Masukuvia

Emery13

Kommentoinnin ninja
Kesämammat 2016
Toukomammat 2018
Mä nyt aloitan kun mulla viikot 10,12 ja 13 kuvina[:D]
Ja ne linkit ei näkynyt,eli uusi yritys kohta
 
ALKUPERÄINEN: elysee

jaaha,en nyt niitä saa näkymään....


 
Yritän ladata muutamia kuvia tähän:



Muoks: Eipä annakaan ladata koneelta kuin yhden kuvan kerrallaan. Eli tässä tilanne 9+4.
 
Onko tässä vastauslaatikossa joku kuvake josta saa laitettua liitteen,niin että saan kuvan kun ei tuo aijaa toimi tänne?Neuvoja[:D]
 
Nätti pieni masu^^
 
Minäkin sitten lykkään muuminkuonon tänne-se on jo iso[:)]
Ja pituutta 157 cm,paino tällähetkellä aamulla 60,1


Rv 14+6


 
Mä koitan laitta kans illalla kuvan kuhan saadaan otettua.

Mä taidan yhtyä tuohon Ginessan masun kokoon. Näyttää aika paljon samalta[:D] ku täälä.

Mut mistä sen kuvan saa liitettyä tähän????
 
oi miten ihania masukuvia..Mulla ei varsinaisesti näy masu kun on ylipainoo jonnin verran..mut laitellaan kuvaa kunhan kerkeän ottamaan..;D
 
Eemi, kirjoitat viestiä ja viestin alalaidassa on lataa tästä,upota kuva viestiin lataa tiedostosta sun masukuva,
upota ja paina ok.
Toivottavasti saat kuvan näkyviin nyt!!![:)]
 
Vielä kerran uusinta yritys. Tästä jos tulee niin ihan uunituore kuva. Viikot nyt tasan 15.

Koko ajan väittää et olis liian iso tiedosto vaikka mies tossa jo pienensikin kuvaa.

Kyl maar kaikilla on vaan niin suloisia masuja. Ihanaa kun Elysee on ottanut kuvia jo niin alusta lähtien, että masun kehityksen nökee ihan selvästi. Pitääpä itekkin ruveta kuvaamaan[:)].

Voi KAKKA!! Ei onnistu. Muka liian suuri

Ihanaa kun ELYSEE olet kuvannut niin tiuhaan jo heti alusta niin masun kasvun voi ihan selvästi huomata[:D].

 
YESH!! Vihdoin onnistui. Mut tulipahan tosi iso kuva[:D].

Mulla siis stategiset mitat: pituutta 166 ja painoa taitaa olla tällä hetkellä n.60kg. Tai piirun verran alle. Mutta nousussa on.

Me onnistuttiin sit kuvan latauksessa kun kuvan koko oli alle 200KB. Ihan vihjeenä muille jotka taistelee saman ongelman kanssa. Onneks on asiasta jotain ymmärtävä mies ku ite en olis osannu tehä mitään.
 
Niin, siis mulla on pituutta 164 cm ja painoa tällä hetkellä jotain reilut 57 kg. Kyllä ton jo huomaa selvästi vaatteidenkin alta kun kaikki vanhat paidat on jäänyt lyhyeksi ja muutamat housut kiristää! Ja huom., noissa kuvissa vedän vatsaa sisään ja notkoa pois! Jos pitäisin rentona niin olis paljon isompi.
 
Kyl Sadutar niistä sun kuvista hyvin näkyy kuinka varsinkin siinä navan yläpuolella oleva kumpukin on kasvanut[:D]. ja alavatsa tullut ulospäin. Sulla on tosi nätti masu. Mä itselläni kutsun tuota navan yläpuolista masua "suolimasuksi"[:D].  ku eihän vauva ole vielä edes navassa mut pitäähän niiden suolienkin jossain olla[:D].

Ite en tullu ajatelleeksi miten kuvassa seisoin vaan ihan normaalisti, tosin kädet ylhäällä mikä voi yläselkään tehä vähä notkon näköstä.

Mut eipä kai näiden kuvien tarkotus olekkaan mittailla kenen masu on isoin[:)]. Kaikki kasvattavat yksilölliset ihanat masunsa. Joillekkin tulee iso masu joillekkin pieni masu. Niinkuin mulla oli ekassa raskaudessa hyvin pieni. Tästä ei vielä tiedä miten iso tulee. Mut viimeksi näillä viikoilla ei masusta ollut tietokaan. Kun taas mun veljen vaimo, jolla on nyt kolme tyttöä niin on joka kerta ollut nii suuri, että on joutunut n. vk 30 käymään kokoultrassa kun lääkäri epäillyt vauvankin kasvavan tosi nopeasti. Eikä sieltä ole yhtään yli nelikiloista tullut. Hän on vaan sen mallinen et koko masu tulee ulos kropasta. Se vaan on kiinni siitä miten paljon kenelläkin tilaa lantiossa ja kuinka pitkä selkä on. ym. kaikki muut yksilölliset asiat. Niinkuin Ginessalla on pituutta melkein 10cm vähemmän kun mulla niin hänen masunsa tulee varmasti olemaan suuri ja kun vielä neljäs muksukin niin kudokset on sen verran tottuneet venytykseen. Älä Ginessa ota pahalla tuota venymis kommenttia[:D]. Siihen jo kertaalleen venytettyyn mä tän oman masun kasvun tässä toisessa raskaudessa laitan[:)].
 
Juu eipä mitiä,tiedossahan tuo on[;)]
Sillon ekaa oottaessa pidin 26 tuuman leviksiä vielä 7 kuulla,
jolloin  maha pullahti ihan yhtäkkiä vartalosta
ulos[;)]
 
Takaisin
Top