Jee, huomenna on ristiäiset, ja sit voi alkaa kutsuu vaavia nimeltä :) Tänään alkaa sit kauhee leipominen, eilen onneks jo siivosin.
Neuvolantätikin tulee puolen päivän aikaan, jotenkin jännittää toi vaavin paino ihan hirveesti, vaik ei oo mitään syytä epäillä, ettei olis noussut normaalisti. Mä muuten luulen, et vaavilla on jo nyt joku tiheän imun kausi, haluu tissille melkein koko ajan kun on hereillä. Ja syö ihan kunnolla, ei siis vaan hengaile rinnalla :)
Mä oon löytäny ittestäni uuden puolen, laulan vaavin aina iltasin uneen. Enkä ikinä oo tykänny laulaa. Nyt sit hoilottelen iltasin ainoita biisejä mitä osaan, suvivirttä ja joululauluja :)
Ja arvatkaa ärsyttikö herätä tänään, mun koira, joka ei pentuaikojen jälkeen oo ikinä pissannu lattialle, oli kusassu keittiön järkyttävän kokoselle räsymatolle. Great, mul ei oo edes vaihtomattoo, joten joudun kylppärissä alkaa pesemään tota ja toivomaan et se kuivuu huomiseks. Mulla on keittiössä harmaa muovimatto-lattia, ni en viitti ilman mattookaan pitää ristiäispäivänä...
Mut nyt tosiaan touhuumaan, et saa juhlat pidettyä :)