Masukuvia

Vasemmassa 33+0 / Oikeassa 34+3


Äskön mittasin ympäryksen ( viikkoja nyt 34 + 6 ) ja oli 115 cm! Tosin söin just melko tuhdin iltapalan, et muutaman sentin voi kyllä pistää sen piikkiin.. [:D]

 
Hienon näköinen masu heka [:)]

Miu, joo tätä saa ihan vaappumalla kantaa.[;)]
Mun äiti soitti toissapäivänä että ootkos vielä yhtenä kappaleena.
JOO-OLEN ,ja synnytän vasta joulukuussa tän, vastasin...[:-]

En vastaa enää puhelimeen sit jos tää menee yli... tai ainakin nyt tuntuu siltä .[:-][:D]
 
Kauniita masukuvia kaikilla taas!!
Toi Haniliinin taulukko on kyllä hieno[:)]

Täräytetäänpä nyt omat paljas vatsa kuvat tänne kans. Laitoin miekkosen kuvailemaan. Nyt kun katoin noita kuvia niin ei mun maha nyt niin samalta näyttänytkään Aamun mahan kanssa[8D]
No joo, mutta tämmönen kumpu löytyy vaatteitten alta. Näkyy ihanat kuoppaarvet[:'(] muistona lantion murtumasta.




 
Mikä ihme punainen raita tuohon kuvaan on tullu alamahaan?? Ei kyllä oo mahassa tommosta, kun ihan tuoreita kuvia ovat[:D]
Ja tässä sivuprofiili...

 
Joo Miu mua on naurattanu kans tuo napa ku on tua sivussa. Pitääkin kattoa palautuuko keskelle vai onko se koko ajan ollu sivussa, siis ennen raskauttaki[;)]
En oo oikein varma et onko toi verisuoni joka jatkuu navasta tonne ylös vai onko samaa linea negraa, vai miksikä sitä nyt taas kutsuttiin[:D]

Mua ärsyttää noi arvet,kun ne on tollasissa "kuopissa" Ja vakuutusyhtiön mukaan ei oo pysyvää kosmeettista haittaa[&:] Ei ne häirittis,jos ne olis pinnas,mutta kun on tommeset, eikä siihen vaikuta vaikka olisin kuinka hoikka tahansa.
No kylläpä tässä on vuosien mittaan oppinu elämään niiden kanssa onneksi. Siinähän nuo ovat eikä muuta voi.
 
Oliskohan noita raskausarpia tullu vähempi jos olis käyttäny jotain tukivyötä? tuli vain tässä semmoinen mieleen ku tuo masuhan painaa aika paljo nii sen takia repeytyy iho ja tulee noita arpia... Olis sillä tukenu ettei maha roiku vapaana. Mulle on tullu ihan mahdottomasti noita raskausarpia, en kehtaa ees laittaa kuvaani tänne ku on nii kauhean näköinen. en oo ottanu pariin viikkoon kuvaa ollenkaan.
 
JOo noi sivuilla olevat[:D] Se on varmaan mun päänsisällä, että näyttävät hirveiltä. [8D]

Joo arvet kertoo vaan eletystä elämästä. Saa sitten joskus lapsukaiselle kertoilla mistä mikäkin arpi on tullut tähänkin kroppaan[:)]
Kyllä mä viime kesänäkin narubiksuissa "keikistelin" rantsulla, vaikka ne narut näytti katoavan tonne arpikuoppiin osaksi.
[:D]

Grenie Noi arvet on vuodelta -94 kun mulla on ollu lantio murtuma. Raskausarvilta oon vielä toistaiseksi säilynyt. Systerillä on sitten niitä varmaan munkin edestä.Kolme lasta kun on synnyttänyt jo [:)] Mä oon vähän jälkijunassa kun nyt on eka tulossa, systeri vielä 3 vuotta nuorempi.
 
Lihoin viisi vuotta sitten 24kiloa kun tapasin nykyisen mieheni. 52kg -> 75kg..Silloin tuli reisiin aika paljon "raskausarpia" Nykyään ovat enää hopean värisiä ettei niitä enää paljoa huomaakkaan.

En oo tehny oikeastaan mitään hyödyllistä viimeisen neljän kuukauden aikana, vaikka olo on ollut ihan kohtalaisen hyvä. Välillä vain nuo liitoskivut laittaa irvistämään kun yrittää sohvalta nousta. Olen kyllä päästänyt itseni todella huonoon kuntoon. Toivottavasti synnytys menee hyvin et saisin sitte alettua kunto treenille. Raskauden aikana on tullut nyt 11kiloa lisää. tällä hetkellä tilanne 75kg-> 86kg..
 
Täältä tulee kuvapäivitystä[:)] möhömahaa rv37, ympärysmitta edelleen 105cm ja sf 35cm [8D]


 
piitkästä aikaa otettiin kuvia tänään... eli tässä näkyy masu 35+4.
aivan valtavaksi koen kyllä itseni, kuvissa se jotenkin vielä korostui ja ihan turha oli yrittää
vetää mahaa sisään [8D] ja kädetkin on näköjään paisuneet taikinan tavalla... mutta yritys hyvä näyttää onnelliselta
silti [:D]

 
ja vielä meidän eka "perhekuva" ... [:D] oli niin kiva kun onnistuttiin ottaan yhteiskuvakin..
niitä tulee kuitenkin niin harvoin..

 
Tosi kaunis kuva Asali[:D].

Haniböökillä masu on aivan ihana, enkä mäkään mitään arpia näe mut sen mä näen toi sun masus on tipahtanu oikein kunnolla alas!!! Silloin ku kaupungilla tavattiin niin se oli ainaki 5cm korkeammalla!!!

Myrskyn
masu näyttäämyös mojovalta[:)].

Minä päätän omat masukuvani tähän. Eli RV 39, öö ei ku siis mun etureppu 3pvä synnytyksestä ja se masun sisältö näkyvissä![:D][:D][:D][:D]


 
Voi jee Eemi, kuin sopo pieni tytto sielta masusta sitten putkahti! Tollasen masukuvan makin haluun jo pikapuoliin [;)]
 
Voi että on Eemi sulonen pakkaus sulla olalla siinä [:)][:)]

Ihan simmut kostui, ja hyvin on etureppu pienentynyt...
mulla ihmiset (jotkut älykääpiöt)
Aina kommentoineet että onpas sulla vielä iso masu.. noh, pieni akka, iso kohtu -iso lapsi..
ei se ihan parissa päivässä siitä tokene...[;)]
 
Ihania kuvia! Eemin tyttö on tosi söpö. Minkäs väriset hiukset neidille sitten loppujen lopuksi tuli?
 
Kääk miten ihania kuvia tullut! Asali oikein säteilee ja Eemin tyttö on itse suloisuus![:)] Ja aika reippaasti on kyllä masu pienentynyt[;)]
 
Aivan ihana neiti Eemillä [:)] Tahtoo jo oman pikkuisen syliin myös. Miten malttaa odottaa vielä muutaman viikon [8|]
 
Eemillä on hurjan suloinen paketti olalla ja masukin kutistunut jo älyttömästi[:D]
Asalilla ihanat kuvat, odottavan äidin onnellista hehkeyttä[:)]
 
ihania kuvia kyllä asalilla ja eemillä! kuten moni muukin on jo sanonut, teidän neiti on todella suloinen [:)] pian minullakin oma pieni nyytti tuhisee olkapäällä[:)] maltan tuskin odottaa (kun en malta muutenkaan[:D])
 
Takaisin
Top