Täällä ollaan taas. Eilinen olikin sitten vähän erikoisempi päivä. Aamulla alkoi tosi kova polttelu alavattassa ja selässä. Tuntu samalta, ku ois tosi kovat menkkakivut. Seurasin tilannetta ja olin sitten neuvolaan yhteydessä. Neuvolassa kävin ja sieltä se laittoi mut äippäpolille, kun vauvan sydän löi vähän hitaanlaisesti. Äippäpolilla kaikki tarkistettiin ja vauvalla oli kaikki tosi hienosti, kohdunkaulaakin 4cm että ei ollenkaan paha [:)] Tuli ihan skitso olo, kun itte olin niin kipeä, etten meinannut pystyä olemaan ja kaikki vaan hokee, että kaikki kunnossa. Sitten se lääkäri sano, että kipu voi johtua siitä, että luut siellä siirtyilee.. Siirtyilivät sitten taukoamatta aamuseittemästä siihen saakka kunnes sain unen päästä kiinni. Illalla olin kuumassa suihkussakin puoli tuntia ja otin tätä paljon puhuttua Panadolia [:)], mutta ei sekään auttanut. Ihan järkyttävä kipu ja polte koko lantiossa.
Tänään sitten soittelin neuvolaan eiliset kuulumiset sovitusti ja sanoin, että en ole kyllä enää työkuntoinen, vaikka miten päin yrittäisin. Neuvolan ohje oli, että soitan työterveyshuoltoon ja hommaan sieltä sairasloman viimeisiksi päiviksi (ois enää 6 työvuoroa). Siellä vastasi joku "aurinkoisen palvelun ammattilainen", joka sanoi, että seuraava annettava aika ois 24.11. Pikkasen liian myöhään, kun äitiysloma alkaa 22.11.! Sen jälkeen soitin omalle terveysasemalle, kun tämä idari sieltä työterveydestä niin käski. Sinne joudun soittaa huomenna aamulla uudelleen, että voivat antaa akuuttiajan.. Tuntuu aivan paskalta suoraan sanottuna [:(] Maailman ihaninta on, että vauvalla on kaikki hyvin, mut mulla ei hitto vie ole. Musta oli tosi outoa, ettei neuvolalääkärikään ota tätä asiaa nyt hoitaakseen, vaan pitää mennä johonkin terveysasemalle, vaikka mun raskaus ei niille ole kuulunut missään vaiheessa. Ihan sairasta olla vakuuttelemassa, ettei voi tehdä töitä, kun ei voi edes liikkua. Ihme touhua.. Huh! Pientä purkautumista tulee nyt täältä päästä, koittakaa kestää [:)]