Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania masukuvia tullut!
Voi Tweety, aivan ylisuloinen tuo sun vimppakuva. Näyttää siltä että koiruus yrittäis tirkistellä masuun,että minkäs näköinen otus siellä asuu[:D]
Mun koirat tuli kattoon että mitäs se mamma täälä koneella ääneen höpisee ja ihastelee.[:)]

Kyl te vaan mammat olette mahtavan kokoisia kaikki[:D].
Siellä Tuurissakin kun vkl käytiin ja näkyi paljon odottavia naisia niin mä tunsin itteni todella pieneksi. Vaikka mulla on laskettuun enää alle kolme viikkoa. Masu tuli alkuun nopeasti mut ei kai musta voi kauhean suurta tullakkaan ku en muutenkaan järin suuri ole. Pituutta keskimittaisesti mutta ennemminkin hoikka. Ainahan nää koko asiat on rakenne kysymyksiä. Toiset vaan tulee suuremminksi ja toiset pienemmiksi. Mulle riittää tää oikein hyvin. Ahtistaa ihan tarpeeks.

Käytiin tänään Haniböökin kanssa herkuttelemassa Waynes coffeessa. Syyskuisista oli napa mukana. Laitettiin sit herkku- ja jutusteluhetken päätteeksi navat vastakkain. Tässä siis terveiset helteisestä Vaasasta

Laitetaan tasapuolisuuden nimissä molemmat[:D]. Ku toinen irvistää toisessä ja toinen toisessa[:D].

Tai siis mulla on naama rutussa ihan molemmis kuvis[:D].

Näyttääpä mun masuni isolta näissä. Mut taitaa olla kuvakulma, joka vähän sanelee ja sit tietty se tosiasia et masun malli on ihan erilainen. Haniböökillä se on tuolla tosi korkeella ja mulla alenpana.

Mun yks setä muuten sanoi et heidän äitinsä eli mun mumma, jota en ole koskaan tavannut sanoi aina et poika vatsa kasvaa ylös ja tytöt roikkuvat alhaalla. Ja mun setä tuumas perään eiköhän tuo täti tienny mistä puhui ku niin monta lasta kantoi. Mun isällä oli yhteensä 14 sisarusta. Melkein yhtä paljon poikia ja tyttöjä. Aika uskottava komentti noin kokeneelta. Mut iedäppä tuota siltikään pitääkö paikkaansa?

[:D] Ihana tuo mun irvistys tossa ekassa kuvassa. Se tais olla se aivastus joka oli tuloillaan,ja jäi sitten kuiteski tulematta.

Jännä nähdä kyllä sitten kumpiko tuolla mun masussa asustelee. Kovasti oon kyllä alusta asti ollut sitä mieltä että poika siellä on, mutta saas nähdä sitten.
Eemin tyttöhän nyt onkin jo varmaa kauraa. Mutta jos mulle tulee tosiaan se poika niin sitten pitää paikkansa kyllä tuo setäsi kertoma kommentti[:)]

Kyllä oli ihana päästä kotio tuolta paahteesta, mekko kyllä tuntui ihan kostealta kauttaaltaan[8D]

Ihania masukuvia taas lisätty vaikka kuinka paljon [:)].
Ootte niin hehkeinä Eemi ja Hanibööki, kuumuudesta huolimatta, ihanat kuvat!

Mies kysyi äsken, kun mun olan yli näitä kuvia katseli, että missäs mun masukuvat on... No, vähän on hankala itse ottaa ja kyllästyin kinuamiseen, kun ei ottanut vaikka pyysin[:(]. Masun ympärys on 107 cm, sf-mitta oli 32 viimeksi nlassa viikoilla 36+2. Poikamassu taitaa täälläkin olla kun on niin ylhäällä[:)].

Saitko Hanibööki napattua kuvat itelles? Musta toi sun irvistys aika hehkee[:D].

Huh, aamu masun ympärys tältää aamulta 37+3 105cm!! Jäiks viime mittaus 6.7 oli 103,5 ilta-aikaan, eli 1,5cm lisää 8 päivässä!!!! Apua! No ei kai se koko ajan noi paljoa kasva?

Jeps, onnistuin nappaamaan kuvat omalle koneelle[:D]
Mä en oo saanu mittailtua mun mahan ympärystää,kun meidän "kangasmitta" on jossain tosi hyvässä tallessa. Pitää varmaan ostaa uus kaupasta,ni sitte löytyis tuo vanhaki varmaan[8D]

mahtavat mamit[:D] on kyllä ihan erimalliset masut teillä[:)]
täytyispä meidän pääkaupunkiseudun mamienkin napata ens kerralla kuva, kun päästään kahvittelemaan[:D]

Se olsikin hauska kuva nähdä jos olis paljon mammoja masuineen samassa kuvassa[:D][:D]. ottakaahan ihmeessä ja tavatkaa jo pian uudelleen ennenkuin ensimmäiset alkaa jakautumaan.

Voi kuinka hehkeina Eemi ja Hanibooki! Ihania kuvia. Otin itsestanikin tanaan, taytyy illemmalla yrittaa laittaa naytille.. (Jos viela kerkeis ennekuin se vauva tulee..[;)])

Tässä tämä mun jättiläismassu ja huomaatkaa myös melkoiset nakkisormet... [:-]

dodiih illi nyt alkaa sun masulla oleen kokoa [:D] aivan mahtava[:)]
mulla on niin kiitettävästi alkanut mahanahka repeillä, että kasvu tuntuu jatkuvan[8D][8D] huomasin että ihan vajaan viikon sisällä on navan ympärille ilmestynyt pari punertavaa raskausarpea[&:][:-] jotenkin kiristää ihan sikana tuo nahka[8|]

Oli pakko laittaa tää kuva tänne(vaikkakin ällöttävä karvainen massu näkyy), huvitti niin aamulla ku vaavi vissii pylly pystyssä ollunna [:D]

Niin et olkaa vaan ilosia jos selviätte parilla arvella. luulis tuon kuvan pikkasen lohduttavan [:'(][:D]

heka21: jännän näkönen kuva.. [:D]

Mulle on tullu raskausarpia mut ne on pää asias jääny tonne navan alapuolelle näkee itse vain peilistä. Ovat melkosen paljon leveempiä ku teini iässä tulleet arvet.. Lisäksi mul on tullu ihan hulluna arpia reisiin ja pakaroihin. Muutama arpi löytyy jopa pohkeen yläosasta. Mutta mä tiesin et näitä tulee kun niitä tuli jo murkkuiässä paljon..[&o]

Kyllähän tuo paino tuntuu aikalailla jo jaloissa ja varsinkin kantapäissä iltaisin [:-]

Mä en ole vielä huomannut selkeitä raskausarpia, muta tosta navan tietämillä on kyllä aikas tummaa ja ihan sellainen kiillotettu, kun on jo niin pinkeenä, että jos se vielä kasvaa, niin sitten tulee varmasti nahkaan repeämiä. Mulla on masu myös ihan tunnoton, ja sitä kutittaa, mutta se kai kuuluu asiaan!?

Joo ja kyllä toi Lempinkin masu on melkoinen, ja kuitenkin pari viikkoa mua "jäljessä"....

Rv 36+0 ja masu on jo iso ja painava.Jospa nää alkais jo jäädä vipoiksi kuviksi.....
Vy 99cm(ei koskaan oo oltu näin lähellä metriä[&o])

Takaisin