä kans ihanan pyöreä maha.

Samoin oli Asalilla ihanat kuvat ja vatsa . Hyvin on saatu napattua onnellinen odotus kuviin.
 
Lempillä on ihanan iso masu..
ja noi verhot on ihanat.. oon niitä kuolannu jo pitkään, mut en oo raaskinnu ostaa.. Nii ja pitäis päättää haluunko punasena vai ruskeena..
Oma masu on edelleen pieni ja pinkee.. ympärys tasan sata ja nyt on 35+6...
 
Laitanpa mäkin tänne uuden masu kuvan vaikka musta tuntuu ettei tä maha kasva mihinkään samalta tuo näyttää.. Naamaton kuva vieläkin kun itse näitä otan niin on vaikee saada nassuu mukaan ja toisaalta enpä tiä kehtaisko sitä tänne ees laittaa...

tä on tältä päivältä eli rv 36+2


 
kiitoksia kommenteista/kehuista, onhan tuolla mahalla jo kokoo, 120cm ympärys ja sf 36! [:D]
Essi: niin noi kelohonka verhot on plussakortilla tarjouksessa anttilassa muistaakseen 35,95kpl. hirveen työn tein että sain noita violetteja 4kpl kun kaikkialta olivat loppuneet...
 
Tässä kuvassa näyttäisi maha paljo pienemmältä kuin aiemmin, vaikka masun ympärys on nyt 116cm. Sf mitta on 33cm

 
Tässä vielä masu etupuolelta kuvattu :D Kauheat tiikeriraidat tullu tällekki mammalle.

 
Ihania uusia kuvia kaikilta tullu tänne taasen [:)]

Eemillä ihana vauveli ja hyvin on masu pienentynyt [:)]

Tässä ois omasta pallosta kuva otettuna eilen rv 39+0, sf mitta oli torstaina 33cm ja mahan ympärys ite mitattuna oli n. 109

http://www.aijaa.com/v.php?i=6468705.jpg

Ja sitten vielä toinenki kuva missä näkyy kasvot [:)] semmosta en tänne vielä olekkaa laittanu joten tässä se nyt on [:D]

http://www.aijaa.com/v.php?i=6468744.jpg
 
Kuva RV39+0



Saimpahan vihdoin edes tuon yhen kuvan tänne..
Yritin myös laittaa sellaista "kuvakoostetta",
jonka olen koonnut paintilla.. Tämä vain herjaa, että:
"Kaikkia vaadittavia kenttiä ei ole täytetty"
Missähän mättää, kun en saa kuvaa liitettyä?
 
kaunis kuva Ebeth[:)].

Grenietä on käynyt tosiaan tikru raapaisemassa[:D].

Paukken masulla on todella kans kokoa[:D].
 
Laitetaanpas pitkästä aikaa masukuva joka jäänee viimeiseksi [;)] Minulla tulee ikävä tätä palloa!!
RV 38+6:

 
Tässäpä minun pallo rv 37 +1:
Ei ainakaan vielä oo mulla tiikerinraitoja mut on kyllä niin kiree iho masussa et voi olla että niitä ilmestyy kun on vielä aikaa. [:D]
 


 
Pitäis kait itsekin ottaa joku kuva mahasta, ei olla kauheasti kameran kanssa kuvailtu! Mittasin ikeassa mahan ympärykseni viime viikolla (35+4) ja oli tasan 100cm. Sf-mitta menee alakäyrillä koko ajan.

Kohta näitä massuja ei enää ole! [8|]
 
Täällä mahan ympärys oli viikko sitten 115 cm..vaikka kaikki sanoo pieneks tätä kupua..[:D]..nyt en kyllä enää mittaa, saa miun puolesta kasvaa.
 
No hups, onpas myrskyn maha tippunut [:D] veikkaan että tuota mahaa et kauaa enää kanniskele mukanas :D
 
juu on se masu valahtanut, vessassa kun saa juosta yhtenään ja pää painaa ihqusti tonne alakertaan[:-]
 
Takaisin
Top