Isyyspakkauksesta on myös oma keskustelunsa marraskuisissa! Taitaa löytyä niiden keskustelujen toiselta sivulta. Siis kun menet laskettu aika marraskuussa 2010, niin sieltä sitten selaat ketjuja taaksepäin niin pitäs löytyä. Ja niillä oli kylllä tosi kivoja juttuja siellä.
Ihme miehiä teillä [:@] Onneksi oma mies on ollut ihan huippu koko raskauden ajan. Toisaalta, itsekin olen voinut kuitenkin suurimmaksi osaksi hyvin, niin olen jaksanut tehdä oman osuuteni kotihommista entiseen tapaan. Välillä on pitänyt pyytää apua väsymyksen tms. takia, mutta kyllä on apua sitten saanutkin. Ja pahimpina aikoina osasi mies jo pyytämättäkin tehdä tärkeimmät jutut. Toivottavasti teidänkin miehet vielä tokenee!
Meillä on seksin kanssa kyllä ollut niin, että MINÄ olen joutunut olemaan ilman [:@] Siis ei toi mieskään varmaan vieraissa käy, että ilman on sekin [:D] Mutta pointtina siis se, että miestä ei oikein kiinnosta. Tai kiinnostaisi varmaan periaatteessa, mutta se ei saa vauvaa mielestään, eikä siksi oikein innostu. Vähän pahalta näyttää tulevaisuuskin siinä tapauksessa... Tosin, en ole kyllä sitten itsekään jaksanut sen enempää aiheesta jankata. Mietin kyllä, että nyt kun loppua kohden tuntuu halut vain lisääntyvän, että jos sitä yrittäisi itse oikein "tosissaan". Kyllä se mieskin varmaan lopulta mukaan lähtisi ja innostuisi. Ymmärrän kyllä, että sitä vauvaa on hankala olla ajattelematta kun se kelluu tollasena pallona mun edessä, mutta kyse on kuitenkin mun kehosta, että jos mäkin pystyn, niin pitäs senkin pystyä [:D] Tai ehkä se on just sitä, että mun on ollut "pakko" muutenkin tottua tämän kanssa elämiseen, niin sitten se ei häiritse. Luulis, että kun munkin olis mukavinta olla kyljellään, niin ehkä sitten se maha unohtuisi mieheltäkin kun ei koko ajan näkis sitä eikä olis sillä tavalla edes tiellä. Katsotaan, miten muijan käy jahka tästä saan itseni toimintaan [;)]
Vauva on laskeutunut entisestään ja tänään on ollut pikkusen tukalaa sen osalta. Mutta muuten on ollut ihan huippupäivä. Opiskelut eteni mahtavasti tän päivän osalta jo heti aamusta ja iltapäivän olen saanut tehdä muita juttuja. Ehdin normi kotityöt tehdä ja ommella ekan vaipan [:)]
Ja tosiaan mahtavaa, että tättärä on vielä koossa! Et siis ollut vielä edes toinen! [:)]