Masukuvia!

Simppu: Oon ehdottoman ihastunut tuohon kissaan [:)] Täällä miehen kanssa aina katsellaan, kuinka kisuli jaksaa joka kuvassa olla =)
 
Tässä 14+6. Onhan siinä muutosta edelliseen, vaikkei sitä itse meinaa aina huomatakaan [:D]

 
Huh kun oon kateellinen teidän massuista! Itsellä viikkoja 17, mutta mahaa ei näy ei kuulu. Vielä aika hoikka olen, että olisin luullut et se tulee heti esiin, mutta ei.. Tiukimmatki farkut menee vielä jalkaan. Tosin iltaa kohden ja syömäilyn jälkeen turvotusta on, mutta sitä on mulla ollut aina. No, ultra onneks 10.12 niin siellä saa tietää josko kaikki kunnossa.
 
Minisanni, no ei mullakaan kehuttavaa kumpua (mikä siis johtuisi vauvasta [:D]) ole. Hankala tuosta sanoa onko kehitystä tapahtunut? Tää on kyllä hämärä vaihe - mitään ei näy ei tunnu, oireita ei ole mutta pitäis tajuta että on raskaana. [8|]

(Simppu latasin sen Gimpin, sain muokattua kutakin kuvaa yksinään, mutta yhdistämisestä ei tullut mitään. Tein Paintilla... Vanhassa vara parempi. Jos on lyhyt ja helppo selittää miten yhdistät sillä laita vaikka privaa [:D])

edit: seuraavat otan kyllä paita päällä...

 
[align=left]zaizai76: mulla on kans ihan sama tunne, et liekö siellä ketään ja eilen itseasiassa sanoin miehelle, et en oo vieläkään kunnolla tajunnu, et meillä oikeesti on vauva enskesänä.[:)]
[/align]
 
Mäkään en onnistunu sillä Gimpillä tekeen mitään joten paintin tuotosta;
Tuorein kuva otettu viime perjantaina rv 16+0 [:)]
(Muokkasin hiukan kun tuli ihan hervoton eka..)

 
Minttura: Aivan mahtava massu sulla...[:)] Ja mä ku luulin et mun maha on kuulan muotoinen mutta kyllä sulla enemmän.. Ihan poika massun näkönen.. Eli jännityksellä jäädään odottamaan mitä sulle sieltä tulee....

Tällanen kupu täällä...


 
Kiitti mom [:D]
Sää taas pyöristyt nätisti.
Tää oma on kyllä ihan samanmallinen kun pojista on ollut (voi vatsanahka parkaani [:(] ) mutta oireet on kun tytöstä, että mielenkiinnolla odotan joulukuuta ja ultraa [:D]

Meillähän on muuten ihan samat viikot ja la [:)]
 
Joo huomasin kanssa ku katoin et samoissa päivissä menossa [:)] mulla olis se rakenne ultra 17.12 ja ootan ku kuuta nousevaa että sinne pääsisin jo et sais tietää kumpi.. Tytön kun sain levisin sivuille mutta nytten peppu ja jenkkakahvat hävinny johki enkä oo menny olleskaan ylöspäin.. Alussa laihduin 6.4 kg ja nyt pitäny painoo samana koko ajan vaikka massu kasvaa aivan kamalaa tahtia.. [:D] Jännä nähä.. ps. tytön aikana mulla oli tollanen maha vasta viikon 20 jälkeen.. levisin vain sivuille ja näytin läskiltä [:'(].. Mutta maailman paras tyty sielt synty.. on kyllä sellanen enkeli...[:)]
 
hannaton: Pompo kiittelee, se taitaa itsekin tietää että on julkkis [:D]

tini: Voi miten suloinen massu!

Minisanni: Se on niin yksilöllistä! Kyllä se pullahtaa sielläkin ja varmasti saat vielä olla ylpeä pallottavasta massustasi! [:)]

Sofi: En oo siis ite käyttäny Gimppiä, meillä on toi photari. Mutta sun kuvahan onnistu Paintilla näköjään hyvin, back to basics! Ja Mintturalla myös! Älä Sofi arastele, paljaalla massulla näkyy hyvin muutokset, kyllä se massu pyöristyy palloksi sinullakin, ihan selvästi on jo muutosta tapahtunut [:)]

Minttura: Mahtimassu! Hauskasti noussut ylöspäin viikossa, onko aiemmissa raskauksissa pullahtanut noin selvästi? [:)]

mom83: Kaunis massu sielläkin, taitavat kaikki sen jo tosielämässäkin huomata?

Omaa: Huomenna taas aika kuvata viikottainen massu, hauska nähdä onko muutosta tullut kun mahaa on vihlonu niin kovasti tällä viikolla. Asiaan saattaa vaikuttaa kyllä tuo täysin jumissa oleva suolikin, äh. Ihanku siinä Vi-Siblin mainoksessa missä se nainen hinkuttaa alas sieltä liukumäestä vasta porttien sulkeuduttua illalla [:D]  Pitäisi ehkä käydä ostamassa kyseistä tuotetta, jos vaikka lähtis liukumäki luisuun! (sori off topic ja ällö aihe![:D])
 
Simppu: Eihän tuota vattaa enään piilota mihinkään [:)] talvitakkiakin jouduin jo isompaan vaihtaan ku mikään mikä viime talvena oli ei mee päälle [:D] ... Tuohon tukkeutuvaan suolistoon niin kokeileppas syödä aamupalaks ruisleipää , teetä ja piltti luumusosetta.. Itellä ollu ihan sama vaiva ja alko mahaan sattuu ja vihloon.. mut kyl tuo aamupala autto ja hyvin
 
mom83: Pitääpä kokeilla, kiitos vinkistä! Tuoreita luumuja yritin syödä mut ne ei auttanu tähän vaivaan ja puolet rasiasta oli aina raakoja niin luovutin niiden ostamisen [:D] Piltti vois upota paremmin! 
 
mom mä kans neidistä levisin sivuille ja maha oli todella ylhäällä, hengittäminen oli vaikeeta jne..
Pojista taas masu on kasvanu suoraan eteenpäin ja kakkosen kohdalla meinas napakin jo ratketa kun niin puski tohon eteen,, Ja semmoset farkkuhaalarit mitkä ostin esikkoa ostaessa, en voinu käyttää poikia odottaessa koska ne paino inhottavasti alamahasta eli poikien massut on ollu todella alhaalla.

Kiitos Simppu [:)]
Juu mulla on noi edellisetkin pullahtaneet todella ajoissa noin näkyville, nythän tää massun muoto on taas ihan eri kuin viime viikolla, tässäpä siis kuvaa tulossa [:D]
Hassua kuinka toi noin vaihtaa "malliaan", pakko oli liittää tohon kollaasiin toi, että huomaa itekkin kuinka se kasvaa [:)]


 
Hienoja massuja on teillä. Täällä edelleen just ja just näkyy että ootetaan.. Nyt tuntuu sellainen kohouma alavatsalla kun makaa selällään eli kyllä se vaavi siellä köllöttelee. Mulla on ollut sellaisia pieniä aavistuksia pikkupotkuista jo tässä parin päivä-ehkä viikon verran.. kaipa ne niitä on. Voiko ne tuntua jo vko:lla 16? Tosin huomenna alkaa uusi viikko.
 
Minttura: No on kyllä tosiaan taas muuttunu paljon tuo sun massus! Sievä on 

Tässäpä tämän viikon massu! 18+0 siis alkoi taas tänään, alkaa puoliväli siintää jo! <3


 
Simppu, ummetukseen kuulemma tehoavat parhaiten keitetyt luumut, tuoreet lisää kyllä kuidun määrää mut voi olla liian "väkevää" ja vaikeasti sulavaa suolistolle. Luulen että kuivatutkin on paremmat kuin tuoreet. Kannattaa muuten vertailla niitä pilttejä, joissain on parikymmentä prosenttia vähemmän hedelmää kuin toisissa... Loppuhan on sitten, mitä? Perunajauhoa?

Ihania masuja! Kun omakin kasvais. Olen ihan alkuteloissa ja 15 tulee just täyteen. Onko siellä ketään?!
 
Sofi, juu ne kuivatut on musta vaan jotenki tosi ällöjä [:D] Vois kuvitella että niissä pilteissä suurimman eron tekee veden määrä [:)] Mut hyvähän niitä on kattoo eikä sokeesti vaan ostaa. 
 
Kiitos [:)]
Tää eturessu nyt on venyny jo niin monesti että äkkiä muotoutuu [:D]

zaizai kyllähän sieltä liikkeitä voi jo hyvin tuntua! Mä tunsin tässä nyt siellä rv13 tienoilla ja vahvistus mun epäilyillehän näky np-ultrassa kun pikkanen potkas just kohdunseinämään ja samalla se tuntu [:)]

Simppu kiitos [:D]
Sullakin nätti ja tuommonen siro massu, mielummin mäkin vielä pienempää kantasin, tää kun tulee venymään melkosiin mittoihin *nauraa*

Ja pituutta kun ei itellä ole kun 160cm niin tulee aika lyllerö-olo [:D]
 
Mulla on nytten jo lyllerö olo.. just katoin peilistä ku tulin suihkusta.. Ja kylläpäs olen taasen iso.. Pituutta 173 cm silti oon ku mikäkin tankki... voin vain kuvitella kui isoks tää paisuu.. ku miettii miten pikkunen masu oli ekas raskaudes loppusuoralla ja nyt jo meen sen mahan ohi ja viikkoja vasta näin vähän [8|]
 
Takaisin
Top