Vedin tissikipuun paracetamolia ja nukuin liivit päällä. Silti sattui joka kerta pirusti, kun piti asentoa vaihtaa. Kuin veitsi olis työnnetty nännistä sisään.
Että voi yksi tukkeutunut huokonen tehdä kipeää! Aamulla huomasin, että siihen nystyrään oli tullut valkoinen pää, ihan kuin finnissä. Sattu hulluna koskeakaan siihen, mutta nipistin sen silti pois ja jo alkoi helpottaa. Sieltä tuli vaikka kuinka paljon sitä töhnää. Sitten desinfiointi, fucidin-antibioottivoidetta ja laastari päälle. On se tietenkin vieläkin kipeä jos rinnat kipristyy vilusta tai muuten tai jos siihen osuu joku, mutta ei se enää vihlo syvälle rintaan, kuin ennen tuota operaatiota.
Huhhuh. Olen aika helpottunut, kun ehdin jo tuosta kivun määrästä päätellä, että vähintään koko rintarauhanen on mätänemässä pois. Miten voikin yksi näppy oikeassa paikassa saada aikaiseksi tollaisen tuskan.[&:]
Jeh! Tänään on upea sää ja kävin koirien kanssa hyvin reippaalla kävelyllä. Tämän päivän missio on saada turvotus laskemaan jalkateristä ja nilkoista. Eilen olin koko päivän jalat alaspäin ja illalla mulla oli oikeat vauvajalat. Tosi hassun näköistä, kun tuollainen pikkuinen 36-kokoinen tassu on melkein yhtä pullea kuin on pitkäkin. [:D] Kun jalkaterää puristeli, tuntui, kuin tossa jalan päälläkin olisi ollut joku geelipussi. Varpaiden tyveen oli tullut poimu.
Voiko näin kovasta turvotuksesta olla jotain vaaraa? Kipeät eivät jalat ole vieläkään. Paitsi yöllä sattuu jalkapohjiin, kun pitää käydä vessassa. Turvotus ei laske nukkuessa, vaan samalta näyttivät tassut aamullakin. Tänään siis aion pötköttää sohvalla jalat tyynyjen päällä ja tehdä nilkkajumppaa samalla, kun katson Greyn Anatomiaa.
Tein myös positiiviseti yllättävän testin. Tausta: ihoni on aina ollut tosi hyvä, ei näppyjä edes teininä. Mutta nyt, raskauden aikana olen saanut parinkymmenen vuoden näpyt ja punoituksen sitten kerralla. Kiitosta vaan. Eilen sitten sattumalta luin jotain keskustelua, missä joku sanoi laittaneensa sinkkivoidetta kasvoihinsa hyvin tuloksin ja päätin kokeilla.
Duh! No tietysti! Jos kerran haluaa kasvojensa olevan kuin vauvan pylly, niin miksei sitten hoitaisi sitä samalla lailla. [:D] Voitelin siis yöksi kasvoni vauvan pyllyrasvalla ja aamulla olivat punoitukset poissa ja näpyt lähes kadonneet. Tadaa! Siinä siis uusi yövoiteeni tästä eteenpäin. [8D]